Ik vind het een betere trailer dan de eerste, ook dit plaatje ziet er erg goed uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:13 schreef Jeeh het volgende:
Trailer #2 in HD
Je kan hem hier downloaden in de gewenste kwaliteit:
Movie Box
[ afbeelding ]
Yeah right. Wacht maar tot je de box office cijfers gaat zien. De hype alleen al zorgt ervoor dat veel mensen `m gaan zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:11 schreef D. het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die film geld op gaat leveren
eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:00 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah, ik heb nog steeds zoiets van: ziet er leuk uit, maar meer niet
welke hype?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef Timo20 het volgende:
Net gezien: impressed as f*ck. Ben er nu toch wel heel erg benieuwd naar! Bring it on!
[..]
Yeah right. Wacht maar tot je de box office cijfers gaat zien. De hype alleen al zorgt ervoor dat veel mensen `m gaan zien
Dat dus.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:39 schreef D. het volgende:
[..]
Dat dus.
Zag er een stukje over bij Boulevard, en op de FP.
Er zullen ongetwijfeld mensen naar toe gaan die denken dat ie wel goed zal zijn omdat ie zo duur is, maar vooralsnog ziet het er uit als een slechte tekenfilm met een nog minder boeiend verhaal.
Klopt. Al in een vroeg stadium verschenen de eerste artikelen in filmtijdschriften en op websites. De 'buzz' in filmland is wel vergelijkbaar met wat er gebeurde toen 'Lord of the Rings' voor het eerst werd aangekondigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:45 schreef Timo20 het volgende:
heb `t niet alleen over de hype in Nederland. Als je kijkt op de verschillende grote film websites en in de magazines is er wel sprake van een hype wat mij betreft.
De budgetten die in de pers genoemd worden lopen uiteen van $200 mln - $500 mln. Dat hoogste bedrag is tegen de huidige koers ¤ 305 mln. Nog altijd meer dan ik in een gemiddeld jaar verdien, maar iets meer in perspectief.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu begint het gezeik over een budget van 500 miljoen
Hij had al hetzelfde met Titanic (budget van 250+ miljoen voor in feite een costuumdrama) waarbij bij fans al de vraag rees of het niet zijn doodsteek zou kunnen zijn. We weten inmiddels allemaal beter.
Mwah, vooral in de CGI community is het een hype omdat we zeer hoogst waarschijnlijk de uncanny valley achter ons laten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Avatar lijkt me vooral een hype bij filmfreaks en Cameron-fanboys. Leuk, maar uiteindelijk was ook Jan Modaal wel benieuwd naar Titanic. Ik betwijfel dat die meneer Modaal uberhaupt weet dat Avatar bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |