abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59872946
Afijn, was zaterdag naar de kroeg. Alles mooi en prachtig.
Heb die avond wat berichten verstuurd en af en toe eens naar de tijd gekeken. Op een gegeven moment haal ik m'n telefoon weer eens uit m'n broekzak en wat denk je? Hartstikke dood. Alleen de lampjes van de toetsen brandden nog en de backlight van m'n beeldscherm, maar that's it.
Maargoed, 'geen man overboord' dacht ik. Want ik heb toch nog garantie!
Dus ik ging gisteren vol met goede moed naar een Nokia Care Center in de buurt en heb 'em netjes ingeleverd. Kreeg ik vandaag een belletje, dat ze tot constatering zijn gekomen dat het vocht-schade is en dat het dus buiten de garantie valt!
Reparatie werd me verder ook afgeraden en ik kreeg tevens de keuze of ik de telefoon kwam ophalen en 30 euro onderzoekskosten wou gaan ophoesten of dat ik de telefoon daar liet liggen en geen extra kosten kreeg.
Het is dat ik geen klompen draag, want anders waren die dus hartstikke gebroken.
Ik kan me NIET voorstellen dat m'n telefoon nat is geworden en daardoor is kapot gegaan. Ik bedoel.. van die paar bierspetters die er op je broek vallen op zo'n avond, daar kan een telefoon wel tegen toch? Zeker een telefoon van die klasse.
Maargoed.. hun voet bij stuk, het ís vochtschade.

Dus deze jongen dacht het even hoger op te zoeken en ging even vrolijk een mailtje naar Nokia sturen via de website. Nou... vergeet 't maar want zo gauw je op 'verzenden' klikt, bestaat de pagina ineens niet.
Ik zeg.. ongezien de tyfus!

Deze jongen zal 'es ff langs gaan en die 30 euro gaan lappen. Vervolgens met een harde slingerworp dat apparaat over de balie heen tegen de muur aan smijten. DAN mogen ze 'em houden. Dat zou m'n 30 euro echt wel meer dan waard zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door highwoodman op 03-07-2008 19:51:56 ]
i'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotamy
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:47:00 #2
202348 Susi
Temple of Love
pi_59872963
Orange is nog erger

Die hangen op als je belt dat je het abonnement op wil zeggen
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:47:11 #3
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_59872967
dat is kankerhard genaaid
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:47:42 #4
154052 RobertVH
I am your father
pi_59872972
PWND
pi_59873037
Mijn nokia is ook kapot nog niet eens 2 weken na aanschaf. En ik maar denken dat Nokia alleen degelijke telefoons maakt

Die fabrieksgarantie lijkt me ook erg slecht geregeld als ik dat zo op de site lees

[ Bericht 0% gewijzigd door ganzenherder op 03-07-2008 20:01:06 ]
Patat Friet
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:54:10 #6
3767 Herald
Come get some
pi_59873108
zeker te snel bij de urinoir weggelopen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  donderdag 3 juli 2008 @ 19:59:28 #7
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873220
Volgens mij vochtschade een redelijk standaard argument om onder een garantie of verzekeringsclaim uit te komen.

Misschien is het handig om ze aan te laten tonen waar die vochtschade precies zit.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_59873307
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij vochtschade een redelijk standaard argument om onder een garantie of verzekeringsclaim uit te komen.

Misschien is het handig om ze aan te laten tonen waar die vochtschade precies zit.
maar hoe wil je dat controleren? die paar mensen die 30 euro willen betalen, stoppen ze wel een vervuilde sticker erin
pi_59873325
wel filmen he
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:07:43 #10
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873415
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef LoggedIn het volgende:
maar hoe wil je dat controleren? die paar mensen die 30 euro willen betalen, stoppen ze wel een vervuilde sticker erin
Een vervuilde sticker
DeviantArt
pi_59873533
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:07 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Een vervuilde sticker
uitgewerkte vochtsticker
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:18:23 #12
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873665
Zitten er vochtstickers in mobiele telefoons dan? Of is dat een soort meetmethode?
Lijkt me trouwens dat vochtschade ook op andere manieren aangetoond moet worden om garantie te ontlopen. Zo'n vochtsticker is wel erg doorzichtig.

Maar aan de andere kant heb je denk ik wel gelijk. De meesten zeggen: 'OKE' en kopen een verse mobiel.
DeviantArt
pi_59873726
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef Hukkie het volgende:
Zitten er vochtstickers in mobiele telefoons dan? Of is dat een soort meetmethode?
Lijkt me trouwens dat vochtschade ook op andere manieren aangetoond moet worden om garantie te ontlopen. Zo'n vochtsticker is wel erg doorzichtig.

Maar aan de andere kant heb je denk ik wel gelijk. De meesten zeggen: 'OKE' en kopen een verse mobiel.
er zit in elke mobiel een sticker die verkleurd als ie nat wordt. Die zit er juist om geen gezeik te krijgen met mensen die hem in de plee gooien, en dan proberen een nieuwe te krijgen onder garantie. Blijkbaar is het verder wel moeilijk om aan te tonen dat ie nat is geweest
pi_59873774
Goed, zie dus net dat de mensen bij dat care centre mij dus even gaan aanwijzen waar die vochtschade dan zit. Want voor die 30 euro mogen ze van mij wel ever verder kijken dan die sticker (mocht die dan verkleurd zijn)
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:24:33 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873804
Ah oke, het is weer een educatieve dag vandaag.
DeviantArt
pi_59873815
Je moet gewoon voorzichtig zijn met het toestel, ik heb ook een Nokia N95 maar dan de 8 GB versie. Er wordt niet voor niets gevraagd of je een verzekering wil afsluiten bij het abonnement, dat wordt niet voor niets gedaan. Nu kan je wel zeggen dat het gewoon marketing is, maar het is wel verstandig om dat te doen.
Je moet gewoon voorzichtig zijn. Heel simpel.
en het is een toestel van bijna 700 euro, best wel verstandig om die gewoon te verzekeren
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:25:02 #17
123170 alors
zlata1234
pi_59873818
Ik zou zeggen laat het ze maar bewijzen. En anders ga je dreigen met een ander onderzoeksbedrijf en consumentenbond/radar/kassa. Een telefoon moet daar gewoon tegen kunnen.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:27:25 #18
123170 alors
zlata1234
pi_59873874
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
Je moet gewoon voorzichtig zijn met het toestel, ik heb ook een Nokia N95 maar dan de 8 GB versie. Er wordt niet voor niets gevraagd of je een verzekering wil afsluiten bij het abonnement, dat wordt niet voor niets gedaan. Nu kan je wel zeggen dat het gewoon marketing is, maar het is wel verstandig om dat te doen.
Tsja die verzekeringen, ik ken zat mensen die hun telefoon verzekerd hebben, maar ze hebben allemaal nog nooit een cent danwel een nieuwe telefoon gezien als er wat was. Daar zitten zoveel haken en ogen aan dat het mij meer geldklopperij lijkt
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:28:47 #19
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873906
quote:
en het is een toestel van bijna 700 euro, best wel verstandig om die gewoon te verzekeren
Lol, en als je dan dus je telefoon verzekerd en er gebeurd iets waardoor je je telefoon wil verhalen op je verzekering, dan zeggen ze dat het vochtschade is. Ben je alsnog de lul.
DeviantArt
pi_59873944
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Lol, en als je dan dus je telefoon verzekerd en er gebeurd iets waardoor je je telefoon wil verhalen op je verzekering, dan zeggen ze dat het vochtschade is. Ben je alsnog de lul.
Misschien moet je niet alles geloven wat de mensen achter de balie zeggen..
pi_59873991
Precies.. verzekering voor je telefoon rammelt aan alle kanten. Daarom begin ik daar al nieteens aan. Mocht mijn telefoon door mijn eigen toedoen kapot gaan. Lees: Laten vallen, in het water laten sodemieteren of wat dan ook wat buiten de garantie valt, dan kan ik mij daarbij neerleggen. Mocht een ander schade toebrengen aan mijn telefoon, dan gaat dat gewoon via de WA verzekering van hem/haar.
Maar in dit geval kan ik mij er niet bij neerleggen, omdat ik vind dat ik geen schuld heb aan het defecte apparaat. Ik kan me gewoon NIET voorstellen dat ik vochtschade heb opgelopen door een paar 'eventuele' bierspatjes op m'n broek. Je krijgt volgens mij dan nog meer vocht in het systeem door erop te gaan zitten hijgen.
  donderdag 3 juli 2008 @ 20:32:52 #22
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_59873992
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moet je niet alles geloven wat de mensen achter de balie zeggen..
quote:
Tsja die verzekeringen, ik ken zat mensen die hun telefoon verzekerd hebben, maar ze hebben allemaal nog nooit een cent danwel een nieuwe telefoon gezien als er wat was. Daar zitten zoveel haken en ogen aan dat het mij meer geldklopperij lijkt
Er is dus in veel gevallen altijd wel een argument te bedenken om onder de verzekerings dekking uit te komen.
DeviantArt
pi_59875237
quote:
Voorzichtig zijn? Het is een gebruiksvoorwerp, geen troeteldier...
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:52:22 #24
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_59875820
Ik ben zo ook al 2x genaaid door nokia rekeningtje van 150 euro.

Twee maal een gebroken beeldscherm terwijl die gewoon in mijn jaszak zat.
pi_59877578
Niet zo janken, je hebt dat ding met je natte poten vast gepakt.. Vocht is vocht, eigen schuld..

Altijd die huilie's..
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')