Jij ook al? Ik sta op nr1 op de reserveringslijstquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef ChrisFO het volgende:
Ik had mij op de reserveringslijst laten plaatsen bij de lokale belcompany. Ik ben zojuist gebeld dat ze maar een zeer beperkte voorraad binnenkrijgen. Maar als ik daar op tijd ben dan kan ik er een krijgen omdat ik best hoog sta op de lijst![]()
Als ik er niet bij openingstijd ben, dan gaat die gewoon naar de volgende op de lijst/vrije verkoop.
Hij gaat m heel de dag lenen. Ga zelf een dagje efteling pakken (mits goed weer) en ze dan 's avonds weer ophalen. Daarnaast gebruikt hij m alleen voor een fotoshoot en komt de review later.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een gerushte review net als bij twiekurs. Waar gaat hij hem publiceren?
Ik denk dat je de mensen die 'm kost wat kost willen hebben en er gewoon een 2e abbo voor afsluiten niet de kost wil geven...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat bij zoveel mensen blijkbaar precies nu hun mobiel abonnement is afgelopen?
Abo is niet afgelopen, maar je kan bij T-Mobile al 4 maanden voor het aflopen van je contract, je contract vernieuwen en een nieuwe phone uitzoeken... Toch mooi?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat bij zoveel mensen blijkbaar precies nu hun mobiel abonnement is afgelopen?
ja staan allemaal paparazzi omdat ze hebben gehoord dat jij langskomt... dus pas maar opquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:01 schreef XiChico het volgende:
Hoeveel mensen zitten er nu? Wij gaan vanavond waarschijnlijk wel langs (Daarna uitgaan, dus opzich maakt lang wachten niet zoveel uit). En als bovenstaande verhaal klopt (met die bandjes) zorg ik wel dat ik er 21u ben.
Edit: Is er vanavond pers aanwezig? Ik hoef natuurlijk niet met mijn bakkes op camera vastgelegd, dit ivm imagoschade.
Misschien abbo al afgelopen maar niet vernieuwd omdat de iPhone er nog niet was ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Tijn het volgende:
Wordt nog geluk hebben danquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:21 schreef nelisb het volgende:
er schijnen nu al zon 100 man aanwezig te zijn.
Zo hey, om 8 uur opstaan al.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef shroomer het volgende:
Wat een geouwehoer weer om zo'n ding te bemachtigen. Owee als ik morgenvroeg voor niets om 8 uur uit bed ben gegaan
Dan ben je toch gestoord als je daar de hele tijd gaat STAAN!quote:
Right, ik stond op #4 op de wachtlijst van de BelCompany hiero, werd vanmiddag gebeld: ik kon er een ophalen, maar alleen een 8GB versie, ze hadden maar 2 16GB versies binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:40 schreef spy08 het volgende:
Als je slim bent ga je morgen relaxed lekker naar de Phonehouse/Apple reseller oid en je hebt geen rij en je kan hem zo meenemen. (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |