Die bestaan welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Meldt hier welke uitvindingen jij graag zou willen zien.
TS begint: draadloze oordopjes voor mp3 speler e.d.
Waarom?
Die draadjes zitten ALTIJD in de knoop.
GRMBL.
Wtf?quote:
Een bierglas dat zichzelf vultquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:09 schreef padlarf het volgende:
Brood dat zichzelf smeert
Een browser die voor mij fokt
Een boek dat zichzelf voor mij kan lezen
Er schijnt een cafe te zijn zonder bediening, je betaald eenmaal entree kosten. De rest doe je zelf, je bier zelf vullen je nootjes zelf pakken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een bierglas dat zichzelf vult
Een bankrekening die niet leeg kan
Een "ik kan alle lekkere wijven in de kroeg krijgen" functie die ik aanzet op mijn gsm
Een uitvinding waardoor ik toch kan roken in de kroeg
Klopt, het is zelfs in de stad waar ik altijd ga stappen. Maar wel buiten het centrum helaas..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:14 schreef saban het volgende:
[..]
Er schijnt een cafe te zijn zonder bediening, je betaald eenmaal entree kosten. De rest doe je zelf, je bier zelf vullen je nootjes zelf pakken.
Waar geen bediening is mag namelijk gerookt worden
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:08 schreef Tism het volgende:
Een optie in de auto om alle stoplichten op groen te zetten!..
Ff offtopic: zit dat in alle bussen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.
zit lang niet in alle bussen hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bestaat. Heet "V-tag" en kost je iets van 2000 euro, exclusief inbouwen. zit oa in ambulances en bussen.
Nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff offtopic: zit dat in alle bussen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:22 schreef rudedeltadude het volgende:
een oplossing voor mijn liefdesverdriet zou welkom zijn
Weet ik. Zit ook niet eens in alle ambulances. Maar het bestaat wel. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
zit lang niet in alle bussen hoor.
bussen hebben vaak eigen strook met eigen licht...
Uitvindingen die goed bedacht zijn, maar nog niet bestaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Wat is nu eigenlijk de klacht?
Ik heb wel een oplossing: neem een vriendin die niet te beroerd is om steeds je bierglas bij te vullenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:15 schreef leolinedance het volgende:
Maar dat is een uitzondering op de regel, ik zou graag een totale oplossing krijgen van TS
Doe normaal mafkees.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |