WTF gek,
Waarom moeten mensen altijd zo'n blij kaartje versturen als ze ergens op vakantie zijn. Meestal met zo'n uberlelijk cultuurhistorisch gebouw op waar je zelf geen reet mee hebt. En het ergste zijn die kaarten van lollige vrienden die dan een kaartje sturen: GROETEN UIT SALOU met dan een foto waarop 5 wijven met dikke memmen naar je zwaaien op het strand.
Lekker belangrijk ! Net of ik dan Salou meer moet gaan waarderen, of dat kutstadtje waar iemand is geweest. Ze zijn op vakantie, nou en, maar ga anderen daar niet mee lastig vallen.
Volgens mij doen ze dat extra, zo van: HAHAHA wij zijn op vakantie, JIJ lekker niet. JIJ moet nog 4 weken de loonslaaf spelen hahahahaha.
Ohja en dan die teksten die dr op staan: het is warm en zonnig hier.
Ja moest ook nog eens kunnen van niet, je zit in SPANJE droplul

Hopelijk veregent die hele kutvakantie van je, dat wil ik ze dan terugsturen. Echter wanneer ik dat zou doen dan komt dat kaartje pas aan wanneer die debielen al vertrokken zijn, met hun lowbudgetvakantie. 8 dagen
LOSERS
En nee zij palen geen sletjes, want ze zijn met de "vriendin" mee. Naar Salou, hoe SAD. Zelfs ik paal nog meer in de tussentijd dat ze weg zijn. Hoef ik geen ¤700 euro aan uit te geven. En nee ik bezoek ook geen hoerenkast. Ik krijg het voor niets, door de liefde