Die bestaan welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meldt hier welke uitvindingen jij graag zou willen zien.
TS begint: draadloze oordopjes voor mp3 speler e.d.
Waarom?
Die draadjes zitten ALTIJD in de knoop.
GRMBL.
Wtf?quote:
Een bierglas dat zichzelf vultquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:09 schreef padlarf het volgende:
Brood dat zichzelf smeert
Een browser die voor mij fokt
Een boek dat zichzelf voor mij kan lezen
Er schijnt een cafe te zijn zonder bediening, je betaald eenmaal entree kosten. De rest doe je zelf, je bier zelf vullen je nootjes zelf pakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een bierglas dat zichzelf vult
Een bankrekening die niet leeg kan
Een "ik kan alle lekkere wijven in de kroeg krijgen" functie die ik aanzet op mijn gsm
Een uitvinding waardoor ik toch kan roken in de kroeg
Klopt, het is zelfs in de stad waar ik altijd ga stappen. Maar wel buiten het centrum helaas..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:14 schreef saban het volgende:
[..]
Er schijnt een cafe te zijn zonder bediening, je betaald eenmaal entree kosten. De rest doe je zelf, je bier zelf vullen je nootjes zelf pakken.
Waar geen bediening is mag namelijk gerookt worden
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:08 schreef Tism het volgende:
Een optie in de auto om alle stoplichten op groen te zetten!..
Ff offtopic: zit dat in alle bussen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.
zit lang niet in alle bussen hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff offtopic: zit dat in alle bussen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef rudedeltadude het volgende:
een oplossing voor mijn liefdesverdriet zou welkom zijn
Weet ik. Zit ook niet eens in alle ambulances. Maar het bestaat wel. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zit lang niet in alle bussen hoor.
bussen hebben vaak eigen strook met eigen licht...
Uitvindingen die goed bedacht zijn, maar nog niet bestaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Wat is nu eigenlijk de klacht?
Ik heb wel een oplossing: neem een vriendin die niet te beroerd is om steeds je bierglas bij te vullenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:15 schreef leolinedance het volgende:
Maar dat is een uitzondering op de regel, ik zou graag een totale oplossing krijgen van TS
Doe normaal mafkees.quote:
goeie plannen! regel dat!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:29 schreef leolinedance het volgende:
Wat ook wel fijn zou zijn is een anti-kater pil of drankje. En nee, dat bestaat nog niet.
Verder nog een ontnuchterings pil/drankje zodat je na het stappen naar huis kunt rijden.
mijn idee: onder alleen dekbedhoes gaan liggen met ventilator aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment: een dekbed met airco.
Puf puf...
nee hoor, puyck plan!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Geneesmiddel tegen kanker en andere dodelijke ziektes.
Of ben ik nu een boomknuffelaar?
Nee zeker niet, goed plan!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:38 schreef Biogarde het volgende:
nee. want dan zou je er ook een middel tegen de ziekte van lyme bij wensen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:38 schreef Biogarde het volgende:
Dat is een goed idee !quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:37 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn idee: onder alleen dekbedhoes gaan liggen met ventilator aan?
Loserquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Doe normaal mafkees.
Ik zou jou wel eens willen zien als je huis onder je poten vandaan valt.
Starwars Musquito Defense Systemquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over muggen gesproken: een vliegende elektrische vliegenmepper die automatisch muggen detecteert en vernietigd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
Een chip of iets dergelijks waarmee je met dieren kan communiceren.
Keer met de kat praten lijkt me geweldig
Homo.quote:Keer met de kat praten lijkt me geweldig
Een accu?quote:
Nope ze kunnen stroom al door 'de lucht' verzenden alleen is het nog niet rendabel omdat ze het niet kunnen richten naar het app. zelf. Zodra ze dat kunnen, is een centraal verzendpunt in je huis voldoende en heeft geen enkel app. meer een stekker of een accu. Echt mobiel dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Een accu?
(Een accu slaat toch stroom op?)
Waarom nou weer homo, is toch grappig.quote:
Een accu maakt een apparaat dan wel mobiel, maar de elektriciteit is nog steeds NIET draadloos.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Een accu?
(Een accu slaat toch stroom op?)
Waarom heb jij ineens een nieuwe avatar?quote:
Ik vind dat best een goed en realistisch idee!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:30 schreef porsche1 het volgende:
Een boek met licht gevende letters voor in het donker!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, het is zelfs in de stad waar ik altijd ga stappen. Maar wel buiten het centrum helaas..
Maar dat is een uitzondering op de regel, ik zou graag een totale oplossing krijgen van TS
Gebruik de RolloR! http://www.rollor.biz/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meldt hier welke uitvindingen jij graag zou willen zien.
TS begint: draadloze oordopjes voor mp3 speler e.d.
Waarom?
Die draadjes zitten ALTIJD in de knoop.
GRMBL.
http://www.mobilecowboys.nl/gadgets/1274quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:11 schreef Malibu_sprite het volgende:
Minichipjes die je op objecten (zoals sleutels, mobiel, etc.) kan plaatsen waardoor je weet waar ze zich bevinden als je ze kwijt bent
Moet je niet dat apparaat kwijtraken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.mobilecowboys.nl/gadgets/1274
Dat ding is net zo groot als m'n Ipod.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gebruik de RolloR! http://www.rollor.biz/
Bestaat al.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:39 schreef Hanstin het volgende:
Een 3d projector zodat ik al mijn pron films beter kan bekijken
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:57 schreef petraa het volgende:
Iets wat je kids perfect opvoed, waardoor je geen last heb van kl*te pubers!
Dat heet opvoedingquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Iets dat ervoor zorgt dat je kind in één keer luistert naar wat je zegt. Waarop hij vervolgens zonder mopperen doet wat je vraagt
bestaat al. Wordt oa gebruikt in bussen. Tijdje terug kwamen de afstandsbedieningen op de markt in een Amerikaanse stad. Gevolg, algehele choas nadat iedereen tegelijkertijd zijn stoplicht op groen zettequote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:08 schreef Tism het volgende:
Een optie in de auto om alle stoplichten op groen te zetten!..
Mwa, dan kan je net zo goed een robot nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Iets dat ervoor zorgt dat je kind in één keer luistert naar wat je zegt. Waarop hij vervolgens zonder mopperen doet wat je vraagt
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Een replicator zoals in star trek lijkt mij geniaal.
Je spreekt in wat je wilt eten/drinken (ik wil het ook best intikken hoor!) en dan staat het 1 seconde later gewoon voor je klaar
Ik spreek je nog wel over een jaar of tweequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:11 schreef freecell het volgende:
Mwa, dan kan je net zo goed een robot nemen.
Bestaat. In de vorm van een soort rijdend robotje dat een terrein kan bewaken en zelf beslist wie vriend en vijand is. Worden gemaakt door samsung.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:14 schreef Heatseeker het volgende:
Een wapen dat automatisch vuurt als een lichaam van de vijand in het vizier komt.
Bestaat, is momenteel nog niet rendabel maar dat is een kwestie van tijd.quote:
Dat zijn dingen die dan geen foutjes moeten makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Bestaat. In de vorm van een soort rijdend robotje dat een terrein kan bewaken en zelf beslist wie vriend en vijand is. Worden gemaakt door samsung.
Whehequote:Op woensdag 9 juli 2008 12:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel over een jaar of twee
Is dit lucratiefquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:20 schreef Episch het volgende:
Een speciale Tank (liefst roze of rood) voor bovenop een koe om zijn scheten op te vangen!!!
zie mijn antwoord op Petra eerder in dit topic.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |