Wat bedoel je hier mee ?quote:
Raar eigenlijk dat er nog zoveel mensen mee werken als je het zo bekijkt... Hoe moeilijk kan het zijn? Maar goed... Voor Windows geldt natuurlijk niet veel anders. Veel te lomp en te log en teveel toeters en bellen die niemand nodig heeft / gebruikt / wil gebruiken... Toch werkt het overgrote deel van de mensen op deze aardkloot nog steeds met Windows, veelal in combinatie met Office. Microsoft zal wel iets goed doen, al heb ik ook nooit echt begrepen wat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee ?
Het schrijven van een verslag bestaat uit een aantal onderdelen/stappen, en voor geen van die stappen is Word een echt geschikt programma.
Bijvoorbeeld het schrijven van de tekst zijn betere applicaties: WriteRoom of Scrivener
Voor het opmaken van je verslag, afhankelijk van wat je eindresultaat moet zijn is Adobe InDesign of b.v. LaTeX veel beter.
Word is een vervelend programma om tekst in te schrijven, veel te log en te veel toeters en bellen en het haalt mij het bloed onder de nagels vandaan vanwege de klote bediening, notepad voldoet nog beter. En het is al helemaal niet geschikt om het uiteindelijke document op te maken. Een uitgeprint Word file herken je direct aan de slechte font rendering, de veel de smalle standaard marges (die niemand aanpast), etc. etc.
Zie bijvoorbeeld hier. M.a.w. het is vervelend om er mee te werken en het eindresultaat lijkt nergens op.
Laten we niet teveel offtopic gaan in de 2e post in dit topic, maar om toch even kort te reageren:quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee ?
Het schrijven van een verslag bestaat uit een aantal onderdelen/stappen, en voor geen van die stappen is Word een echt geschikt programma.
Bijvoorbeeld het schrijven van de tekst zijn betere applicaties: WriteRoom of Scrivener
Voor het opmaken van je verslag, afhankelijk van wat je eindresultaat moet zijn is Adobe InDesign of b.v. LaTeX veel beter.
Word is een vervelend programma om tekst in te schrijven, veel te log en te veel toeters en bellen en het haalt mij het bloed onder de nagels vandaan vanwege de klote bediening, notepad voldoet nog beter. En het is al helemaal niet geschikt om het uiteindelijke document op te maken. Een uitgeprint Word file herken je direct aan de slechte font rendering, de veel de smalle standaard marges (die niemand aanpast), etc. etc.
Zie bijvoorbeeld hier. M.a.w. het is vervelend om er mee te werken en het eindresultaat lijkt nergens op.
idd.. En ik moet vrijdag werkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef super-muffin het volgende:
Ik lig al voor de deur, wachten duurt lang zeg.
ze zijn sowieso schaarsquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd.. En ik moet vrijdag werkenWaarschijnlijk kan ik dus pas zaterdagochtend naar de tmobile winkel, en je zal zien dat ze dan al weg zijn
Bestellen via t-mobile.nl dan maar...quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ze zijn sowieso schaars
hoorde net van de t-mobile dude dat er 7000 in heel nl zijn op 11 juli ....
reserveren doen ze niet aan (althans, sommige winkels wel, maar ze krijgen er maar 5 tot 10 per winkel)
dus... aan alle nerds die wel nerd genoeg zijn om op straat te liggen iin hun slaapzakje....
7000quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
ze zijn sowieso schaars
hoorde net van de t-mobile dude dat er 7000 in heel nl zijn op 11 juli ....
reserveren doen ze niet aan (althans, sommige winkels wel, maar ze krijgen er maar 5 tot 10 per winkel)
dus... aan alle nerds die wel nerd genoeg zijn om op straat te liggen iin hun slaapzakje....
voor mensen met een baan/leven was het idd handig geweest als je kon preorderen of gwn vanaf 9u op internet kon bestellen.. Hadden ze alleen wel ff een extra serverpark moeten huren voor die dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Bestellen via t-mobile.nl dan maar...
mja, grappige is, dat er een order van 50.000 is geplaatst, maar dat er nog maar 7000 binnen zijn op 11 juli..quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
7000Als T-Mobile ¤1500 vraagt ipv ¤80 als bijbetaling, zouden ze er nog niet genoeg hebben in dat geval
jah...quote:
oh mooi, dan heb jij als allereerste die enorme t-mobile site van hooguit een paar KB geladen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Rnej het volgende:
als ze via inet te krijg zijn zit ik iig vooraan.... 100 mbit lijntje zo mn laptop in
Verkeerde topic man, verkeerde topic.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
mja, grappige is, dat er een order van 50.000 is geplaatst, maar dat er nog maar 7000 binnen zijn op 11 juli..
dus er komen er meer.. maar ik voorspel nu al dat elke keer als de nieuwe shipment er is, ze voor 12 uur 's middags allemaal weg zijn
als ze via inet te krijg zijn zit ik iig vooraan.... 100 mbit lijntje zo mn laptop in
als 50.000 man de site probeert te laden zal ik iig niet de laatste zijn die m op zn scherm heeft...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef men_in_red het volgende:
[..]
oh mooi, dan heb jij als allereerste die enorme t-mobile site van hooguit een paar KB geladen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |