abonnement Unibet Coolblue
pi_59873312


quote:
De Amerikaanse sitcom Friends komt terug naar het grote scherm. Volgens insiders werden de zes acteurs geïnspireerd door het filmsucces van HBO-reeks Sex And The City.

Jennifer Aniston, Courteney Cox, Matthew Perry, Matt LeBlanc, Lisa Kudrow en David Schwimmer zullen binnen het volgende anderhalf jaar terug in de huid kruipen van hun New Yorks personage. De productie van de film krijgt groen licht als het script en de timing perfect zitten.

Jennifer Aniston zou degene zijn die niet echt stond te springen om een Friends-film te maken. Maar nu ze het succes van Sarah Jessica Parker en Sex And The City zag, begint het het ook bij haar te kriebelen. Aniston en Cox hebben nu hun eigen productiehuis en kunnen de film in de juiste richting sturen.

Sinds de laatse aflevering in 2004 zijn de Friends met individuele projecten bezig. Aniston (Rachel) speelde de hoofdrol in romantische komedies en vooral haar turbulente privéleven kreeg aandacht. Cox (Monica) oogstte matig succes met haar vertolking van een tabloideigenares in de tv-serie Dirt. Lisa Kudrow (Phoebe) acteert voornamelijk in kleinere filmprojecten.

Matt Le Blanc (Joey) was de enige die Friends verderzette, met de spin-off Joey, maar die werd geschrapt door de lage kijkcijfers. David Schwimmer ruilde zijn acteursberoep in voor dat van regisseur van onder andere de komedie Run Fatboy Run. (Het Nieuwsblad, 02/07/2008)
Vorig topic: Friends #24 The hills are alive with the sound.... OF music!

Test ook je kennis in Friends Trivia #6

[ Bericht 5% gewijzigd door Piles op 03-07-2008 22:14:28 ]
pi_59873364
Is de komst van de film al bevestigd door de acteurs/regisseurs/filmmaatschappij?
pi_59873438
Ziet ross opstaan vanaf de bank en naar Rachel op het balkon lopen...

"Neeever gonna happen" (Joey)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_59873513
Terugvindphoebe !
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:15:40 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_59873600
Wat doet Matthew Perry tegenwoordig?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:16:29 #6
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_59873625
Zou natuurlijk leuk zijn, maar ben bang van niet...

Maargoed, laten we het hopen!

Oh en Amazon heeft alvast een pagina voor Friends op blu-ray
  Redactie Frontpage donderdag 3 juli 2008 @ 20:17:41 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_59873653
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:08 schreef delano.888 het volgende:
Ziet ross opstaan vanaf de bank en naar Rachel op het balkon lopen...

"Neeever gonna happen" (Joey)


het zijn nog maar geruchten idd, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet gaat gebeuren
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_59874073
TOW Ross gets high gevolgd door TWO the Routine. Wat een topavond
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:04:20 #9
88233 Steve
Still the best.
pi_59874687
Ik kan niet erg enthousiast raken over een Friends-film Sowieso lijken comedyseries me minder makkelijk in een film te stoppen dan bijvoorbeeld een dramaserie.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:54:21 #10
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59875872
Ik denk ook dat een film niet echte en succes zou worden. Nog steeds beter dan de tegenwoordige middelmatige prut, maar geen toppertje, het zou het Friends beeld compleet veranderen. De serie is onwijs populair, als de film dat niet overtreft of niet gelijk blijft.. maar kunnen ze het niveau halen...gogogog..persoonlijk zou ik liever een Gilmore Girls film zien, maar dat is compleet Off topic en daar spreekt mijn verslaving aan Alexis Bledel en de serie natuurlijk
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  Eindredactie Games donderdag 3 juli 2008 @ 21:58:37 #11
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_59875993
lijkt me wel een leuke film je moet natuurlijk het niet aan vergelijken met de serie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_59876032
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef donald_dick het volgende:
lijkt me wel een leuke film je moet natuurlijk het niet aan vergelijken met de serie
Wat dus zo'n beetje onmogelijk is
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:09:32 #13
180572 Zotheid
De lof der
pi_59876262
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:16 schreef Jovatov het volgende:
Zou natuurlijk leuk zijn, maar ben bang van niet...

Maargoed, laten we het hopen!

Oh en Amazon heeft alvast een pagina voor Friends op blu-ray

Ik heb nu alle dvd's los. Een mooie blu ray set zou erg mooi zijn.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_59876286
FRIENDS
pi_59876364
Vergeten we deze niet: Friends Trivia #6
Veel te stil daar
pi_59876968
Ik blijf lachen om het begin van de aflevering van vandaag als Phoebe al keihard yay schreeuwt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:10:13 #17
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_59877601
Ik gok dat het gerucht van de film wel weer over zal waaien. Hoe vaak hebben we die wel niet voorbij zien komen? Misschien proberen ze wel weer een beetje aandacht voor de serie te krijgen nu de nieuwe Blu-Ray dvd's er aan zitten te komen? Ik word in ieder geval pas blij als er officiële berichten van de cast of regie zijn.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:31:05 #18
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59878120
Matthew Perry is bezig met een aankomende serie genaamd The End Of Steve Iemand vroeg ernaar zag ik Daarnaast heeft hij nog een schitterende film gemaakt, twee eigenlijk: The Ron Clark Story en Numb.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:41:29 #19
148174 Kantar
TV junkie.
pi_59892967
Ik zou het overigens jammer vinden als ze besluiten om de film nu toch te maken door het succes van SatC. Dan heb ik liever dat ze gewoon wachten tot er een echt goed script is i.p.v. dat ze het succes van Sex nu snel na proberen te doen.

Maar goed, Friends is Friends en ik zou de film waarschijnlijk toch wel leuk vinden, hoe kut ie ook mag worden...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:11:53 #20
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59894394
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:41 schreef Kantar het volgende:
Ik zou het overigens jammer vinden als ze besluiten om de film nu toch te maken door het succes van SatC. Dan heb ik liever dat ze gewoon wachten tot er een echt goed script is i.p.v. dat ze het succes van Sex nu snel na proberen te doen.

Maar goed, Friends is Friends en ik zou de film waarschijnlijk toch wel leuk vinden, hoe kut ie ook mag worden...
Dat is ook een van de voorwaarde he. Het script moet goed zijn, niet iets in elkaar klatsen en het op 't grote scherm gooien. Daarbij vraag ik me af wie de regie in handen neemt. Toch niet die etterige vent van Courteney he.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  Donald Duck held vrijdag 4 juli 2008 @ 18:15:49 #21
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_59894447
een film zou te veel verpesten, dan moeten ze een verhaal voor iedereen gaan verzinnen. terwijl de serie dat toch voor iedereen goed afsloot, afgezien van joey dan
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:22:59 #22
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59894537
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
een film zou te veel verpesten, dan moeten ze een verhaal voor iedereen gaan verzinnen. terwijl de serie dat toch voor iedereen goed afsloot, afgezien van joey dan
En Ross en Rachel dan? Wat is daar van terecht gekomen? Wat ging Phoebe doen? Hoe is 't met Monica en Chandler en hebben ze echt een kamer boven hun garage "where Joey can grow old"? Genoeg stuff om een film over te maken hoor.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59905624
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:

[..]

En Ross en Rachel dan? Wat is daar van terecht gekomen? Wat ging Phoebe doen? Hoe is 't met Monica en Chandler en hebben ze echt een kamer boven hun garage "where Joey can grow old"? Genoeg stuff om een film over te maken hoor.
Inderdaad kom maar op met die film
pi_59906531
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:22 schreef Lyzio het volgende:

[..]

En Ross en Rachel dan? Wat is daar van terecht gekomen? Wat ging Phoebe doen? Hoe is 't met Monica en Chandler en hebben ze echt een kamer boven hun garage "where Joey can grow old"? Genoeg stuff om een film over te maken hoor.
Duhh heb je de laatste aflevering niet gezien ofzo
Ross en Rachel wonen nogsteeds samen in het apartement van Ross, en voeden samen gelukkig Emma op...
Monica en Chandler wonen in het huis wat ze gekocht hebben, waar de rest van de friends regelmatig langskomen met zn allen, en ja Joey heeft zn eigen kamer want die mocht hij al bekijken in de laatste aflevering alleen wij hebben hem niet gezien...
Joey woont met een Janine samen en is helemaal verliefd in zn eigen apartement, en Janine en Monica hebben het goed gemaakt.
Phoebe woont in Monica en Chandler's oude apartement met Mike, en is in verwachting...
Mike en Janine zijn nu dus de vaste 7e en 8e friends...

Wedje leggen dat dit het is?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:38:41 #25
181857 Jovatov
Si fallor, sum
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')