We zullen hem missen. Ouderwets enthousiaste commentator met een uniek, herkenbaar stemgeluid en een groots gevoel voor humor. In het Radio Tour de France-topic schreef ik eerder deze week al dat het niet hetzelfde wordt zonder hem, maar dit bericht komt voor mij toch echt als een schok.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef TheArt het volgende:
Verschrikkelijk nieuws. Dit was het eerste jaar dat hij Radio Tour de France niet meer kon meemaken vanwege de gezondheidsproblemen. Maar het is dus wel heel snel gegaan.
Niets aan toe te voegen. Zo vlak voor de Tour ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Steven184 het volgende:
Vreselijk hoe snel dit is gegaan. Radio Tour zal nooit meer hetzelfde zijn, wat een geweldenaar was hij op de radio. We zullen hem missen.
tv?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn ... it will never be the same again (na de tv, nu ook de radio een icoon kwijt).
Naja dat werd natuurlijk altijd gezegd als er iemand van de oude garde stopte. Bij Heinze Bakker en Leo Driessen was vast precies hetzelfde gezegd, maar toch kwam er altijd wel iemand die de plaats weer perfect invulde. En dat zal ook deze keer wel gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:23 schreef Zwansen het volgende:
Omg. Dit had ik echt niet verwacht. Radio Tour de France zal idd nooit meer hetzelfde zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |