abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73977664
Nieuwe (erg gave) trailer!

Bekijk "http://www.youtube.com/watch?v=a47YvdYYYLQ" op YouTube

Helaas een nogal slechte cam, maar hij komt dit weekend of maandag in mooie kwaliteit online.

En 2 nieuwe plaatjes:

(phew for a minute there i lost myself i lost myself
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:44:57 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_73978310
het blijft er uit zien als screenshots uit een videospel
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:57:43 #153
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_73978715
Nice... Die titel op youtube ook !
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74202337
Trailer #2 in HD

Je kan hem hier downloaden in de gewenste kwaliteit:

Movie Box

pi_74204401
WOW!

Ik moet zeggen dat mijn skepsis naar aanleiding van de eerste trailer nu volledig zijn weggenomen. Wat ziet dat er spectaculair uit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:24:09 #156
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_74205500
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Jeeh het volgende:
Trailer #2 in HD

Je kan hem hier downloaden in de gewenste kwaliteit:

Movie Box

[ afbeelding ]
Ik vind het een betere trailer dan de eerste, ook dit plaatje ziet er erg goed uit.
Nu nog wachten tot 17 december...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:00:18 #157
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74212796
Mjah, ik heb nog steeds zoiets van: ziet er leuk uit, maar meer niet
[..]
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 07:11:48 #158
18653 crew  D.
pi_74212832
Kan me niet voorstellen dat die film geld op gaat leveren
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:30:34 #159
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_74217956
Net gezien: impressed as f*ck. Ben er nu toch wel heel erg benieuwd naar! Bring it on!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 07:11 schreef D. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die film geld op gaat leveren
Yeah right. Wacht maar tot je de box office cijfers gaat zien. De hype alleen al zorgt ervoor dat veel mensen `m gaan zien
pi_74218047
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 07:00 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah, ik heb nog steeds zoiets van: ziet er leuk uit, maar meer niet
eens.
en de vormgeving van die aliens is ruk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:17:28 #161
160346 Mavro
Black & Red
pi_74219562
Ik ga hem zeker weten kijken. In Imax Laat die visuele overweldiging maar komen!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:32:42 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74220005
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien: impressed as f*ck. Ben er nu toch wel heel erg benieuwd naar! Bring it on!
[..]

Yeah right. Wacht maar tot je de box office cijfers gaat zien. De hype alleen al zorgt ervoor dat veel mensen `m gaan zien
welke hype?
[..]
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:39:37 #163
18653 crew  D.
pi_74220243
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

welke hype?
Dat dus.

Zag er een stukje over bij Boulevard, en op de FP.

Er zullen ongetwijfeld mensen naar toe gaan die denken dat ie wel goed zal zijn omdat ie zo duur is, maar vooralsnog ziet het er uit als een slechte tekenfilm met een nog minder boeiend verhaal.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:43:10 #164
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_74233757
quote:

[..]

welke hype?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:45:01 #165
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_74233815
quote:

[..]

welke hype?
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef D. het volgende:

[..]

Dat dus.

Zag er een stukje over bij Boulevard, en op de FP.

Er zullen ongetwijfeld mensen naar toe gaan die denken dat ie wel goed zal zijn omdat ie zo duur is, maar vooralsnog ziet het er uit als een slechte tekenfilm met een nog minder boeiend verhaal.

heb `t niet alleen over de hype in Nederland. Als je kijkt op de verschillende grote film websites en in de magazines is er wel sprake van een hype wat mij betreft.
pi_74256845
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:45 schreef Timo20 het volgende:

heb `t niet alleen over de hype in Nederland. Als je kijkt op de verschillende grote film websites en in de magazines is er wel sprake van een hype wat mij betreft.
Klopt. Al in een vroeg stadium verschenen de eerste artikelen in filmtijdschriften en op websites. De 'buzz' in filmland is wel vergelijkbaar met wat er gebeurde toen 'Lord of the Rings' voor het eerst werd aangekondigd.

Deze trailer ziet er prima uit. Visueel spektakel kun je ook wel aan Cameron overlaten. Technologische hoogstandjes ook. Ik maak me wel wat zorgen over de verhaallijn. Die oogt in de trailer nogal simplistisch:

yankees willen iets hebben en jagen lokale populatie weg. Populatie vecht terug inclusief een "overloper" die "the right thing" doet.

Een thema dat diep is verankerd in de geschiedenis van de VS sinds de eerste Europeanen daar aankwamen en de Indianen begonnen uit te roeien. Maar ook een thema dat al erg vaak onderwerp is geweest van een film. Ben benieuwd of Cameron daar nog iets aan toe weet te voegen. Of dat het visuele aspect sterk genoeg is om dit manco te verdoezelen.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_74257925
Ik begrijp nog niet zo goed wat iedereen tegen dit verhaal heeft?

Natuurlijk is het een klassiek concept, maar om het dan maar meteen slecht en uitgekauwd te noemen vind ik weer een ander uiterste.

Ik verwacht ook geen brilliant hoogstandje qua verhaal, maar storen zal ik me er allerminst aan, afgaande op de trailer.
pi_74573525
Hoe gaat het in de bioscoop eigenlijk als je zelf al een bril draagt? Hebben ze dan speciale dingetjes die je aan je bril klikt? Ik neem aan dat je zo'n 3d-bril niet over je eigen bril kan doen. Zonder m'n eigen bril op zie ik ook geen zak verder dus dan zou het weinig nut hebben om naar een 3d-voorstelling te gaan.
You and Me and the Devil makes 3
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:19:55 #169
12888 Skull-splitter
pi_74574580
Nu begint het gezeik over een budget van 500 miljoen

Hij had al hetzelfde met Titanic (budget van 250+ miljoen voor in feite een costuumdrama) waarbij bij fans al de vraag rees of het niet zijn doodsteek zou kunnen zijn. We weten inmiddels allemaal beter.
pi_74574657
Vraag me toch af of er winst gemaakt gaat worden op deze film.

Titanic kreeg ook veel negatieve reacties voor de film verscheen, maar die moest het toch van een heel ander publiek hebben.

Ben benieuwd. Als de trailers beetje in één lijn met de film zijn zal ik hem zelf zeker een paar keer gaan zien.
pi_74584799
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu begint het gezeik over een budget van 500 miljoen

Hij had al hetzelfde met Titanic (budget van 250+ miljoen voor in feite een costuumdrama) waarbij bij fans al de vraag rees of het niet zijn doodsteek zou kunnen zijn. We weten inmiddels allemaal beter.
De budgetten die in de pers genoemd worden lopen uiteen van $200 mln - $500 mln. Dat hoogste bedrag is tegen de huidige koers ¤ 305 mln. Nog altijd meer dan ik in een gemiddeld jaar verdien, maar iets meer in perspectief.

De hoogte van de gepubliceerde budgetten, hangt overigens sterk af van wat er wordt meegenomen in de berekening. Zo zijn er bijvoorbeeld de ontwikkelkosten voor het perfectioneren van 'motion capture'. Deze methodiek zal echter zijn geld dubbel en dwars gaan opleveren middels films die nog gaan komen. Regisseurs/producers als Martin Scorcese, Steven Spielberg, George Lucas, Robert Zemeckis en Peter Jackson hebben de technologie van Cameron's bedrijf inmiddels al omarmd. In dat licht bekeken is het maar de vraag hoe realistisch die $ 500 mln is voor alleen Avatar. Het lijkt mij voornamelijk stemmingmakerij van de pers.
Juist in deze economische tijden is het op deze manier makkelijk scoren voor journalisten. En de lezer slikt het allemaal nagenoeg kritiekloos.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:54:46 #172
12888 Skull-splitter
pi_74584894
Ik zeg enkel dat we hetzelfde gezeik hadden ("Redt Cameron zinkend schip Titanic?" toen hij zelf enkele tientallen miljoenen in de film pompte) over de financiele kant van films met zijn vorige film, en die heeft zich in veelvoud terugbetaald.
  dinsdag 10 november 2009 @ 20:55:34 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_74584921
Avatar lijkt me vooral een hype bij filmfreaks en Cameron-fanboys. Leuk, maar uiteindelijk was ook Jan Modaal wel benieuwd naar Titanic. Ik betwijfel dat die meneer Modaal uberhaupt weet dat Avatar bestaat.

Nu zal er nog wel een joekel van een marketing campagne aankomen waardoor je de film al beu bent nog voor hij uitkomt, maar vreemd uitziende aliens gecombineerd met de hele 3D gimmick (incl. rommel die je op je gezicht moet zetten) is een redelijk hoge drempel voor het grote publiek. Het is dan ook nog eens een onbekend verhaal, dingen waar Titanic, LOTR, de Harry Potters en alle superheldenfilms helemaal geen last van hadden.

Ik denk niet dat hij gaat enorm floppen, maar een groot succes zie ik het ook niet worden. Maar ja, wat is succes en wat is een flop? Succes als je de beste bezochte van het jaar bent? Flop als je niet uit de kosten raakt? ALs je de laatste geruchten moet geloven, dan is het bij Avatar best mogelijk om meer op te brengen dan Transformers 2 en nog steeds verlieslatend te zijn, zo obsceen veel zou ie kosten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_74595640
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Avatar lijkt me vooral een hype bij filmfreaks en Cameron-fanboys. Leuk, maar uiteindelijk was ook Jan Modaal wel benieuwd naar Titanic. Ik betwijfel dat die meneer Modaal uberhaupt weet dat Avatar bestaat.
Mwah, vooral in de CGI community is het een hype omdat we zeer hoogst waarschijnlijk de uncanny valley achter ons laten.

Deze film is overigens specifiek gemaakt om het in 3D te zien ( de nieuwe hype bij film makers en maatschappijen ) en daarom zien de "2D" screenshots er minder uit, welke overigens nog steeds uber gedetailleerd zijn en elke CGI persoon over kwijlt
pi_74615420
vette trailer, tvp

hoewel ik eigenlijk bij de titel eerst hieraan moest denken:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')