quote:
uhm.. nee.. Ik ben ooit eens geband bij een ander forum, vanwege een schandaaltje wat ik publiekelijk aan het licht bracht. Schandaaltje bleek waar te zijn en heb bijna een rechtzaak aan mijn kont gehad. Helaas kon ik zeggen dat de Nederlandse justitie hier geen werk gaat maken.quote:
Zoooo oud, zoooo fout maar zoooo nostalgisch mooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
deze mag ook eigenlijk niet ontbreken.. in mijn foute maar oh zo goede Duitse happy hardcore playlist.
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoooo oud, zoooo fout maar zoooo nostalgisch mooi
Even een gmail accountje maken en zo valt het niet op dat ik niet in Zweden ben.. maar gewoon thuis in Nederlandquote:
the stunned guys - hymnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Er is trouwens ook een hardcore mix vanff zoeken
DIE HEB IK ORGINEEL!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
deze mag ook eigenlijk niet ontbreken.. in mijn foute maar oh zo goede Duitse happy hardcore playlist.
Die jaquote:
Als je in de happy hardcore zat, begin jaren '90.. dan moet dit nummer wel bekend zijnquote:
Ja, daar zat ik dan ook niet echt in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je in de happy hardcore zat, begin jaren '90.. dan moet dit nummer wel bekend zijn
Dan kan het inderdaad niet bekend zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik dan ook niet echt in.
Veel succesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo genoeg geleerd, morgen knallen
Slaapse allen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |