quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:47 schreef Froop het volgende:
De plotselinge drums met daarna het bekende stukje zang.
Zeker waar, maar dat komt volgens mij ook door de herinnering aan trainspotting erbij..quote:
Moedertjelief!! Tranen met tuiten hier.quote:
Geweldig nummer idd. Timeless.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Arcee het volgende:
Het stukje van 4:14 tot 4:31 kom ik sowieso nooit zonder kippenvel doorheen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
Deze kan ik ook al nooit met droge ogen aanhoren
quote:
Same here. Ik heb weinig met ze, maar dit nummer raakt mij ook...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef reteppd het volgende:
Eigenlijk spijt het me om het te moeten zeggen, maar de nieuwe coldplay "viva la vida". Ik haat Coldplay, maar dit nummer grenst gewoon aan perfectie het zorgt echt voor kippenvel. Ik heb het een keer eerder gehad, met KC en Jojo en hun hit "all my life". Had de single al gekocht toen hij net uit was (en nog in de tipparade stond) dat nummer was ook perfect.
Fijn nummer idd, al vind ik Angel nog beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Arcee het volgende:
Het stukje van 4:14 tot 4:31 kom ik sowieso nooit zonder kippenvel doorheen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Loedertje het volgende:
Er zijn verschillende uitvoeringen heel erg mooi![]()
Is hier een hele grote hit, nog steeds hoor, deze uitvoering. Ook een grote hit momenteel is 'Galway Girl' van Mundy. Niet zozeer een kippenvelnummer, maar het verhaal erachter is wél kippenvel!quote:En (schrik niet) dit is ook ontroerend, zag laatst een interview met Shane McGowan
*geen kippevelnummer maar toch ..
Ben altijd al fan geweest van Steve Harley. ;Make me smile" is ook beregoed!!!quote:
Heeft een laag kippevelgehalte , je moet er echt voor in de stemming zijn.
Oefff.... * Loedertje krijgt het koudquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
En een waarvan ik bij de eerste keer dat het thema begint (die 4 nootjes) alles al voel kriebelen. En dat wordt gedurende het hele nummer alleen maar erger.
Ja die en vooral die uitvoering omdat ik erbij was.quote:
En ik hoor hem nu bij North Sea Jazz, dit is er zeker ook een:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die en vooral die uitvoering omdat ik erbij was.
En dit nummer van een andere PJ:
Sometimes it snows in April van Prince.
Oh en deze :
Natuurlijk ook Redemption Song maar dan zelfs deze uitvoering:
En Homeless van Paul Simon:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |