een goede marketing strategie icm met een goed productquote:Op maandag 7 juli 2008 12:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een goed concept is? Ik zou het zelf niet kopen maar zo lang het verkoopt heeft het een goede marketing strategie natuurlijk
Allesquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hmm : http://www.iphonehelpdesk.nl/
deze verkoopt ze gewoon simlockvrij, wat klopt daar niet?
Oh ja Macbook was ik vergeten. Wat is eigenlijk het verschil tussen een iBook en Macbook?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:20 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee, ben gedwongen een macbook pro aan te schaffen![]()
![]()
Maar, heel simpel ik ben maand op vakantie en heb een nieuwe tel nodig. Heb er nu 3 bij mij die alle 3 naar de kloten zijn en uitvallen
Zeker een goed product maar bepaalde dingen kunnen echt wel beter in de iPhone. Vergelijk het met een VHS videorecorder en Video2000 van vroeger. Video2000 was superieur aan VHS maar iedereen ging VHS gebruiken door de goede marketing. Niet dat VHS slecht was maar het kon veel beter.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
een goede marketing strategie icm met een goed product
Macbook pro heeft meer powerquote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh ja Macbook was ik vergeten. Wat is eigenlijk het verschil tussen een iBook en Macbook?
Hehe dan moet je ook een goede telefoon kopen. Net 4 maanden in Afrika geweest met een Nokia 6310i. Die valt nooit uit en gaat 2 weken mee met een volle batterijHopelijk gaat mijn nieuwe Nokia N78 het ook zo goed volhouden
![]()
Uit de t-mobile faqquote:Waarom heeft T-Mobile nu al geen iPhones meer?
Dit revolutionaire toestel is ontzettend populair en op dit moment overtreft de vraag nog het aanbod.
Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef Slein83 het volgende:
[..]
jammer dat je niet nu al online kan bestellen, zou bij thuiskomst een mooie iphone op me wachten.
Ik vertrek woensdag naar buitenland vandaar en aangezien ik maand weg ben was het mooi geweest als ik hem nu kon bestellen en dat ik hem bij thuiskomst in huis heb. Niet naar de winkel hoeven etcquote:Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen?Man,de volgende dag vullen ze hele handel gewoon weer aan en begint het 'circus'opnieuw hoor en jij ondertussen maar denken dat je echt iets hebt gemist. Sterker nog: ik voorspel dat ze met Kerst deze zelfde iPhone waar jij dacht een of andere exclusiviteit mee te hebben vergaard gewoon in een 'kerst'bundel aanbieden voor een prijs die jij in je stoutste dromen niet had kunnen bedenken.
Daarnaast: " Kom naar de T-Mobile shop op de Lijnbaan want dit moet en kan je niet missen " [ afbeelding ]
Geloof je het zelf. Die iPhone is ook te krijgen bij de Premium-sellers,Saturn,Phonehouse etc etc.. Hoezo exclusief en iets mislopen. Straks is hij ook gewoon te koop bij ons Turks belhuis
Uitleg? Want ik zat er ook aan te denken hem daar te bestellen, en heb al een beetje rond gemaild...quote:
Hoi Ruben.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen?Man,de volgende dag vullen ze hele handel gewoon weer aan en begint het 'circus'opnieuw hoor en jij ondertussen maar denken dat je echt iets hebt gemist. Sterker nog: ik voorspel dat ze met Kerst deze zelfde iPhone waar jij dacht een of andere exclusiviteit mee te hebben vergaard gewoon in een 'kerst'bundel aanbieden voor een prijs die jij in je stoutste dromen niet had kunnen bedenken.
Daarnaast: " Kom naar de T-Mobile shop op de Lijnbaan want dit moet en kan je niet missen " [ afbeelding ]
Geloof je het zelf. Die iPhone is ook te krijgen bij de Premium-sellers,Saturn,Phonehouse etc etc.. Hoezo exclusief en iets mislopen. Straks is hij ook gewoon te koop bij ons Turks belhuis
Waarom levert apple hem dan zelf niet unlockedquote:Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef NiekR het volgende:
[..]
Uitleg? Want ik zat er ook aan te denken hem daar te bestellen, en heb al een beetje rond gemaild...
Volgens mij kan je beter juist specifieke versies maken om optimaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die het medium biedt. Denk niet dat Full Browser Flash op een iPhone lekker gaat werken, maar voor een pc is het natuurlijk prachtig. Waarom zou je dat dan moeten laten voor een stelletje sufferds die op hun kinderspeeltje gaan lopen priegelen?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, je moet schaalbare websites ontwerpen die werken op elke resolutie en tekstgrootte. Waar Wikipedia en Google overigens twee aardige voorbeelden van zijn. Een website met een vaste breedte zoals dit forum is mobiel ook wel te bezoeken natuurlijk, maar je zal dan wat moeten scrollen. Minder ideaal, maar wel werkbaar. Je krijgt in elk geval de volledige functionaliteit aangeboden en geen gestripte nepsite.
Wat je verder met "capaciteiten van zo'n klotetelefoontje" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Ik kan geen webapplicatie bedenken die te zwaar zou zijn voor een iPhone, maar wel acceptabel loopt op een desktop PC.
Als die aantallen kloppen fiets ik gewoon 's ochtends even langs de T-mobile winkel hier in de stad.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Slein83 het volgende:
Vermoedelijke aantallen:
[..]
activatieproces iphone
Ik heb ook onbeperkt dataverbruik met T-Mobile PIT zonder Iphone.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:03 schreef PinPine het volgende:
Sinds de iphone gebruikers onbeperkt dataverbruik hebben, geld dit dan ook voor T-Mobile abonnees die geen iphone hebben. Verder vind ik het een prachtig apparaat mbt user interface en design, maar het typen met een onscreen toetsenbord blijf ik lastig vinden.
Ga je donderdagavond naar Rotterdamquote:Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
Grmbl... Vrijdag geen tijd om er een te scoren, Zaterdag geen tijd om er een te scoren... Dat wordt koopavond volgende week pas!
Juist, ik denk dat je er verstandig aan doet om nog even af te wachten. Kost je niks meer en je hebt er waarschijnlijk alleen maar voordeel van.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ga je donderdagavond naar Rotterdam
Ik ga er zelf toch maar geen halen denk ik, een 2 jarig abonnement is gewoon te duur. Dan betaal ik >450 euro om er gelijk een te hebben, ipv afwachten of ik er een uit het buitenland kan halen en die dan kan unlocken.
Waar haal je die info vandaan ? Hoe betrouwbaar is dit ?quote:
heb het even nagevraagd vandaag in een tmobile shop maar die aantallen voor tmobileshops gelden alleen voor de grotere steden, de kleinere krijgen er dus ook gewoon maar rond de 10quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan ? Hoe betrouwbaar is dit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |