Hey hey heyquote:
TTquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:37 schreef Yesse het volgende:
Alles wat?
Updaten met wat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey hey hey
[..]
TT![]()
@Cue: wil je de OP nog ff updaten
Doe dat nog eens, heb 'm weer ff aan zitten passenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Updaten met wat?
heb gewoon die van de wiki gepakt..
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb geen zin meer om dan ook maar iets te ondernemen vandaag
Heb zelf de meet gegevens er al in gezet.. goed genoeg?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dat nog eens, heb 'm weer ff aan zitten passen
Dan zijn we tegelijk bezig geweestquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb zelf de meet gegevens er al in gezet.. goed genoeg?
Heb t niet in de wiki aangepast hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan zijn we tegelijk bezig geweest
Heb m hersteld
Maar heb er ook nog wat icons uitgegooid
Gelukkigquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb t niet in de wiki aangepast hoor
dat laat ik aan jou over
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja het is hier ook rustig, dus ik ga ook maar eens weer
Oh las Friends en dacht aan vriendenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Friends, chips en cola.
Ik vermaak me zonder Fok
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh las Friends en dacht aan vriendenIk snapte het al niet
quote:
Scooter?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:32 schreef Houniet het volgende:
Kut ik kan mijn cd's van Scooter nergens vinden.
Ja de remix held uit de jaren 90quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:32 schreef Houniet het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:53 schreef Milou__ het volgende:
Ja heb vakantie van stage/school
niet van de super
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Milou__ het volgende:
heb je vrijgenomen?
Ja hèquote:Wat is het trouwens rustig hier
Scooter... yeah!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:32 schreef Houniet het volgende:
Iedereen vind het stil en saai hier, dus wegquote:
Slaapsequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen vind het stil en saai hier, dus weg![]()
En ik ga nu ook
Slapen, en morgen werken.
Tot over een uur 20
Ja hoor.. ik ben alleen een beetje verbaasd over een e-mailtje van een grote ICT'er wat ik vanmiddag ontving...quote:
Ja ik las hetquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik ben alleen een beetje verbaasd over een e-mailtje van een grote ICT'er wat ik vanmiddag ontving...
Hierin stond dat ik mij had aangemeld voor een afstudeerprogramma. (Dat had ik dus niet), maar ik ben inderdaad op zoek naar een afstudeerstageplaats en de organisatie pas heel goed bij mijn opleiding...
Dus op een of andere manier hebben ze mijn e-mailadres gevonden.. en daarop gereageerd.. Ze hebben waarschijnlijk op Monsterboard gekeken en een standaard e-mail verstuurd. Zonder er bij na te denken wat in de e-mail stond.
Ben ik mee bezig..quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik las hetHeb je al mail naar ze gestuurd voor opheldering?
Ajoh, moet het zo piekfijn dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig..
Nu alleen nog een mooie zin formuleren dat ik benieuwd en nieuwsgierig ben hoe ze aan mijn informatie zijn gekomen. Al gok ik Monsterboard.
Nou ja, misschien kan ik er nog een baan uit halen, na mijn afstuderenquote:
Hallo Deanquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, misschien kan ik er nog een baan uit halen, na mijn afstuderen
Ik denk dat ik nu wel goed heb verwoord.. inclusief een introductie met de situatie. Morgen even laten lezen door mijn moeder en dan verstuur ik het mailtje gewoon.quote:
Puickquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu wel goed heb verwoord.. inclusief een introductie met de situatie. Morgen even laten lezen door mijn moeder en dan verstuur ik het mailtje gewoon.
Daar ben ik vroegâh zoooo los op gegaan hequote:
quote:
o mijn god.....Wie eet DATquote:
Van wie is dat dieet... Rutger Smith, de kogelstoterquote:
Wt dudequote:
Alleen met het ontbijt zit je al bijna aan je 2000 calorieënquote:
De beste Scooter plaat.quote:
Een biathleet neemt op een de dag van een wedstrijd 6000 calorieën in, volgens Jeremy Clarkson.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen met het ontbijt zit je al bijna aan je 2000 calorieën
Vet gedaan welquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De beste Scooter plaat.
Volgens mij heeft ie ooit eens de DJ's enigszins aangepast.. want ook Tiesto en Starsplash komen er tussen en die zaten niet in het origineel.
Dat wordt kotsenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:48 schreef jna het volgende:
Dj van radio 538 gaat dat proberen binnen te krijgen op 1 dag.
Ik schaam gewoon dat ik geen Scooter op mijn iPod heb staanquote:
Ja, dat is de sidekick van Rob Stenders op 3FMquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef jna het volgende:
Jelte ofzo (sidekick volgens mij). en het zijn er 12.000
Serieusquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef jna het volgende:
12.000quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:51 schreef jna het volgende:
Ik ook maar 1 nummerquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik schaam gewoon dat ik geen Scooter op mijn iPod heb staan
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:54 schreef PieterBas het volgende:
Shit.. een kloon maken is ook veel werk (voor een andere forum). Zit me net te bedenken, dat ik ook een ander e-mail adres moet maken, want dan zien ze nog steeds dat ik het ben
quote:
uhm.. nee.. Ik ben ooit eens geband bij een ander forum, vanwege een schandaaltje wat ik publiekelijk aan het licht bracht. Schandaaltje bleek waar te zijn en heb bijna een rechtzaak aan mijn kont gehad. Helaas kon ik zeggen dat de Nederlandse justitie hier geen werk gaat maken.quote:
Zoooo oud, zoooo fout maar zoooo nostalgisch mooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
deze mag ook eigenlijk niet ontbreken.. in mijn foute maar oh zo goede Duitse happy hardcore playlist.
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoooo oud, zoooo fout maar zoooo nostalgisch mooi
Even een gmail accountje maken en zo valt het niet op dat ik niet in Zweden ben.. maar gewoon thuis in Nederlandquote:
the stunned guys - hymnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:04 schreef Bravebart het volgende:
Er is trouwens ook een hardcore mix vanff zoeken
DIE HEB IK ORGINEEL!!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
deze mag ook eigenlijk niet ontbreken.. in mijn foute maar oh zo goede Duitse happy hardcore playlist.
Die jaquote:
Als je in de happy hardcore zat, begin jaren '90.. dan moet dit nummer wel bekend zijnquote:
Ja, daar zat ik dan ook niet echt in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je in de happy hardcore zat, begin jaren '90.. dan moet dit nummer wel bekend zijn
Dan kan het inderdaad niet bekend zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik dan ook niet echt in.
Veel succesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo genoeg geleerd, morgen knallen
Slaapse allen![]()
Echt he, is iedereen al op vakantie ofzo?quote:
Ik weet niet...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Echt he, is iedereen al op vakantie ofzo?
Ik ook niet, ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet...Misschien moet Pili werken....En van de rest zijn er niet veel die nog stage hoeven te lopen volgends mij.... ik ook niet maar verveel me
quote:
Ik heb gewoon nog niks nuttigs te doenquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niks nuttigs te doenMisschien vanaf volgende week...
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:08 schreef Californium het volgende:
[..]
das minder...we kunnen met z'n tweeen dit topic volspammen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:14 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik wilde toch eigenlijk wel iets nuttigs doen
Maar misschien is het streven naar #555 ook wel nuttig
goedemorgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:14 schreef jna het volgende:
JAAAAAA eindelijk m'n laatste dag
Goedemorgen trouwens iedereen. Net een appeltaart gehaald bij de bakker voor m'n collega's (alle 2)
"nuttigs"quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
dacht dat je nog niets nuttigs te doen had...
concert xavier rudd geweestquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
concert xavier rudd geweest
Maar erg veel gezopen geloof ik
Ik voel me in ieder geval nog steeds aangeschoten
Misschien is je dag nu wat minder saaiquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet wel werken vandaagquote:
quote:
lekker optijd om naar werk te gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet wel werken vandaag
Lig alleen nog in mand.
Zo maar eens naar werk gaan denk.
[..]
Ik ken hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:56 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga mn kamer opruimen![]()
Lees: Alles over hoop halen, de helft weggooien en dan geen zin meer hebben om alles netjes terug te leggen
nee, moet nog een jaartjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
![]()
![]()
Relax...Ben je nu afgestudeerd...
je hebt 2 collega's
Das makkelijker dan in drieeenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
nee, moet nog een jaartje![]()
Ik hoor net dat ook de afstudeer stagiaire vandaag ook komt dus nu kan de taart mooi in kwarten worden gesneden
We komen gewoon met zn alle langsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ook de afstudeer stagiaire vandaag ook komt dus nu kan de taart mooi in kwarten worden gesneden
denk dat deze behoorlijk hoog gaat eindigen in die statestiekenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef Jipje het volgende:
Hebben we in de statistieken ook een top voor meest langzaam lopende topics?
In 4-en....Heb je wel een lekker groot stuk met z'n allenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef jna het volgende:
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
denk dat deze behoorlijk hoog gaat eindigen in die statestieken
Ja, moest eigenlijk om half 9 beginnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:58 schreef Californium het volgende:
[..]
lekker optijd om naar werk te gaan
Ah joh, ga gewoon helemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, moest eigenlijk om half 9 beginnen.
Maar aangezien ik dat toch niet meer ga halen, kom ik maar gewoon goed te laat ook
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, moest eigenlijk om half 9 beginnen.
Maar aangezien ik dat toch niet meer ga halen, kom ik maar gewoon goed te laat ook
quote:
Heb ik toevallig ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed plan....of meld je gewoon ziek...
Je hebt last van hoofdpijn
![]()
Prima... lekker niets doen en nu een lijstje maken voor Schotland (15 kiloquote:
?quote:
Minder....je hebt aangeven dat je vrij wou zijn...en als ze dat ineens terugdraaien zou ik ook niet blij me zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet nog wel komen.
Werd net gebeld waar ik bleef.
Ik zou ook eigenlijk vrij zijn vandaag maar dat ging opeens weer niet door omdat er te weinig mensen zijn
Maar goed, ik heb besloten om halverwege de dag te komen, half 1 ga ik op werk zijn
[..]
Heb ik toevallig ook
Piepklein katertje
Píepklein is ie maar jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Minder....je hebt aangeven dat je vrij wou zijn...en als ze dat ineens terugdraaien zou ik ook niet blij me zijn![]()
en piepklein katertje maar?
Miloutje is heel lief ole olequote:
veel water drinken en alvast pijnstillertje slikkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Píepklein is ie maar ja
Nu althans.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat gedurende de dag wel erger wordt
Gezelligquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Prima... lekker niets doen en nu een lijstje maken voor Schotland (15 kilo) en straks diploma uitreiking van een vriend van me
Jij????
* Aai over de bol geeftquote:
15 kg was juist veel te weinigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
15 kilo is miss wat veel, maar boeie! je gaat naar schotland
![]()
![]()
Ik? ik ben net wakker en vanavond of weer naar de standaard kroeg of opnieuw naar de homotent
Ik denk eerder te weinigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
Ik? ik ben net wakker en vanavond of weer naar de standaard kroeg of opnieuw naar de homotent
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Miloutje is heel lief ole ole
Miloutje is heel lief
Miloutje is heel lief
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
![]()
15 kilo is het limietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb niet meegelezen
Maar te weinig.. owww dan kun je nog veeeeeel meer meenemen![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb niet meegelezen
dan prop je er toch meer in?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
15 kilo is veel te weinig![]()
stappen
ook zin in, maar morgen werken
vriend geeft vanavond in de kroeg waat hij werkt afstudeerfeestje.... Dat moet ik missen
Je mag maar 15 kilo meenemen en daat ga ik grote kans overheenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]heb niet meegelezen
Aaah zoo!!!!! Dat verklaard hetquote:
Ga je weer naar bolkequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan prop je er toch meer in?
Dat is kut, en je kunt ook niet even langs?(of ivm andere stad?)
En idd, stappenwas woensdag feest, dus vanavond vast ook wel weer
Dat is wel lief van der. Anders wordt het idd een duur geintjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag maar 15 kilo meenemen en daat ga ik grote kans overheen(15 euro(!) per kilo) Maar mijn mams gaat spullen nasturen waarschijnlijk
feest in Nijmegen.... werken in Didamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan prop je er toch meer in?
Dat is kut, en je kunt ook niet even langs?(of ivm andere stad?)
En idd, stappenwas woensdag feest, dus vanavond vast ook wel weer
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
feest in Nijmegen.... werken in Didam
quote:
Heb geen aspirine meer hierquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:33 schreef Californium het volgende:
[..]
veel water drinken en alvast pijnstillertje slikkenop werk zitten met kater
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel lief van der. Anders wordt het idd een duur geintje
Kijk aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
Jah....en laptop mag mee met handbagage en in die tas kan ik veel kabeltjes en shit dumpen van camera en telefoon en nog een handbagage tas...waar mijn boek van 2 kilo(!) in gaat
awwww...komt goed schatjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb geen aspirine meer hier
Moet op werk maar even halen.
Hoeveel kg handbagage mag je dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah....en laptop mag mee met handbagage en in die tas kan ik veel kabeltjes en shit dumpen van camera en telefoon en nog een handbagage tas...waar mijn boek van 2 kilo(!) in gaat
moet zo nog langs supermarkt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:42 schreef Californium het volgende:
[..]
awwww...komt goed schatjegewoon even onderweg naar werk langs de drogist of de apotheek
Volgens mij wegen ze dat nietquote:
Een supermarkt die tussen de middag dicht gaat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet zo nog langs supermarkt.
Effe ibuprofen halen
Supermarkt net dicht
hing op deur dat ze 2 uur pauze hadden
weet ik niet maar laptop gaat NIET mee met de grote tassen want als daar mee wordt gegooidquote:
anders kun je ook nog kleren in je handbagage stoppen lijkt mequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik niet maar laptop gaat NIET mee met de grote tassen want als daar mee wordt gegooidNeem aan dat ze daar een regeling voor hebben... en verder geen idee.....
wat voor een waardeloze supermarkt is datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
moet zo nog langs supermarkt.
Effe ibuprofen halen
Supermarkt net dicht
hing op deur dat ze 2 uur pauze hadden
Het moet in die kastjes boven je hoofd passen, gewicht maakt meestal niet uit, soms geven ze een limiet op, maar ik heb idd ook nog nooit meegemaakt dat je handbagage gewogen werd. Je mag dus tegenwoordig ook meerdere tassen meenemenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik niet maar laptop gaat NIET mee met de grote tassen want als daar mee wordt gegooidNeem aan dat ze daar een regeling voor hebben... en verder geen idee.....
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Het moet in die kastjes boven je hoofd passen, gewicht maakt meestal niet uit, soms geven ze een limiet op, maar ik heb idd ook nog nooit meegemaakt dat je handbagage gewogen werd. Je mag dus tegenwoordig ook meerdere tassen meenemenWist ik ook niet
En jas en laptop worden niet meegerekend als handbagage, meen ik.
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
vlieg met Ryan Air vanaf Dusseldorf....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Cali:
http://www.klm.com/travel(...)nd_baggage/index.htm
quote:
Ryan airquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
vlieg met Ryan Air vanaf Dusseldorf....
Bij Ryan air mag het niet zwaarder zijn dan 10 kilo...en dat haal ik nooit die 10 kilo...zit ik ruim onder...Alleen ze kunnen opflikkeren met hun 1 tas beleid....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Verschillende grotes en niet zwaarder dan 12 of 18 kiloDus mag t zelfs nog zwaarder zijn dan je tas
Idd.. klote..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Bij Ryan air mag het niet zwaarder zijn dan 10 kilo...en dat haal ik nooit die 10 kilo...zit ik ruim onder...Alleen ze kunnen opflikkeren met hun 1 tas beleid....
Watquote:
Weet ik.quote:
quote:
Exactly my thoughtsquote:
waarom jij wel en de rest niet.....quote:
de rest moet ook weten wat ie doet maar omdat ik probeer positief te blijven..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom jij wel en de rest niet.....
Doe dat maar op msn....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
de rest moet ook weten wat ie doet maar omdat ik probeer positief te blijven..
Teiltje nodig?quote:
Kan jij niet ff op msn gaan zeurenquote:
nahquote:
Ben je ziek?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Teiltje is wel nodig jaDokter is er nog steeds niet
quote:
Vader ligt doodziek op de bank.. Hij heeft operatie gehad maar het was allemaal goed maar nu koorts + kotsen en niet eten/drinken enzo.. Ze denken dat het misschien een ontsteking is ..quote:
Veel plezierquote:
Ben al klaarquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vader ligt doodziek op de bank.. Hij heeft operatie gehad maar het was allemaal goed maar nu koorts + kotsen en niet eten/drinken enzo.. Ze denken dat het misschien een ontsteking is ..
He dokter!
Jij vindt hetquote:
quote:
Duwo had een beetje teveel berekend over het afgelopen jaarquote:
Wat is duwo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duwo had een beetje teveel berekend over het afgelopen jaarDe noobs
Studentenhuisvesting in oa Delft en Amsterdamquote:
Ja dat weet niemandquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:00 schreef Jipje het volgende:
Ah oke.
Maar hoe kan het dan dat je bijna 4000 euro terug krijgt?
Heel verstandigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat weet niemandEen deel is omdat we gewoon zuinig geleefd hebben (zachte winter enzo) en een deel is correctie voor 2006 toen we 1000 moesten betalen, wat eigenlijk 1000 euro krijgen bleek te zijn
Fout van de Duwo enzo
Daarom heb ik dit bedrag netr ff laten checken en bevestigen zodat ik niet volgend jaar opeens een rekening van 4000 euro krijg
Je katertje is gegroeid?quote:
Niet brokkelen hequote:
Naar zeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef Yesse het volgende:
Zo.. vader ligt in het ziekenhuis waar ze hem nu antibiotica geven en het weer beter wordt
Waarom voel jeje kut?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
Zo diploma uitreiking was leuk....Maar ik voel me verschrikkelijk KUT....en daarom ga ik nu even op de bank hangen en niets doen....
Ik ben er weerquote:
Beetje lange dag gehad.. en veel gereden en gelopen.quote:
Ah wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje lange dag gehad.. en veel gereden en gelopen.
Mijn zusje (en mijn kleine neefje van 6 weken bezocht) en gespeeld met het nieuwe katje wat ze hebben gekocht. Is namelijk een raskat. Daarna geshopt in Rotterdam.. Terug naar huis gereden omdat ik sinasappelsap over mij heen kreeg.. (eigen foutquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah wat heb je gedaan dan![]()
Ik ben wezen shoppen met een vriendin van me.. niks gekocht.
en ik weet niet hoe het komt, maar kben beetje chagerijnig
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn zusje (en mijn kleine neefje van 6 weken bezocht) en gespeeld met het nieuwe katje wat ze hebben gekocht. Is namelijk een raskat. Daarna geshopt in Rotterdam.. Terug naar huis gereden omdat ik sinasappelsap over mij heen kreeg.. (eigen fout). Daarna nog een paar boodschappen gedaan
Was leuk vandaagquote:
Ah ik was van plan om vnv nog te gaan sporten..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was leuk vandaag
Zometeen een vergadering bij mijn sportvereniging, maar ik denk dat ik die ga skippen...
En hoe is het hier, heb ik nog wat gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |