quote:*5,00% p.j. voor nieuwe klanten. Klanten die hun rekening voor 3 juni 2008 geopend hebben, ontvangen 4,50 % p.j.
Fokking hell zeg, heb je ook al 800 potten conserven ingeslagen omdat de voedselprijzen zo hard stijgen en je huis verkocht om te gaan huren "omdat de waarde 60% gaat dalen" terwijl je al je geld omzet in goud?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef hardstylesage het volgende:
Ik heb een SNS spaarmix rekening en las vanochtend dat Fortis keldert in de aandelen. Aangezien SNS een dochteronderneming is vroeg ik mij af of ik mijn geld moet opnemen voor dat het te laat is, een deel valt buiten de garantie namelijk.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
SNS is geen onderdeel van Fortis, maar van SNS Reaal zover ik weet.
Ze kan ook zeggen dat de Landskibanski geld nodig heeft om te overleven, dit geld trekken ze aan door hoge rente te geven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:30 schreef zuchtje het volgende:
[..]
ze werken samen met de grootste leugenaars van de wereld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hill_%26_Knowlton
Dit pr-bedrijf beweerd dat roken niet lijd tot kanker, en hebben een verhaaltje verzonnen om het Amerikaans volk achter Desert Storm te krijgen. Ook werkte ze samen met Scientology.
Dus als je enigszins ethisch bezig wilt zijn dan is Icesave niet voor jou. En aangezien ze geen problemen hebben om de waarheid te verdraaien, vraag ik me af hoe zeker je geld er is.
Ijsland kent een inflatie van bijna 13%, en als de Ijslandse nationale bank omvalt dan ben je je geld gewoon kwijt.
http://www.nrcnext.nl/geld/geldblog/article1111222.ece
Ja dan moet het Ijslandse depositostelsel de eerste 20.887 euro vergoeden. En de vraag is of dat dan gehaald zou kunnen worden. Want het wordt echt niet zomaar door DNB gedekt, dan zouden namelijk de nederlandse banken opdraaien voor de eerste 20.887 euro per persoon. Terwijl deze door het Ijslandse stelsel vergoed zou moeten worden en dus de Ijslandse banken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef Xcalibur het volgende:
Als de Landskibanski omvalt is het toch gewoon tot € 38.000,- gedekt door het depositostelsel?
Wat de ethiek betreft.... tsja, daar kan ik me niet zo druk om maken....
Bij Reaal Loyaalsparen, Regio Bank Maxisparen en SNS Maxisparen is de rente nu ook verhoogd van 4,25% naar 4,5%. Bij al deze banken geldt een minimum inleg van 50 euro per maand en een maximum van 500 euro per maand.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:48 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Volgens mij nog niet genoemd in dit topic: de rente bij ASN Ideaalsparen is verhoogd van 4,25 % naar 4,5 %. De maandelijkse maximale inleg is een aantal weken terug ook verhoogd van 250 naar 500 euro per maand.
"¤5.000 Niet van toepassing als u een Postbankhypotheek heeft of uw maandelijkse inkomen bij Postbank stort." (link). Dus als je loon op je Postbankrekening gestort wordt kun je er al terecht met 1 euroquote:Op woensdag 16 juli 2008 06:39 schreef Essebes het volgende:
Op de site staat nog gewoon de minimale inleg van ¤ 20.000 genoemd, weet jij het zeker?
_Als_ ie omvalt verwacht ik eigenlijk dat hij genationaliseerd wordt á la Northern Rock in de UK. Maar dit lijkt me een redelijke 'als', Landsbanki heeft niet eens sub-prime mortgages in hun portefeuille... En als ik al niet meer mag geloven in garanties die me worden gegeven, waar moet ik dan nog wel op willen vertrouwen? Dat Fortis het ideale aandeel is voor Belgen die sparen voor hun oude dag en er niets mee mis kan gaan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef Wexy het volgende:
Ja dan moet het Ijslandse depositostelsel de eerste 20.887 euro vergoeden. En de vraag is of dat dan gehaald zou kunnen worden. Want het wordt echt niet zomaar door DNB gedekt, dan zouden namelijk de nederlandse banken opdraaien voor de eerste 20.887 euro per persoon. Terwijl deze door het Ijslandse stelsel vergoed zou moeten worden en dus de Ijslandse banken.
Deze mis je in ieder geval nog bij de Deposito's dan.quote:
Toegevoegd aan het lijstje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:35 schreef Wimpeh het volgende:
Deze mis je in ieder geval nog bij de Deposito's dan.
Hier ook, moest wachten tot ik 18 werd...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:03 schreef Tournesol het volgende:
Ik heb zojuist een icesave.nl rekening geopend.
Als je gehuwd bent krijg je 100% tot 40.000 terug, als je geen gezamelijke rekening hebt over de 20.000 de volle 100%, tot de volgende 20.000 90%, dus graag even je facts straightquote:Op zondag 6 juli 2008 11:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, heeft niks met gehuwd zijn te maken. En 't bedrag boven die 20.887 is voor 90% gedekt door DNB.
zie boven dusquote:Op zondag 6 juli 2008 11:00 schreef corus het volgende:
[..]
Het is 40.000 per persoon , maakt niet uit of je getrouwd bent.
Nee, jij. Dit ging over Icesave, een IJslandse bankrekening.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:11 schreef Slasher het volgende:
Als je gehuwd bent krijg je 100% tot 40.000 terug, als je geen gezamelijke rekening hebt over de 20.000 de volle 100%, tot de volgende 20.000 90%, dus graag even je facts straight
Inderdaad, volgende keer beter lezen, Slasher.quote:Jammer dat mensen zonder enige kennis van zaken onjuistheden neerzetten hier
Dat had ik niet gelezen, maar ik heb het dan meer over het algemeen gesproken en dan heb ik gelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, jij. Dit ging over Icesave, een IJslandse bankrekening.
[..]
Inderdaad, volgende keer beter lezen, Slasher.
Ja, dankzij je eigen post heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:44 schreef Slasher het volgende:
Dat had ik niet gelezen, maar ik heb het dan meer over het algemeen gesproken en dan heb ik gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |