Antwoord (denk ik tenminste)quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Opwarmertje:
If I'm going down, I'm taking everybody with me
En dat zou best eens heel goed kunnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:45 schreef sweboy het volgende:
Chandler, 2de seizoen volgensmij, wanneer bekend word dat hij een 3de tepel heeft
same herequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Tvp, hoewel ik vaak de antwoorden niet weet
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:16 schreef Piles het volgende:
Een nieuwe dan maar
"I wanna go!"
Heb echt geen idee of ie moeilijk of makkelijk is eigenlijk
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef Lyzio het volgende:
BrainOverFlow heeft gelijk. Ik heb de vraag te laat gelezen, verdorie. Hij zegt het volgens mij als het uitlekt dat Rachel de trifle verneukt heeft en dat Monica en Ross elkaars leven open gooien tegen hun ouders zodat Ross uiteindelijk verteld dat niet Chandler, maar hij stoned geworden is op z'n kamer.
De ouders van Monica mogen Chandler namelijk niet omdat Ross gezegd heeft dat Chandler pod zat te roken toen ze Ross betrapte
Als dit allemaal klopt verdien ik ook een half punt
Oké, touchéquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het aardig, al is het feit dat Ross geblowt heeft het eerste wat er uitkomt bij monica, daarna gaan ze zeuren over de playboy, de gebroken schommel, Ross zijn huwlijk/scheiding van rachel enzo.
Kloptquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is dat niet Joey die graag naar een feestje van Janine (schrijf ik dat goed?) wil en mee gaat zeuren in de ruzie tussen Ross, Monica, Jack en Judy?
Dat meen je nietquote:Edit: Ik zie nu dat die aflevering vanavond op tv is geweest, toeval?
Ross die samen met Joey opgesloten zit op het dak, naar beneden dondert (oid) en dan blij is om daar een kwartje te vindenquote:
Het was inderdaad echt Chandler.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was dat dan echt Chandler of gewoon Matthew Perry in een andere rol?
Dan zou ik niet op je gevoel af gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
Nee, het was écht Chandler
Ik heb een vaag gevoel dat #3 van Phoebe komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |