quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:37 schreef stinkie het volgende:
Ok station op aan de A12, net voorbij Gouwe Viaduct dan?
10.30 it is then. Mits droog, als het hoost blijf ik liggen. Lees morgenochtend nog wel even bij hierquote:
Vraag ff of je moeder morgen ook komt. Miss Hobje.quote:
Ah, u is thuis, nou tot morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is dat Reeuwijk.quote:![]()
Net de DB killers er uitgehaald, en de Morini aan mijn optimale 'speciale editie' maatje aangesloten.
Ding al twee weken in huis en zat nog in de doos.
Gelijk gezien dat ik toch wel wat werk moet maken van de brief naar de importeur.
Mis een aantal modificaties op de motor, waaronder de sterkere 18 Ah accu.![]()
Toch handig het clubje op MF.
Ben je ziek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:22 schreef stinkie het volgende:
10.30 it is then. Mits droog, als het hoost blijf ik liggen. Lees morgenochtend nog wel even bij hier
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway cu all tommorow.![]()
quote:
tot de $$$ weer lonken = weer goodies voor de Zquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:03 schreef Gawaine het volgende:
Net nummer 5 alweer gahad![]()
Is niet funny meermaandag meteen de chief melden dat ik het niet meer doe
quote:Op zondag 6 juli 2008 11:08 schreef bvvt het volgende:
Opm, geert. Roderick en Bvvt
Present @ n-geïn
nu de rest nog. . . . . .
ach komende maand haal ik het wel in, lange tour-rit en 2 circuit dagen.quote:Op zondag 6 juli 2008 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
zitten kan altijd![]()
mjeh wel minder iig
die ging ook pas laat weg.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:29 schreef bvvt het volgende:
Worldbeater is nog zoek
geniaalquote:Op zondag 6 juli 2008 11:32 schreef bvvt het volgende:
Sms. Hij is de weg kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:06 schreef bvvt het volgende:
Wb gevonden
Nu op weg naar waardenburg
zou rib er zijn?
have fun gangstahsquote:Op zondag 6 juli 2008 12:34 schreef bvvt het volgende:
Rib in waardenburg aangekomen
nu eerst een happie eten.
Volle opkomst van de mc
Loserquote:Op zondag 6 juli 2008 10:26 schreef BazzieK het volgende:
Hmm, netjes de wekker gezet en op tijd goed wakker, merk alleen dat het bier van gisterennacht nog lang niet uitgewerkt isBen bang dat als ik op de motor stap ik er net zo hard weer aan de andere kant af val
Zal dus helaas verstek moeten laten gaan.
FAILquote:
Iedereen heeft zich weer vermaakt dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:58 schreef Geerd het volgende:
Home.
Bedankt voor het spelen
Op weg naar Gelredome springt er gewoon zoon ouwe gek voor de motor van opm![]()
Gekke mensen.
Uhm, A15, A27... was volgens mij de goede kant opquote:Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
hoe ben je nou naar huis gereden, ging je niet de verkeerde kant op?
ik zie alleen maar snelwegen staan... dat is toch nooit de goede kantquote:Op zondag 6 juli 2008 16:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Uhm, A15, A27... was volgens mij de goede kant opEens kijken wat een andere optie geweest zou zijn...
De weg naar huis is ook eigenlijk nooit leukquote:Op zondag 6 juli 2008 16:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik zie alleen maar snelwegen staan... dat is toch nooit de goede kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |