En niet gaan Ninja editten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
Aangezien de_boswachter ons in kaste heeft verdeeld , zoals in het Indiaans model , wil ik toch wel ff weten , hoe hij deze gerangschikt heeft
lollerz zet die lijst in fb of pm hem mij anders ff , de modjes zijn toch niet in de buurtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil best zo'n lijst plaatsen, alleen ben ik bang dat wanneer ik die af heb dit topic dicht is. Ik zet um in de FB van KLB ok ? En niet huilen als ik je vergeet.
Ga je nu met je ene kloon je andere kloon lopen antwoorden? Jezus gast...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
lollerz zet die lijst in fb of pm hem mij anders ff , de modjes zijn toch niet in de buurt
Ik word dus vergetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil best zo'n lijst plaatsen, alleen ben ik bang dat wanneer ik die af heb dit topic dicht is. Ik zet um in de FB van KLB ok ? En niet huilen als ik je vergeet.
ik ben wel teleurgesteld dat in kaste 2 zit , maar ik post dit lijstje ff in klb om de mods te irriterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb even snel een lijstje gemaakt met wat namen die in me opkomen: (indien je er niet bijstaat hoor ik dat graag, dan maak ik de KLB-Kaste compleet)
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Rapper dan Rappers ja.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:06 schreef reetveter het volgende:
Zijn die menschen in Kaste 1 rappers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |