quote:Als office manager ben je verantwoordelijk voor de presentatie van het kantoor. De vergaderzaal en andere openbare ruimtes moeten netjes worden gehouden, je bent verantwoordelijk voor de ontvangst van gasten, je regelt de lunch en doet de boodschappen.
totdat ik ben afgestudeerd wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef zovty het volgende:
Maar de grap is dat een officemanager wel 2x zoveel verdient als jij.
Daar begin je al...quote:
Whehe, scherp +1.quote:
Eindigde de brief die je kreeg met '... en wensen u succes met eventuele toekomstige sollicitaties.'?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk zo: wtf is dat nou weer?! Functiebeschriijving:
[..]
je bent gewoon een ordinair slaafje op kantoor![]()
. En dan durven ze nog de term officemanager te gebruken. tering
klacht: belachelijke en onverklaarbare namen voor bepaalde functies
Dus? Dat weet je nou pas?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een leuke blijft ook de opperman... klinkt heel wat, maar deze meneer mag de materialen aangeven in de bouw...
Met je pa en ma in de bouw is het heel begrijpelijk dat dat soort termen er met de paplepel worden ingegoten... geniet ervan, jong!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:02 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus? Dat weet je nou pas?
Zelfs bij de grootste n00bs is al jaren bekend dat een opperman de ganse dag met stenen sjouwt
zo heel wat klinkt het ook niet.
Ben je er zelf blij mee?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:05 schreef Djeez het volgende:
Ik ben vorige week officieel benoemd tot warehousemanager...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |