En je vindt het niet zuur dat over 3 dagen mensen met 2 mbit onbeperkt mobiel internet de winkel uit lopen die bij dezelfde provider zitten als jij, minder betalen per maand en daarvoor meer snelheid krijgen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is er nou zo zuur aan dan? Ik heb net een N78 met PIT gekocht..
Betalen die minder dan? En gaat mijn snelheid niet omhoog?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
En je vindt het niet zuur dat over 3 dagen mensen met 2 mbit onbeperkt mobiel internet de winkel uit lopen die bij dezelfde provider zitten als jij, minder betalen per maand en daarvoor meer snelheid krijgen?
Nee, jouw snelheid gaat niet omhoog. En het iPhone abbo kost 29,95 voor 150 minuten, 150 SMS en 2048 down/ 384 up internetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Betalen die minder dan? En gaat mijn snelheid niet omhoog?
Jij betaalt (als je nu bij T-Mobile zit) een tientje per maand voor een downloadsnelheid van 128 kbps of twintig euro per maand voor 384 kbps. Er is voorlopig geen indicatie dat er iets aan die snelheid gaat veranderen en dit bedrag betaal je bovenop je telefoonabonnement.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Betalen die minder dan? En gaat mijn snelheid niet omhoog?
Niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:41 schreef Aaargh! het volgende:
Hoe laat gaan jullie vrijdag voor de deur liggen ?
Ik zit dus echt niet op een Iphone te wachten, blijf dus hopen dat T-mobile hun PIT snelheid nog omhoog gaat gooien. Anders ga ik wel een andere provider opzoeken als ik in september de keuze voor een Touch Pro of een Experia heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:01 schreef Tijn het volgende:
Als het je om mobiel internet te doen is, lijkt de keus mij duidelijk. Zelfs als je niet op een iPhone zit te wachten, is dat abonnement voor mobiel internet veruit aantrekkelijker dan al het andere wat T-Mobile te bieden heeft.
Ach ja, dan ben ik in ieder geval nog goedkoper uit. 24 euro voor 200 minuten, 25 sms en gewone PIT (wat snel zat is voor mij).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:47 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, jouw snelheid gaat niet omhoog. En het iPhone abbo kost 29,95 voor 150 minuten, 150 SMS en 2048 down/ 384 up internet
Tja, maar dan héb je hem welquote:Op woensdag 9 juli 2008 03:38 schreef febster het volgende:
Hmm, de vraag is dus, wel of niet voor de deur gaan liggen... Ik woon 150 meter van een T-Mobile shop (studentenhuis in het centrum) en ik heb nog wel een festival stoeltje ergens liggen, maar ja, stel dadelijk zit ik daar in mijn uppie om half 8, das ook zo gaar.
Helpdesk medewerkster vertelde mij dat ik dat ding gewoon kon gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou voor mij gaat het hem vrijdag niet worden
mij abbo loopt eind september af en ik mag dus nu al verlengen bij t-mobile. Het rotte is alleen dat ik dus vrijdag kan gaan verlengen en dan mijn iphone 3 maanden in de kast kan gooien tot ik er iets mee kan doen aangezien hij toch niet gaat werken met het abbonement die ik nu heb.....
Dus dan maar eind september
Waarom zou ie niet werken met je huidige abbo ?quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
nou voor mij gaat het hem vrijdag niet worden
mij abbo loopt eind september af en ik mag dus nu al verlengen bij t-mobile. Het rotte is alleen dat ik dus vrijdag kan gaan verlengen en dan mijn iphone 3 maanden in de kast kan gooien tot ik er iets mee kan doen aangezien hij toch niet gaat werken met het abbonement die ik nu heb.....
(...)
Heb toch maar even gebeld met de klantenservice en het kan dus wel alleen werkt het niet optimaal. Maargoed dan kan ik hem iig gebruikenquote:Op woensdag 9 juli 2008 08:10 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waarom zou ie niet werken met je huidige abbo ?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dus ik ga maar voor de deur liggen vrijdag
Goed hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:01 schreef NiekR het volgende:
Heb hem gereserveerd!Bij sommige winkels is het toch wel mogelijk.
Dus alleen via T-Mobile.. of?quote:Met Visual Voicemail kunnen voicemailberichten in een overzichtelijke lijst worden getoond. Daarna kun je ze in elke gewenste volgorde beluisteren. De mobiele operator moet deze functie wel in het netwerk activeren. Je hebt daarom geen Visual Voicemail tot je beschikking als je de iPhone via een unlock geschikt hebt gemaakt voor een niet officieel door Apple aangewezen mobiel netwerk.
Wat een bullshitquote:T-Mobile biedt de iPhone 3G niet als prepaid-toestel aan. Je kunt de iPhone 3G uitsluitend in combinatie met een tweejarig T-Mobile-abonnement aanschaffen. Je hoeft niet de speciale iPhone-abonnementen te kiezen, maar bent vrij om één van de andere Flex- of Relax-abonnementen voor een periode van twee jaar af te sluiten. Je mist dan wel Visual Voicemail, dat alleen bij de speciale iPhone-abonnementen wordt aangeboden.
Het is heel simpel: Visual Voicemail is een feature die afhangt van de operator. T-Mobile ondersteunt Visual Voicemail alleen voor de iPhone abonnementen. Alle andere abonnementen en alle abonnementen van andere operators ondersteunen geen Visual Voicemail.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dus alleen via T-Mobile.. of?
[..]
Wat een bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |