Blijkbaar was je dat dus vergeten...quote:
Nooit geweten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijkbaar was je dat dus vergeten...
Jij doet HBO, vind je dat echt een goede vergelijking?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef kortsluiting87 het volgende:
Maar 42 punten hoeven halen (van de 60 neem ik aan) en dat dan nóg niet halen..
Mijn eerste jaar moest je er 55 van de 60 halen om überhaupt naar het tweede jaar te mogen, had je er minder, maar wel boven de 45 dan bleef je zitten en alles daaronder kon meteen vertrekken.
Ik vertrouw bedrijven niet die sneaky 666 in hun logo hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:39 schreef danos het volgende:
hier moet je zijn:
[ afbeelding ]
maar dat zal je vader ook vast wel weten![]()
Van een hbo'er wordt toch wel verwacht, dat je een beetje logisch kan nadenkenquote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik vertrouw bedrijven niet die sneaky 666 in hun logo hebben.
Ik doe WO en gelukkig wordt dat er daar niet van je verwacht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van een hbo'er wordt toch wel verwacht, dat je een beetje logisch kan nadenken
Geen EK kijken was geen optie?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ach man, gewoon even 2 dagen bikkelen ouwe. Wat zijn 2 dagen nou eigenlijk?
Dan is het maar goed dat je daar 1400 euro voor moet betalen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:06 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de optie die ik heb gekozen.
Nou, ik heb er een tijdje naar zitten staren. Maar volgens mij moet je dan toch eerst iets roken voor je dat ziet.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die pijlen vormen 666 met dat oranje & wit.
5 zelfsquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb er een tijdje naar zitten staren. Maar volgens mij moet je dan toch eerst iets roken voor je dat ziet.
Ik haal er geen drie zessen uit
Maar dat neemt niet weg dat het een waardeloze instelling is hoor
Je doet HBO, smoelie dus, dat kan m'n seniele oma nog.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef kortsluiting87 het volgende:
Maar 42 punten hoeven halen (van de 60 neem ik aan) en dat dan nóg niet halen..
Mijn eerste jaar moest je er 55 van de 60 halen om überhaupt naar het tweede jaar te mogen, had je er minder, maar wel boven de 45 dan bleef je zitten en alles daaronder kon meteen vertrekken.
Oke, lekker elitair gedrag hier. Sowieso schijt aan alle WO'ers die na de universiteit denken dat ze er zijn, maar ondertussen nooit hebben leren werken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:15 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Je doet HBO, smoelie dus, dat kan m'n seniele oma nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |