FOX8quote:Op woensdag 12 november 2008 15:39 schreef Dragorius het volgende:
Morgen binnen...ben benieuwd, ik vond de demo al vrij cool en heb eigenlijk weinig tot geen ervaring met het genre. Wel vroeger veel gekeken, toen het vrijdags op Nederlandse TV werd uitgezonden, hoe heette die zender toen ook alweer?
Die ja! volgens mij was dat toendertijd nog TNT ofzo. Weet nog wel, altijd met mijn broertje kijken en genieten van de brute actie!quote:
In de menu's zijn geen laadtijden. Van wrestler select scherm naar match summary scherm zit een korte laadtijd (3 sec ofzo). Match summary naar entrance's ongeveer 5 a 7 seconden laadtijd, tussen de entrance's zit dan weer helemaal geen laadtijd. Entrance naar match ongeveer 5 a 7 en in geval van een title match zit er nog een korte laadtijd tussen het title laten zien stukje en de match. (2 a 3 seconden)quote:Op donderdag 13 november 2008 11:49 schreef Unstoppable het volgende:
Zijn de laadtijden nu eindelijk eens aangepakt? In SvR08 vond ik dat echt heel erg vervelend. Voor event laden/kort filmpje/laden/intro's/laden/match/laden/kort filmpje/laden/menu etc
Dat zou toch wel een heel stuk beter moeten kunnen eigenlijk
Hetzelfde dus als in het vorige deel?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:56 schreef renwan het volgende:
[..]
In de menu's zijn geen laadtijden. Van wrestler select scherm naar match summary scherm zit een korte laadtijd (3 sec ofzo). Match summary naar entrance's ongeveer 5 a 7 seconden laadtijd, tussen de entrance's zit dan weer helemaal geen laadtijd. Entrance naar match ongeveer 5 a 7 en in geval van een title match zit er nog een korte laadtijd tussen het title laten zien stukje en de match. (2 a 3 seconden)
Ik ben er tevreden mee.
Het is iets minder dan het vorige deelquote:Op donderdag 13 november 2008 13:01 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Hetzelfde dus als in het vorige deel?
Echt belachelijk veel imo als bv vergelijkt met een game als GTA of FC2, waarin je enorme werelden door kan reizen zonder enkele laadtijden..
Welke undertaker verhaallijn? Deze die je in deze game hebt zijn allemaal verzonnen voor het spel héquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:26 schreef Dragorius het volgende:
Ik ben echt te lang weggeweest van WWE/F (wat een online hetze over die naam)....maar damn, zelfs de hele Undertaker verhaallijn heb ik nooit meegekregen..
ben ik nu epic fail?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |