Een chick flick dus?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef sjorti het volgende:
Je moet natuurlijk geen diepgaande film verwachten maar eerder een lekkere wegkijk film waar je niet te veel bij hoeft na te denken!
Op de Britse versie van Amazon in ieder geval wel en daar kost de box nog maar 40 pond!!!quote:Op zondag 15 november 2009 00:24 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, klopt het dat die nieuwe box niet op amazon staat?
Tja, FRS, wie koopt er daar dan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Ik heb die nieuwe box bij de FRS voor 125 euro gezien
Veeeul te duur
Nu waarschijnlijk toch weer geen film...quote:Lisa Kudrow Believes A Big Screen Reunion Is Unlikely Because “everyone is busy”
18 November 2009 11:48 PM, PST | Gossipvita | See recent Gossipvita news »
The 45-year-old actress - who played kooky masseuse Phoebe on the Us TV show – believes a big screen reunion is unlikely because “everyone is busy”. Referring to the show's original writer-creators Marta Kauffman and David Crane, Lisa said: “I guess they don't think it's a good idea… It would be fun, but I don't know. How? Why? Really? Everyone is busy!" Lisa previously admitted it would be “fun” to shoot a movie if the other main cast members wanted to. She said: “If there was a way to figure it out then it could happen." Courteney Cox-Arquette – who played Monica on the show – was reportedly desperate to star in a movie version too. A source said: "Courteney has already spoken to a lot of the old gang and most of them are eager to do it. Courteney has seen the success of the 'Sex and the City' movie and is »
Hmm, nog geen amazon account, wou m via marktplaats kopen voor 80 euro inclusief. Hoeveel euro kwam jij uit inc verzending?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:53 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb die box, de meeste afleveringen duren tussen de 24 en 25 minuten heb ik het idee, dus net wat langer dan de andere versies.
Ik heb hem bij amazon.co.uk gekocht voor 40 pond, daar was hij veruit het goedkoopst toen ik hem kocht.
http://www.amazon.co.uk/F(...)ef=/ref=cm_cd_t_pb_t
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:33 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand al de witte 15-jaar box gekocht?
Wat ik me namelijk af vroeg:
Op de doos staat dat alle afleveringen langer duren, ik ben er van bewust dat er van alle afleveringen 4 minuten extra bestaat, en dat de normale afleveringen ongeveer 22 minuten duren.
Op de doos staat ook dat elke aflevering 22 minuten duurt.
Zitten die extra 4 minuten er nou wel of niet bij?
En waar is hij het goedkoopst?
Uhm dat kan niet zonder creditcard? Geen idee wat een debitcard is maar denk niet dat ik dat hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html
64,99 incl. verzending.
Heb nog maar weinig gemerkt van extra scenes, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn.
Zal wel moeten denk ik, geen creditcard hieroquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:19 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Zolang de pond gunstig staat t.o.v. de euro kun je het beste de box het beste bij Amazon bestellen. Bij Play kun je als Nederlander zijnde alleen in euro's betalen en dan betaal je omgerekend veel meer dan als je gewoon in ponden zou kunnen betalen.
Koop je box in ieder geval niet op Marktplaats zou ik zeggen. Dat zijn mensen die de box dus voor een laag bedrag in Engeland hebben gekocht en de box hier met winst doorverkopen.
Ouders lief aankijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zal wel moeten denk ik, geen creditcard hiero
Die heb ik nietquote:
Een debitcard is het omgekeerde van een creditcardquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhm dat kan niet zonder creditcard? Geen idee wat een debitcard is maar denk niet dat ik dat heb
Ok, maarja amazon is dus slimmer blijkbaar, dat is niet mogelijk zonder creditcard? Er staat wel maestro op mijn bankpas en daar kon ik voor kiezen maar mn kaartnummer pakt ie niet, plus heb geen issue nr ofzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Een debitcard is het omgekeerde van een creditcardEen debitcard is gewoon een bankpas zoals wij die kennen
Bij betaalopties staat op de website ook te lezen dat internationale bankpasjes niet worden geaccepteerd, dus dat kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, maarja amazon is dus slimmer blijkbaar, dat is niet mogelijk zonder creditcard? Er staat wel maestro op mijn bankpas en daar kon ik voor kiezen maar mn kaartnummer pakt ie niet, plus heb geen issue nr ofzo.
Extra minuten per aflevering, ik wil t wel. En ga de groene gewoon verkopenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef Orbeatle het volgende:
Maar, is het nou echt de moeite waard om die box te halen als je alle series al hebt op dvd?
Heeft het extra toegevoegde waarde t.o.v. de originele releases?
Mwoahhh...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:49 schreef Orbeatle het volgende:
Maar, is het nou echt de moeite waard om die box te halen als je alle series al hebt op dvd?
Heeft het extra toegevoegde waarde t.o.v. de originele releases?
wat is er dan extra te zien in 8min? 1 grap erbij ofzo? kan me niet voorstellen dat de scene daardoor ineens NOG leuker wordquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:46 schreef Arn0 het volgende:
In seizoen tien duren de afleveringen soms 30 minuten
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:07 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Mwoahhh...
Als je een echte fan bent dan zul je het wel kunnen waarderen, er staan in ieder geval ook veel meer extra's op de schijfjes (maar ook daarvan moet ik eerlijk bekennen dat ze niet allemaal even interessant zijn).
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:48 schreef Piles het volgende:
Zou die ene cutscene ivm 9/11 er nu wel in zitten? Die is briljant
Ik had die nog nooit gezien, vetquote:
Mwah, ik vind het wel tof. Hoe meer Friends materiaal, hoe beter toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat is er dan extra te zien in 8min? 1 grap erbij ofzo? kan me niet voorstellen dat de scene daardoor ineens NOG leuker word
mij het geld niet waard, ik heb de originele complete box al
Die kredietkaart scene is toch iets langer bij de uncut versie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik als een grote fan die de groene box helemaal 7 keer heb gekeken wist ik wel wat er allemaal wel en niet in zat. In de 1e aflevering heb ik geen extra scene gezien maar daarna in elke aflevering zeker minimaal 2 extra scenes, erg gaaf de witte box![]()
Iemand de groene box kopen?
Is dat niet de 2e aflevering?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die kredietkaart scene is toch iets langer bij de uncut versie?
Ik heb m toch maar via marktplaats gekocht voor 79,99 inc.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:13 schreef MissSpooky het volgende:
TVP
Is bestellen bij Amazon eenvoudig?
Zolang je een creditcard hebt wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:13 schreef MissSpooky het volgende:
TVP
Is bestellen bij Amazon eenvoudig?
Volgens mij zijn de verzendkosten nog iets lager zelfs. Ik had de box binnen 4 werkdagen in huis.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:15 schreef MissSpooky het volgende:
En klopt het dat de verzendkosten 5 pond zijn? En na hoelang ongeveer heb je 'm in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |