abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59872196

360'

Tarieven

Kosten sim unlock T-Mobile NL:
  • 0 tot 3 maanden: ¤120
  • 3 tot 6 maanden: ¤90
  • 6 tot 9 maanden: ¤70
  • 9 tot 12 maanden: ¤50
  • vanaf 12 maanden: gratis

Vorige topic:
    [Apple iPhone #7]: Wachten op de 3G!

Laatst besproken onderwerp is het gebrek aan een office pakket

[ Bericht 25% gewijzigd door LoggedIn op 03-07-2008 19:18:03 ]
  •   donderdag 3 juli 2008 @ 19:21:49 #2
    2671 Aaargh!
    Gebruik op eigen risico.
    pi_59872474
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

verslagen schrijven?
    Wat bedoel je hier mee ?

Het schrijven van een verslag bestaat uit een aantal onderdelen/stappen, en voor geen van die stappen is Word een echt geschikt programma.

Bijvoorbeeld het schrijven van de tekst zijn betere applicaties: WriteRoom of Scrivener

Voor het opmaken van je verslag, afhankelijk van wat je eindresultaat moet zijn is Adobe InDesign of b.v. LaTeX veel beter.

Word is een vervelend programma om tekst in te schrijven, veel te log en te veel toeters en bellen en het haalt mij het bloed onder de nagels vandaan vanwege de klote bediening, notepad voldoet nog beter. En het is al helemaal niet geschikt om het uiteindelijke document op te maken. Een uitgeprint Word file herken je direct aan de slechte font rendering, de veel de smalle standaard marges (die niemand aanpast), etc. etc.

Zie bijvoorbeeld hier. M.a.w. het is vervelend om er mee te werken en het eindresultaat lijkt nergens op.
    It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
    And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
    pi_59872681
    Ik lig al voor de deur, wachten duurt lang zeg.
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:35:25 #4
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_59872740
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee ?

Het schrijven van een verslag bestaat uit een aantal onderdelen/stappen, en voor geen van die stappen is Word een echt geschikt programma.

Bijvoorbeeld het schrijven van de tekst zijn betere applicaties: WriteRoom of Scrivener

Voor het opmaken van je verslag, afhankelijk van wat je eindresultaat moet zijn is Adobe InDesign of b.v. LaTeX veel beter.

Word is een vervelend programma om tekst in te schrijven, veel te log en te veel toeters en bellen en het haalt mij het bloed onder de nagels vandaan vanwege de klote bediening, notepad voldoet nog beter. En het is al helemaal niet geschikt om het uiteindelijke document op te maken. Een uitgeprint Word file herken je direct aan de slechte font rendering, de veel de smalle standaard marges (die niemand aanpast), etc. etc.

Zie bijvoorbeeld hier. M.a.w. het is vervelend om er mee te werken en het eindresultaat lijkt nergens op.
    Raar eigenlijk dat er nog zoveel mensen mee werken als je het zo bekijkt... Hoe moeilijk kan het zijn? Maar goed... Voor Windows geldt natuurlijk niet veel anders. Veel te lomp en te log en teveel toeters en bellen die niemand nodig heeft / gebruikt / wil gebruiken... Toch werkt het overgrote deel van de mensen op deze aardkloot nog steeds met Windows, veelal in combinatie met Office. Microsoft zal wel iets goed doen, al heb ik ook nooit echt begrepen wat.
    pi_59872825
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:21 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee ?

Laten we niet teveel offtopic gaan in de 2e post in dit topic, maar om toch even kort te reageren:

Ik snap dat er documenten zijn die écht 100% in orde moeten zijn en dat Word dan misschien niet de allerbeste tool is, maar voor de wekelijkse rapportage of een verslag op school dat gelezen wordt door een leraar die hulp nodig heeft bij het invoeren van cijfers in de computer, biedt het qua opmaak prima mogelijkheden. En het schrijven van het verslag zelf vind ik prima gaan in Word? Het is waar dat het soms iets teveel probeert na te denken voor jou, maar over het algemeen is het in zijn gebruik heel fijn. In word 2007 is opmaak heel gebruiksvriendelijk gemaakt, en het schrijven zelf gaat gewoon zoals verwacht. Daarnaast is het handig dat je maar 1 programma hoeft te gebruiken om van het begin tot het eind in te werken. En als ik om mij heen kijk, is alleen Word voor 95% van de mensen al ingewikkeld genoeg; bij hun hoef je niet aan te komen met InDesign.
    pi_59872830
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:32 schreef super-muffin het volgende:
    Ik lig al voor de deur, wachten duurt lang zeg.
    idd.. En ik moet vrijdag werken Waarschijnlijk kan ik dus pas zaterdagochtend naar de tmobile winkel, en je zal zien dat ze dan al weg zijn
    pi_59875186
    tvp.
      donderdag 3 juli 2008 @ 21:29:16 #8
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_59875269
    Hmm zit nog te twijfelen of ik de trein naar België neem en hier simlock vrij laat maken of de abbo in combinatie van de Iphone ga halen.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
      donderdag 3 juli 2008 @ 21:30:47 #9
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_59875307
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef JoMo0 het volgende:
    tvp.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_59875373
    Ik vraag me af vanaf wanneer ze gereserveerd kunnen worden
      donderdag 3 juli 2008 @ 21:35:18 #11
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59875401
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:40 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

idd.. En ik moet vrijdag werken Waarschijnlijk kan ik dus pas zaterdagochtend naar de tmobile winkel, en je zal zien dat ze dan al weg zijn
    ze zijn sowieso schaars
    hoorde net van de t-mobile dude dat er 7000 in heel nl zijn op 11 juli ....

reserveren doen ze niet aan (althans, sommige winkels wel, maar ze krijgen er maar 5 tot 10 per winkel)

dus... aan alle nerds die wel nerd genoeg zijn om op straat te liggen iin hun slaapzakje....
    pi_59875984
    Ik kan niet wachten
      donderdag 3 juli 2008 @ 22:02:12 #13
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_59876092
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Rnej het volgende:

[..]

ze zijn sowieso schaars

reserveren doen ze niet aan (althans, sommige winkels wel, maar ze krijgen er maar 5 tot 10 per winkel)

dus... aan alle nerds die wel nerd genoeg zijn om op straat te liggen iin hun slaapzakje....
    Bestellen via t-mobile.nl dan maar...
    pi_59876141
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 21:35 schreef Rnej het volgende:

[..]

ze zijn sowieso schaars

7000 Als T-Mobile ¤1500 vraagt ipv ¤80 als bijbetaling, zouden ze er nog niet genoeg hebben in dat geval
    pi_59876186
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Bestellen via t-mobile.nl dan maar...
    voor mensen met een baan/leven was het idd handig geweest als je kon preorderen of gwn vanaf 9u op internet kon bestellen.. Hadden ze alleen wel ff een extra serverpark moeten huren voor die dag
      donderdag 3 juli 2008 @ 22:19:03 #16
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59876421
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:04 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

7000 Als T-Mobile ¤1500 vraagt ipv ¤80 als bijbetaling, zouden ze er nog niet genoeg hebben in dat geval
    mja, grappige is, dat er een order van 50.000 is geplaatst, maar dat er nog maar 7000 binnen zijn op 11 juli..

dus er komen er meer.. maar ik voorspel nu al dat elke keer als de nieuwe shipment er is, ze voor 12 uur 's middags allemaal weg zijn

als ze via inet te krijg zijn zit ik iig vooraan.... 100 mbit lijntje zo mn laptop in
    pi_59877103
    7000 is wel heel erg schaars ..
      donderdag 3 juli 2008 @ 23:01:17 #18
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59877367
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:51 schreef JoMo0 het volgende:
    7000 is wel heel erg schaars ..
    jah...
    ik was bij de headquarters store hier in den haag... dus lijkt me dat hij geen poep praatte...
      donderdag 3 juli 2008 @ 23:57:54 #19
    46906 Brave_Sir_Robin
    He bravely ran away
    pi_59878730
    komt die T-Mobile Bundel 150 ook voor andere telefoons beschikbaar?

Zou wel erg irritant zijn als je door de abbo's opeens een Iphone moet gaan overwegen...
    Galantly he chickened out...
    The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
      vrijdag 4 juli 2008 @ 00:30:08 #20
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_59879309
    7000 15 per winkel, dan gaan ze van uit van 466 verkooppunten dacht dat alleen die t-mobile shops ze vrijdag zouden hebben.

[ Bericht 16% gewijzigd door shroomer op 04-07-2008 00:37:19 ]
    I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
    Have you heard that the bird is the word?
    pi_59879471
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Rnej het volgende:

als ze via inet te krijg zijn zit ik iig vooraan.... 100 mbit lijntje zo mn laptop in
    oh mooi, dan heb jij als allereerste die enorme t-mobile site van hooguit een paar KB geladen!
    pi_59879583
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 22:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

mja, grappige is, dat er een order van 50.000 is geplaatst, maar dat er nog maar 7000 binnen zijn op 11 juli..

dus er komen er meer.. maar ik voorspel nu al dat elke keer als de nieuwe shipment er is, ze voor 12 uur 's middags allemaal weg zijn

Verkeerde topic man, verkeerde topic.
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      vrijdag 4 juli 2008 @ 00:56:26 #23
    57235 shroomer
    Tonight's the night.
    pi_59879673
    Ik heb nu nog een abbonement lopen bij T-mobile tot 29 juli. Hoe gaat t dan met de overstap. Dan kan ik m'n sim na 29 julli gebruiken in de iphone?
    I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
    Have you heard that the bird is the word?
    pi_59880059
    Tvp
      vrijdag 4 juli 2008 @ 08:08:40 #25
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_59881430
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef men_in_red het volgende:

[..]

oh mooi, dan heb jij als allereerste die enorme t-mobile site van hooguit een paar KB geladen!
    als 50.000 man de site probeert te laden zal ik iig niet de laatste zijn die m op zn scherm heeft...

maar eerlijk gezegd was het allemaal niet zo serieus bedoeld
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')