maar hoe wil je dat controleren? die paar mensen die 30 euro willen betalen, stoppen ze wel een vervuilde sticker erinquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij vochtschade een redelijk standaard argument om onder een garantie of verzekeringsclaim uit te komen.
Misschien is het handig om ze aan te laten tonen waar die vochtschade precies zit.
Een vervuilde stickerquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef LoggedIn het volgende:
maar hoe wil je dat controleren? die paar mensen die 30 euro willen betalen, stoppen ze wel een vervuilde sticker erin
er zit in elke mobiel een sticker die verkleurd als ie nat wordt. Die zit er juist om geen gezeik te krijgen met mensen die hem in de plee gooien, en dan proberen een nieuwe te krijgen onder garantie. Blijkbaar is het verder wel moeilijk om aan te tonen dat ie nat is geweestquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef Hukkie het volgende:
Zitten er vochtstickers in mobiele telefoons dan? Of is dat een soort meetmethode?
Lijkt me trouwens dat vochtschade ook op andere manieren aangetoond moet worden om garantie te ontlopen. Zo'n vochtsticker is wel erg doorzichtig.
Maar aan de andere kant heb je denk ik wel gelijk. De meesten zeggen: 'OKE' en kopen een verse mobiel.
Tsja die verzekeringen, ik ken zat mensen die hun telefoon verzekerd hebben, maar ze hebben allemaal nog nooit een cent danwel een nieuwe telefoon gezien als er wat was. Daar zitten zoveel haken en ogen aan dat het mij meer geldklopperij lijktquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
Je moet gewoon voorzichtig zijn met het toestel, ik heb ook een Nokia N95 maar dan de 8 GB versie. Er wordt niet voor niets gevraagd of je een verzekering wil afsluiten bij het abonnement, dat wordt niet voor niets gedaan. Nu kan je wel zeggen dat het gewoon marketing is, maar het is wel verstandig om dat te doen.
Je moet gewoon voorzichtig zijn. Heel simpel.
Lol, en als je dan dus je telefoon verzekerd en er gebeurd iets waardoor je je telefoon wil verhalen op je verzekering, dan zeggen ze dat het vochtschade is. Ben je alsnog de lul.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
Je moet gewoon voorzichtig zijn met het toestel, ik heb ook een Nokia N95 maar dan de 8 GB versie. Er wordt niet voor niets gevraagd of je een verzekering wil afsluiten bij het abonnement, dat wordt niet voor niets gedaan. Nu kan je wel zeggen dat het gewoon marketing is, maar het is wel verstandig om dat te doen.
en het is een toestel van bijna 700 euro, best wel verstandig om die gewoon te verzekeren![]()
Misschien moet je niet alles geloven wat de mensen achter de balie zeggen..quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Lol, en als je dan dus je telefoon verzekerd en er gebeurd iets waardoor je je telefoon wil verhalen op je verzekering, dan zeggen ze dat het vochtschade is. Ben je alsnog de lul.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moet je niet alles geloven wat de mensen achter de balie zeggen..
Er is dus in veel gevallen altijd wel een argument te bedenken om onder de verzekerings dekking uit te komen.quote:Tsja die verzekeringen, ik ken zat mensen die hun telefoon verzekerd hebben, maar ze hebben allemaal nog nooit een cent danwel een nieuwe telefoon gezien als er wat was. Daar zitten zoveel haken en ogen aan dat het mij meer geldklopperij lijkt
Voorzichtig zijn? Het is een gebruiksvoorwerp, geen troeteldier...quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:24 schreef Edwinuss het volgende:
en het is een toestel van bijna 700 euro, best wel verstandig om die gewoon te verzekeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |