Terrecht een kippenvel nummer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:29 schreef Etcetera het volgende:
de reden is verschrikkelijk hoor (bomaanslagen in Madrid), maar als ze de muziek wegdraaien, het publiek het overneemt, met z'n allen.... prachtigkippenvel
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:21 schreef Stoeprand het volgende:
AC/DC - If you want blood (you've got it)
Ook een kwestie van smaak denk, maar door de opbouw en ineens een harde schreeuw...daar kreeg ik kippenvel van.
Bijna alles van Queen blijft schitterend:quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:42 schreef Reflectionne het volgende:
Queen - You Take My Breath Away, blijf het een prachtig nummer vinden.
quote:
quote:
Jij snapt het!quote:Op zondag 6 juli 2008 11:51 schreef Public_NME het volgende:
Metallica- Orion
Dit nummer speelden ze op de funeral van Cliff Burton na het ongeluk in Zweden tijdens de tour. Wereldnummer!
So true!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:20 schreef Trashcanman het volgende:
Sigur Ros staat ook vaak garant voor kippenvel ja.
Die is altijd goed voor kippevelquote:
Gewoon de url copy/pasten in je postingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:59 schreef zweefbij het volgende:
Stomme vraag mischien. Maar hoe doe je dat met die you tube filmpjes?
Klopt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Geen woorden voor eigenlijk, gewoon fantastisch nummer.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:47 schreef Froop het volgende:
De plotselinge drums met daarna het bekende stukje zang.
Zeker waar, maar dat komt volgens mij ook door de herinnering aan trainspotting erbij..quote:
Moedertjelief!! Tranen met tuiten hier.quote:
Geweldig nummer idd. Timeless.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Arcee het volgende:
Het stukje van 4:14 tot 4:31 kom ik sowieso nooit zonder kippenvel doorheen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
Deze kan ik ook al nooit met droge ogen aanhoren
quote:
Same here. Ik heb weinig met ze, maar dit nummer raakt mij ook...quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:24 schreef reteppd het volgende:
Eigenlijk spijt het me om het te moeten zeggen, maar de nieuwe coldplay "viva la vida". Ik haat Coldplay, maar dit nummer grenst gewoon aan perfectie het zorgt echt voor kippenvel. Ik heb het een keer eerder gehad, met KC en Jojo en hun hit "all my life". Had de single al gekocht toen hij net uit was (en nog in de tipparade stond) dat nummer was ook perfect.
Fijn nummer idd, al vind ik Angel nog beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:41 schreef Arcee het volgende:
Het stukje van 4:14 tot 4:31 kom ik sowieso nooit zonder kippenvel doorheen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:45 schreef Loedertje het volgende:
Er zijn verschillende uitvoeringen heel erg mooi![]()
Is hier een hele grote hit, nog steeds hoor, deze uitvoering. Ook een grote hit momenteel is 'Galway Girl' van Mundy. Niet zozeer een kippenvelnummer, maar het verhaal erachter is wél kippenvel!quote:En (schrik niet) dit is ook ontroerend, zag laatst een interview met Shane McGowan
*geen kippevelnummer maar toch ..
Ben altijd al fan geweest van Steve Harley. ;Make me smile" is ook beregoed!!!quote:
Heeft een laag kippevelgehalte , je moet er echt voor in de stemming zijn.
Oefff.... * Loedertje krijgt het koudquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:32 schreef ElizabethR het volgende:
En een waarvan ik bij de eerste keer dat het thema begint (die 4 nootjes) alles al voel kriebelen. En dat wordt gedurende het hele nummer alleen maar erger.
Ja die en vooral die uitvoering omdat ik erbij was.quote:
En ik hoor hem nu bij North Sea Jazz, dit is er zeker ook een:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die en vooral die uitvoering omdat ik erbij was.
En dit nummer van een andere PJ:
Sometimes it snows in April van Prince.
Oh en deze :
Natuurlijk ook Redemption Song maar dan zelfs deze uitvoering:
En Homeless van Paul Simon:
Lou Reed (een vage kennis van mij heeft zich opgehangen met dat nummer op repeatquote:
Ik heb alles van Lou Reed, terwijl die ver van voor mijn tijd isquote:Lou Reed (een vage kennis van mij heeft zich opgehangen met dat nummer op repeat )
De buren hadden na een dag genoeg van just a perfect day en hebben de poltie verzocht een einde aan de muziek te maken, zij troffen hem hangend aan
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef The_Terminator het volgende:
Ook dance kan kippenvel bezorgen, deze vier bijvoorbeeld:
Here! Here!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:19 schreef Revje1 het volgende:
Vooral die laatste is een vermelding waard. Dit nummer is echt 1 en al kippevel. De geweldige opbouw waar de strings mooi bijkomen en zo door het nummer gaan. Je voelt gewoon de spanning en je verwacht ergens een uitbarsting en die komt er ook bij 3.15. Ik vind veel soundtracks mooi maar deze zal heel erg hoog komen in m'n lijstje.
Heb je een leuk boxsetje bij je pc dl h'm dan en speel h'm over je boxen en geniet!
quote:Op zondag 13 juli 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Papa - Stef Bos
Het requiem van Fauré is ook heel erg mooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:43 schreef ElizabethR het volgende:
Damn, hier lopen me de rillingen van over mijn rug. Wat een stem heeft die vent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
en deze ook![]()
gvd, kvoel de rillingen weer
Die rillingen heb ik ook , een eçht kippevelnummer !quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:27 schreef Da_Ripper het volgende:
en deze ook![]()
gvd, kvoel de rillingen weer
Wow. Simply: Wow. Dat een nummer je/ me zo kan raken.. Wauw.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:29 schreef Etcetera het volgende:
de reden is verschrikkelijk hoor (bomaanslagen in Madrid), maar als ze de muziek wegdraaien, het publiek het overneemt, met z'n allen.... prachtigkippenvel
*Zet Graveworm af en klikt op het eerste linkje*quote:Op donderdag 31 juli 2008 23:00 schreef trebremmit het volgende:
De meesten zullen dit wel takke herrie vinden maar ik vindt dit altijd heerlijke melancholische muziek.
Die wilde ik posten jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Moedertjelief!! Tranen met tuiten hier.
Deze kan ik ook al nooit met droge ogen aanhoren
Idd een heel lekker nummer..quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef ElizabethR het volgende:
Loedertje, deze hoorde ik dit weekend weer eens op de radio, moest gelijk aan jou denken
Oe.. blackquote:
En die ja *zucht*quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:35 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Die wilde ik posten ja
De live-versie dan maar even:
uma guma, keihard bij de cremarie van mijn zus, dat is mega muziek. haar muziek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 02:14 schreef Prisonbreaker het volgende:
Wish you were here - Pink Floyd
"How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here"
je hebt smaak,zie 16 posts boven jouquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als het gitaar solo begint @ 3:50![]()
Ik vond het al zo raar dat ie nog niet genoemd wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 06:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
je hebt smaak,zie 16 posts boven jou
Probeer ook eens 'Op een dag komt alles goed', dat is pas een kippenvelnummer!quote:Op zondag 13 juli 2008 00:31 schreef Loedertje het volgende:
Let vooral op Jan rot en de overschakeling naar de oudjes op de tribune, die gezichtjes..die uitdrukkingen..
Jan Rot in den beginne
Die is idd geweldig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:39 schreef Pietmans het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal door genomen. Maar nummers waar ik echt kippenvel van krijg zijn:
* Deep Purple - Child in Time
Wtf. Ik zet dat nummer op, klik 2 sec later in dit topic op de volgende pagina, staat dit nummer hierquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:27 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Let niet op de beelden aubJaren geleden voor het eerst gehoord en toen gezegd dat dit best op mijn begrafenis/crematie (dunno yet) gedraait mag worden... en ik sta er eigenlijk nog wel achter.
Celtic Destiny - Gealic Morn
Daar voeg ik 'The Noose' aan toequote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef rood_verzet het volgende:
Ik weet niet heel zeker of dit de officiele videoclip is, maar het nummer is iig wel erg mooi:
Zeker mooiquote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TLC het volgende:
Niet zozeer kippevelmuziek, maar wat een geweldig nummer vind ik dit![]()
![]()
quote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef PrincePolly het volgende:
Dank je, hier nog zo'n allerbeste:
Doet me denken aan toen ik voor het eerst GTA Vice City opstartequote:Op maandag 15 september 2008 22:27 schreef PrincePolly het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |