Uw wens, mijn bevel in beide gevallen. Hoe gaat het met de werkzaamheden en de dingessen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:40 schreef Pool het volgende:
Wat doet die onterechte copyright in de OP? Piraterij!![]()
Oja, Leonoor, mag ik ook bij de werkzamen? Anders denken bepaalde lieden dat ik nog studeer op mijn 25e en dat kan natuurlijk niet.
Dank u zeer!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Uw wens, mijn bevel in beide gevallen. Hoe gaat het met de werkzaamheden en de dingessen?. Voel je je ook zo aangesproken door de "Word geen dinges"-campagne? Misschien had ik dat maar als TT moeten gebruiken...
* GlowMouse leest mee. Volgende keer Tilburg bovenaan zetten he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:24 schreef Leonoor het volgende:
Oh en modjes mag dit topic 1. een schop omlaag en 2. een spatie na [SC] in de titel? Ik wil feedback liever niet in MyAT, maar zo komt het ook wel goed toch? Jullie zijn lieverds![]()
Super! Gefeliciteerd! Nu lekker van je vakantie genieten!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:33 schreef DahaKa het volgende:
P binnen, herkansing inl. publiekrecht gehaald met een 8,1 (h)
Is overigens wel afhankelijk van de abonnementen die je universiteit heeft he! Maar is uitermate handig, heb ik inderdaad ook veel gebruik van gemaakt, vooral de groene serie en asser zijn ideaal qua online raadplegen. Ik studeerde vaak in de algemene UB en die heeft maar een zeer beperkte juridische collectie, en dan was dit een ware uitkomst.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
Plaza Kluwer heeft de website iets gewijzigd, en daardoor kon ik veel niet meer vinden. Maar nu heb ik wat andere knopjes geprobeerd, en kwam ik erachter dat er nog meer opstaat dan ik vermoedde
[ afbeelding ]
De complete Asser-serie, Groene Serie Privaatrecht, Cursus Belastingrecht, Fiscale encyclopedie De Vakstudie, Encyclopedie Sociale Verzekeringen, en nog tig naslagwerken voor strafrecht, arbeidsrecht, ondernemingsrecht en jurisprudentie.
Afgelopen jaar heb ik me zo al wat boeken uitgespaard, en het is ook handig als je iets uit wilt zoeken. Zonde dat je het niet efficient kunt downloaden en na je studie niet meer kunt gebruiken.
Hebben de meeste kantoren daar ook niet gewoon een abbo op?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
Plaza Kluwer heeft de website iets gewijzigd, en daardoor kon ik veel niet meer vinden. Maar nu heb ik wat andere knopjes geprobeerd, en kwam ik erachter dat er nog meer opstaat dan ik vermoedde
[ afbeelding ]
De complete Asser-serie, Groene Serie Privaatrecht, Cursus Belastingrecht, Fiscale encyclopedie De Vakstudie, Encyclopedie Sociale Verzekeringen, en nog tig naslagwerken voor strafrecht, arbeidsrecht, ondernemingsrecht en jurisprudentie.
Afgelopen jaar heb ik me zo al wat boeken uitgespaard, en het is ook handig als je iets uit wilt zoeken. Zonde dat je het niet efficient kunt downloaden en na je studie niet meer kunt gebruiken.
Op de losse cdroms wel, niet op de Kluwer Plaza (iig bij ons). Dus Groene Serie, Kluwer Legal Office arbeidsr., familier., modellen voor de rechtspraktijk + alle jurisprudentie. Werkt veel prettiger dan die online omgeving overigens, maar dat terzijde.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:49 schreef flubub het volgende:
[..]
Hebben de meeste kantoren daar ook niet gewoon een abbo op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |