Maar dan krijg je een gerushte review net als bij twiekurs. Waar gaat hij hem publiceren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:13 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ga mijn iPhones die ik vrijdag ga halen, zaterdag geven voor een dagje aan gerenommeerd telecom journalist dus ben benieuwd wat daar uit komt. Hij heeft een review exemplaar aangevraagd maar hij krijgt die pas volgende weeken kon niet langer wachten.
Ik zal jullie zaterdag avond wel laten weten wat hij er van vond. Alhoewel dat ie gaat proberen om m af te branden.
Dat gaan we afwachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
vanacht om 0.01 een uitgebreide preview op iphoneclub.nl las ik. Ben benieuwd wat daaruit komt.
Precies, met firmware 2.0 kan je al heel veel bereiken wat je met de "3G" ook kan. Ik wacht wel tot ze hem gratis weggeven bij een pak melk ofzo, misschien dat ik dan nog interesse heb.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:25 schreef nelisb het volgende:
na het lezen van deze review twijfel ik serieus of ik wel een 3g iphone wil aanschaffen.
Ben zeer tevreden met mijn eerste generatie Iphone. GPS blijkt (nog) niks bijzonders te zijn, accu,geluid is hetzelfde en met firmware 2.0 denk ik dat ik nagenoeg alle functies van de nieuwe iphone goed kan gebruiken.
3G zou een voordeel kunnen zijn,ware het niet dat ik maar 1 dag per week op de weg ben voor het werk en dan mail doe via gprs,wat voor mij voldoende is qua snelheid.
De achterkant vind ik niet zo boeiend en wil eigenlijk graag bij Vodafone blijven.
Laat ik de geruchten van kpn en vodafone maar afwachten,dat zij over 3 maand ook komen met de Iphone.
Ook enig idee hoeveel mensen er verwacht worden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:20 schreef nelisb het volgende:
Vanavond kan je al om 21 uur terecht in Rotterdam.
Er zijn DJ's en hapjes geloof ik.
Van 21 tot 00 uur krijg je een polsbandje om,je moet dan in een bepaalde zone blijven, dan heb je gegarandeerd een Iphone 3g, mits je goedgekeurd wordt natuurlijk.
Van 21 tot 00 uur gaan T-Mobile medewerkers al contracten schrijven en invoeren in hun Systeem (tas genaamd). Vanaf 00 uur kunnen ze dan meteen de eerste kassa aanslagen doen, daarvoor mag absoluut niet.
Deze info komt van iemand die vanavond 100 % aan het werk is!
Nou, so much voor Vodaphone en KPN dus.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef Adelante het volgende:
T-mobile vijf jaar unieke iPhone deal
da's lang
Onbekend. Maar uiteraard zullen de 500 iphones zeker weg zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:29 schreef ChrisFO het volgende:
[..]
Ook enig idee hoeveel mensen er verwacht worden?
NU AL?quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:30 schreef nicomart het volgende:
zit nu zo'n 10 man voor de deur inmiddels. Net ff langs gefiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |