abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59945149
hmm : http://www.iphonehelpdesk.nl/

deze verkoopt ze gewoon simlockvrij, wat klopt daar niet?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_59945172
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het een goed concept is? Ik zou het zelf niet kopen maar zo lang het verkoopt heeft het een goede marketing strategie natuurlijk
een goede marketing strategie icm met een goed product
pi_59945177
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hmm : http://www.iphonehelpdesk.nl/

deze verkoopt ze gewoon simlockvrij, wat klopt daar niet?
Alles
  maandag 7 juli 2008 @ 12:23:19 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59945195
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:20 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nee, ben gedwongen een macbook pro aan te schaffen
Maar, heel simpel ik ben maand op vakantie en heb een nieuwe tel nodig. Heb er nu 3 bij mij die alle 3 naar de kloten zijn en uitvallen
Oh ja Macbook was ik vergeten. Wat is eigenlijk het verschil tussen een iBook en Macbook?

Hehe dan moet je ook een goede telefoon kopen. Net 4 maanden in Afrika geweest met een Nokia 6310i. Die valt nooit uit en gaat 2 weken mee met een volle batterij Hopelijk gaat mijn nieuwe Nokia N78 het ook zo goed volhouden
  maandag 7 juli 2008 @ 12:27:57 #130
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59945314
Sjezis... 6 weken bij online bestellen... Dat gaat nogal!
  maandag 7 juli 2008 @ 12:29:00 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59945337
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

een goede marketing strategie icm met een goed product
Zeker een goed product maar bepaalde dingen kunnen echt wel beter in de iPhone. Vergelijk het met een VHS videorecorder en Video2000 van vroeger. Video2000 was superieur aan VHS maar iedereen ging VHS gebruiken door de goede marketing. Niet dat VHS slecht was maar het kon veel beter.

Er zullen ook echt wel mensen zijn die de iPod kopen om waar hij goed in is, maar dit zijn niet de mensen van 16-20 jaar waar Apple zich veelal op richt. Voor hen is het een fashion item. En daar is ook niks mis mee.
pi_59945339
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Oh ja Macbook was ik vergeten. Wat is eigenlijk het verschil tussen een iBook en Macbook?

Hehe dan moet je ook een goede telefoon kopen. Net 4 maanden in Afrika geweest met een Nokia 6310i. Die valt nooit uit en gaat 2 weken mee met een volle batterij Hopelijk gaat mijn nieuwe Nokia N78 het ook zo goed volhouden
Macbook pro heeft meer power
Maar het waren goede telefoons, v3 ooit cheap ass gekocht. Werkte prima totdat die 2keer in water heeft gelegen, hij doet het nog, alleen de toetsen zijn eraf en zo nog 2 nokia's
  maandag 7 juli 2008 @ 12:29:46 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_59945349
quote:
Waarom heeft T-Mobile nu al geen iPhones meer?
Dit revolutionaire toestel is ontzettend populair en op dit moment overtreft de vraag nog het aanbod.
Uit de t-mobile faq
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 7 juli 2008 @ 12:43:15 #134
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_59945629
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:07 schreef Slein83 het volgende:

[..]

jammer dat je niet nu al online kan bestellen, zou bij thuiskomst een mooie iphone op me wachten.
Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen? Man,de volgende dag vullen ze hele handel gewoon weer aan en begint het 'circus'opnieuw hoor en jij ondertussen maar denken dat je echt iets hebt gemist. Sterker nog: ik voorspel dat ze met Kerst deze zelfde iPhone waar jij dacht een of andere exclusiviteit mee te hebben vergaard gewoon in een 'kerst'bundel aanbieden voor een prijs die jij in je stoutste dromen niet had kunnen bedenken. Daarnaast: " Kom naar de T-Mobile shop op de Lijnbaan want dit moet en kan je niet missen " Geloof je het zelf. Die iPhone is ook te krijgen bij de Premium-sellers,Saturn,Phonehouse etc etc.. Hoezo exclusief en iets mislopen. Straks is hij ook gewoon te koop bij ons Turks belhuis
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_59945692
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef thloreg het volgende:

[..]

Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen? Man,de volgende dag vullen ze hele handel gewoon weer aan en begint het 'circus'opnieuw hoor en jij ondertussen maar denken dat je echt iets hebt gemist. Sterker nog: ik voorspel dat ze met Kerst deze zelfde iPhone waar jij dacht een of andere exclusiviteit mee te hebben vergaard gewoon in een 'kerst'bundel aanbieden voor een prijs die jij in je stoutste dromen niet had kunnen bedenken. Daarnaast: " Kom naar de T-Mobile shop op de Lijnbaan want dit moet en kan je niet missen " [ afbeelding ] Geloof je het zelf. Die iPhone is ook te krijgen bij de Premium-sellers,Saturn,Phonehouse etc etc.. Hoezo exclusief en iets mislopen. Straks is hij ook gewoon te koop bij ons Turks belhuis
Ik vertrek woensdag naar buitenland vandaar en aangezien ik maand weg ben was het mooi geweest als ik hem nu kon bestellen en dat ik hem bij thuiskomst in huis heb. Niet naar de winkel hoeven etc
Overigens als het mee had gezeten, had ik hem sowieso kunnen hebben, connecties
  maandag 7 juli 2008 @ 12:48:43 #136
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_59945735
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:22 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Alles
Uitleg? Want ik zat er ook aan te denken hem daar te bestellen, en heb al een beetje rond gemaild...
  maandag 7 juli 2008 @ 12:53:08 #137
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59945833
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef thloreg het volgende:

[..]

Ik zweer het dat jullie je laten beetnemen door die iPhone-hype. Denk je nu echt dat je die iPhone,mocht je het echt willen kopen,zullen mislopen als je hem niet diezelfde avond kunt kopen? Man,de volgende dag vullen ze hele handel gewoon weer aan en begint het 'circus'opnieuw hoor en jij ondertussen maar denken dat je echt iets hebt gemist. Sterker nog: ik voorspel dat ze met Kerst deze zelfde iPhone waar jij dacht een of andere exclusiviteit mee te hebben vergaard gewoon in een 'kerst'bundel aanbieden voor een prijs die jij in je stoutste dromen niet had kunnen bedenken. Daarnaast: " Kom naar de T-Mobile shop op de Lijnbaan want dit moet en kan je niet missen " [ afbeelding ] Geloof je het zelf. Die iPhone is ook te krijgen bij de Premium-sellers,Saturn,Phonehouse etc etc.. Hoezo exclusief en iets mislopen. Straks is hij ook gewoon te koop bij ons Turks belhuis
Hoi Ruben.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59945889
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:48 schreef NiekR het volgende:

[..]

Uitleg? Want ik zat er ook aan te denken hem daar te bestellen, en heb al een beetje rond gemaild...
Waarom levert apple hem dan zelf niet unlocked Unlocken is nog geen enkele mogelijkheid toe, dus of je moet gigantisch lang wachten op je phone of je hebt betaald en na maand is het ja sorry. We kunnen hem niet unlocken. We storten je geld terug.

Dan kan je nog beter een retourtje zwitserland pakken, daar een iphone kopen en dan zelf unlocken wanneer dat mogelijk is.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:07:15 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59946144
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoi Ruben.
Off-topic:

Een Turk die Ruben heet?
  maandag 7 juli 2008 @ 13:25:15 #140
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_59946555
quote:
Op zondag 6 juli 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:

[..]

Nee, je moet schaalbare websites ontwerpen die werken op elke resolutie en tekstgrootte. Waar Wikipedia en Google overigens twee aardige voorbeelden van zijn. Een website met een vaste breedte zoals dit forum is mobiel ook wel te bezoeken natuurlijk, maar je zal dan wat moeten scrollen. Minder ideaal, maar wel werkbaar. Je krijgt in elk geval de volledige functionaliteit aangeboden en geen gestripte nepsite.

Wat je verder met "capaciteiten van zo'n klotetelefoontje" bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Ik kan geen webapplicatie bedenken die te zwaar zou zijn voor een iPhone, maar wel acceptabel loopt op een desktop PC.
Volgens mij kan je beter juist specifieke versies maken om optimaal gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden die het medium biedt. Denk niet dat Full Browser Flash op een iPhone lekker gaat werken, maar voor een pc is het natuurlijk prachtig. Waarom zou je dat dan moeten laten voor een stelletje sufferds die op hun kinderspeeltje gaan lopen priegelen?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  maandag 7 juli 2008 @ 13:34:17 #141
208569 NiekR
Onverdraagbare puber
pi_59946758
http://www.iphoneunlockservice.nl

Ziet er anders redelijk professioneel uit, en je kan ze bezoeken ook nog!
pi_59948260
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Slein83 het volgende:
Vermoedelijke aantallen:
[..]

activatieproces iphone
Als die aantallen kloppen fiets ik gewoon 's ochtends even langs de T-mobile winkel hier in de stad.

Zou makkelijk zijn.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:03:39 #143
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_59948795
Sinds de iphone gebruikers onbeperkt dataverbruik hebben, geld dit dan ook voor T-Mobile abonnees die geen iphone hebben. Verder vind ik het een prachtig apparaat mbt user interface en design, maar het typen met een onscreen toetsenbord blijf ik lastig vinden.
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
  maandag 7 juli 2008 @ 15:59:22 #144
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_59949962
Phonehouse: "Geen reserveringslijst, we krijgen er tussen de 3 en de 5 binnen"
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  maandag 7 juli 2008 @ 16:09:05 #145
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_59950200
Grmbl... Vrijdag geen tijd om er een te scoren, Zaterdag geen tijd om er een te scoren... Dat wordt koopavond volgende week pas!
  maandag 7 juli 2008 @ 16:27:38 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59950639
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:03 schreef PinPine het volgende:
Sinds de iphone gebruikers onbeperkt dataverbruik hebben, geld dit dan ook voor T-Mobile abonnees die geen iphone hebben. Verder vind ik het een prachtig apparaat mbt user interface en design, maar het typen met een onscreen toetsenbord blijf ik lastig vinden.
Ik heb ook onbeperkt dataverbruik met T-Mobile PIT zonder Iphone.
pi_59950924
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef SKa_BoSS het volgende:
Grmbl... Vrijdag geen tijd om er een te scoren, Zaterdag geen tijd om er een te scoren... Dat wordt koopavond volgende week pas!
Ga je donderdagavond naar Rotterdam

Ik ga er zelf toch maar geen halen denk ik, een 2 jarig abonnement is gewoon te duur. Dan betaal ik >450 euro om er gelijk een te hebben, ipv afwachten of ik er een uit het buitenland kan halen en die dan kan unlocken.
pi_59951537
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ga je donderdagavond naar Rotterdam

Ik ga er zelf toch maar geen halen denk ik, een 2 jarig abonnement is gewoon te duur. Dan betaal ik >450 euro om er gelijk een te hebben, ipv afwachten of ik er een uit het buitenland kan halen en die dan kan unlocken.
Juist, ik denk dat je er verstandig aan doet om nog even af te wachten. Kost je niks meer en je hebt er waarschijnlijk alleen maar voordeel van.

Wacht zelf dus ook mooi even af
  maandag 7 juli 2008 @ 18:20:36 #149
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_59953217
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:16 schreef Slein83 het volgende:
Vermoedelijke aantallen:
[..]
Waar haal je die info vandaan ? Hoe betrouwbaar is dit ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_59955292
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Waar haal je die info vandaan ? Hoe betrouwbaar is dit ?
heb het even nagevraagd vandaag in een tmobile shop maar die aantallen voor tmobileshops gelden alleen voor de grotere steden, de kleinere krijgen er dus ook gewoon maar rond de 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')