Dat heb ik niet beweerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:26 schreef Scaurus het volgende:
Als Spengler en cryptonazi is
Carlo Ginzburg.quote:en Foucault een betweter, wat is dan wel goed gelezen op gebied van geschiedtheorie?
Dat gebeurt mij ook altijd, sommige vakken......daar wordt je echt depressief van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:05 schreef Lennox het volgende:
Bachelorscriptie: 8![]()
Met nog 15 pnt gegaan een overall gemiddelde van 7,02. Wil het wel op een 7 houden. Wel omlaag gehaald door enkele vakken waar ik echt niks aan vond.
Meestal staan de titels vermeld in de studiegids op internet. Hoewel, als de UU een beetje op de VU lijkt zal minstens de helft van de vakken nog geen literatuurvermelding hebben en moet je wachten tot het eerste college.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:12 schreef Knevelt het volgende:
Beste geschiedenisstudenten,
Waar vind ik de boekenlijst voor studiejaar 1 van Geschiedenis aan de UU?
Mijn inschrijving is nog niet compleet, maar ik wil toch alvast kijken naar de boeken die ik te bestuderen krijg.
Dankjewel ouwequote:Op donderdag 10 juli 2008 18:51 schreef Scaurus het volgende:
Even uit mijn hoofd
Noble, Western Civilization (dik boek, gebruik je voor introductievakken)
Aerts e.a., Land van kleine gebaren
Rosenwein, A History of the Middles Ages
Tignor e.a., Worlds Together, Worlds Apart
Boek voor oudheid even vergeten. Niet echt interessant.
Ach ja. Heb je een extra boek om te lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Lennox het volgende:
Aardig link om van te voren al boeken te gaan kopen. Straks verandert het vak van docent en koop je de verkeerde.
Was ook niet mijn bedoelding. Mijn bedoeling is alleen om op internet de inhoud van die boeken te bekijken en wat anderen erover te zeggen hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:06 schreef Lennox het volgende:
Aardig link om van te voren al boeken te gaan kopen. Straks verandert het vak van docent en koop je de verkeerde.
En geen korting via de UHSK.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:14 schreef Scaurus het volgende:
Van te voren kopen moet je sowieso niet doen. Naast het gevaar wat jij al noemt is het vrij nutteloos. Je hebt alleen je boeken enkele maanden eerder. Alsof je dan gretig alles alvast gaat lezen .
quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:49 schreef Scaurus het volgende:
Tip: word geen lid van de UHSK. Kost je zo'n twintig euro per jaar. Korting op de boeken is slechts 5%, dat betekent dat je bijv. voor Noble 54 ipv 60 euro moet betalenBeter is het om boeken tweedehands dan wel van buitenlandse boekensites als Amazone en bookdepository te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |