Narnia 2: Prince Caspian!quote:
quote:
Spammen enzulks. Stoute dingen waar wij ons allemaal iig niet mee bezig houden.quote:
Baggeren in KLB, toen gepwnd door Remlovequote:
Zondagmiddag / -avondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:54 schreef Dupje het volgende:
Wanneer komt ie terug?
Ik dacht tijdens de film van; hem zou ik wel doen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Narnia 2: Prince Caspian!
Hij lijkt een beetje op Boris van Idols maar daar keek ik maar doorheen.. hahaha
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Narnia 2: Prince Caspian!
Hij lijkt een beetje op Boris van Idols maar daar keek ik maar doorheen.. hahaha
koesiekoesiequote:
Meneer geitmans en... meneer met één of andere kruismutatie op de achtergrond maken het een komisch tafereelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah maar omdat zijn arm zeer deed kon hij ook al niet op een andere manier aan zijn gerief komenmoet een eenzame avond voor de jongen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Mannen met lang haar
Heb je narnia 1 wel eens gezien? Zo nee, dan mag je het niet afkrakenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Meneer geitmans en... meneer met één of andere kruismutatie op de achtergrond maken het een komisch tafereel
Volgens mij zat er best wel een intelligente leeuw in, toch? Ik heb Imaginationland van South Park gezien... schattig beestje zo'n pratende leeuw...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heb je narnia 1 wel eens gezien? Zo nee, dan mag je het niet afkraken
Swarma en jij kunnen elkaar troosten, die zit er morgen na een FOK!loze dag vast volledig doorheenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu moet ik morgen getroost wordenEn alleen Mikkie is daar goed in
Die zal ook wle last van ze arm hebben denk k zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Swarma en jij kunnen elkaar troosten, die zit er morgen na een FOK!loze dag vast volledig doorheen.
Boekel?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:19 schreef Doodkapje het volgende:
Ff wat fotoboeken lezen op bed en dan slapen... morgen een té drukke dag...
repeteren in Boekel, BBQ in Tilburg en dan nog naar Dupje's hedonistische miljonairsparty in Lent... wat een gerace
Terusten
Maar is het nu een hoax?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?![]()
, het begint als een hoax, dan komt er een "vriend" en 't eindigt in een ban
Dat bedoel ik inderdaad.. stardust heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:27 schreef LastRequest het volgende:
Ik had de prins toch al eerder gespot Yasha dus niks jouw prins![]()
En ijsbeer Iorek van the Golden Compass is pas lief
huh? Dat was toch een lemming ofzoiets van Krea?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, popcorntopic
Moet dat nou zo met Kreator?!
Gaan we morgenavond allemaal inhalenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet jij praat me morgenavond wel bij over het Kreator gebeuren toch.. mocht ik geen tijd hebben om te lezen en zulks
Ik geloof er dus geen bal van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lees gewoon het originele topic en je snapt 't.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu moet ik morgen getroost wordenEn alleen Mikkie is daar goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |