Hoogswaarschijnlijk is die dan allang opquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
vandaag is ook geen noodzaak![]()
Als je dan natuurlijk wel een verse taart meeneemt. Volgende week heb ik natuurlijk geen trek in die taart van vandaag
Nou gefeliciteerd dan maar hequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hola!!
Alles goed hier?? Zijn er nog bekenden?Ik zag Pieterbas al
... verder niet zoveel
Kunnen beter een reunie houden
Maaarrrr... komende week de laatste stageweek EVER!!!Hoera!
Ben vorige week afgestudeerd en hoef nooit meer stage te lopen (mag ook wel na 6 jaar!!)!!!
Fijne zomervakantie alvast, allemaal!!!
hier is het (nog) droogquote:
Verstaan ze toch niet, ze denken, ow we mogen de taarten meenemen zeker!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:42 schreef jna het volgende:
heyyyy oude taartennnnnn
(stukje van Najib Amhali)
Een taart van 3 dagen oud kan je toch nog wel eten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
Verstaan ze toch niet, ze denken, ow we mogen de taarten meenemen zeker!
Ouwe taart meldt!
je reageert weer alleen op het onbelangrijkste deel!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoogswaarschijnlijk is die dan allang op
ze is me vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hola!!
... verder niet zoveel
Ben vorige week afgestudeerd en hoef nooit meer stage te lopen (mag ook wel na 6 jaar!!)!!!
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een taart van 3 dagen oud kan je toch nog wel eten.
Gefeliquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hola!!
... verder niet zoveel
Ja, als je hem gekoeld bewaart welquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want is gewoon cake enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef nicomart het volgende:
ijstaart eistaard .. bleift harstikke lang goei in den vriezerd
Zo, nou heb je haar ff goed gepwndquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee man!! ijs is met een lange ei!!!
stommerik hahahahHAHAHAHAHAHA![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo, nou heb je haar ff goed gepwnd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jipje op 03-07-2008 13:52:53 (sorry, spoiler :)) ]Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Thanksquote:
Heeeyyyy!! Nee, niet waar!! Je had altijd een ander plaatje!! Een mens/ alien hoofd... weet niet wat het moest voorstellen!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
je reageert weer alleen op het onbelangrijkste deel!!
[..]
ze is me vergeten
Thanksquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GefeliZou je hier een weekje stage willen lopen om het niveau van de Nederlandse taal een beetje op te vijzelen in de SC?
Cker BrAda... GeEf Me DiE BoKsquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo, nou heb je haar ff goed gepwnd!
Jaa heel goed.. En het was Trinity uit The Matricquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy!! Nee, niet waar!! Je had altijd een ander plaatje!! Een mens/ alien hoofd... weet niet wat het moest voorstellen!!Haha!
Alles goed??
Jij bent tenminste vrijquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet "-O- "![]()
Maar toch 2 uur later als gepland
Piles.. je UI!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet "-O- "![]()
Maar toch 2 uur later als gepland
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:52 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ThanksHaha, is het zo erg?!
![]()
![]()
Ik zal m'n best doen
Missquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef miss-scofield het volgende:
Hola!!
... verder niet zoveel
Ach, ligt er ook eens wat op je te wachten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
"Vrij" ja
Op mn stage was ik vrijer
Nu ligt er een verslag op me te wachten
M'n cola, wat doe jequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
Ach, ligt er ook eens wat op je te wachten.
Dank jequote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En als jij nou niet doorleert ligt er vanavond iets voor jou op niks te wachtenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ook goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jaa heel goed.. En het was Trinity uit The Matric
Maar alles op zich wel ok. Beetje jammer dat mijn afstuderen alleen even zo'n 2 maanden is uitgesteld
Haha, okay, ik geloof je! Dan zal ik iedereen wel helpenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaLees maar eens 1 topic door
Als je minder dan 30 spel-/grammaticafouten vindt, vind ik je knap
Daar ben je!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Miss![]()
![]()
Gefeliciteerd met je afstuderen
Mail dan eens ff naar de TU dat ze hun internetsnelheid moeten opvoerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
En als jij nou niet doorleert ligt er vanavond iets voor jou op niks te wachten![]()
is dat wel een zin?
Besteedde ik maar net zoveel tijd aan school als aan Fok, dan was ik nu ook al afgestudeerdquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
Kon ik maar zo goed leren als kut opmerkingen maken, dan was ik nu al afgestudeerd
Hehequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Besteedde ik maar net zoveel tijd aan school als aan Fok, dan was ik nu ook al afgestudeerd
Mooi was datquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
Haha, okay, ik geloof je! Dan zal ik iedereen wel helpen
Vroegahhh, goede oude tijd, ook samen met Lienelien iedereen verbeterdIedereen werd boos!
[..]
Zou nu afgestudeerd moeten zijn, maar daar kwam helaas wat minder goed nieuws tussen. Iets met een opdracht dat door school pas na 3 maanden deels werd afgekeurd. Toen maar meteen maar gestopt met mijn vorige afstudeerstageplaats en was de afgelopen paar weken bezig met het zoeken naar een nieuwe.quote:Daar ben je!!
Thanksss!! Hoe gaat het met jouw studie? Ga je weer naar buitenland enzo?
ach gezeik met een leraar.. Kreeg een dag voor mijn afstudeerpresentatie te horen dat het toch niet goed genoeg was en ik nog niet mocht afstuderen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, ook goedGeen idee!
![]()
Aahh, balen. Hoe komt dat?? Ach, 2 maanden valt wel mee... m'n zus is inmiddels al bijna 2 jaar verder![]()
Like the old daysquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mail dan eens ff naar de TU dat ze hun internetsnelheid moeten opvoerenIk zit hier verdorie al 20 minuten te wachten op een document omdat het met 6 kB/s download
Grote kans....quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Besteedde ik maar net zoveel tijd aan school als aan Fok, dan was ik nu ook al afgestudeerd
Mja, maar het is ook compleet debiel, de ene keer gaat het traag als stront en een minuut later kan je iets gewoon weer met 8 MB/s binnentrekkenquote:
Tip: download je documenten van te voren. Dan kan je in 1 keer doorquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mail dan eens ff naar de TU dat ze hun internetsnelheid moeten opvoerenIk zit hier verdorie al 20 minuten te wachten op een document omdat het met 6 kB/s download
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet van niks...Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Zoquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik met die opmerking moet, hangt een beetje van de setting af![]()
Ja, echt?!?! Kan dat nog, na 3 maanden?! Lekker klote!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mooi was dat
[..]
Zou nu afgestudeerd moeten zijn, maar daar kwam helaas wat minder goed nieuws tussen. Iets met een opdracht dat door school pas na 3 maanden deels werd afgekeurd. Toen maar meteen maar gestopt met mijn vorige afstudeerstageplaats en was de afgelopen paar weken bezig met het zoeken naar een nieuwe.
Buitenland zou leuk zijn, maar begeleiding technisch is dat nu niet heel slim...
Note: kan nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tip: download je documenten van te voren. Dan kan je in 1 keer door
Huh?! Mag dat een dag van te voren?? Zooo, dat is fucked up zeg!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach gezeik met een leraar.. Kreeg een dag voor mijn afstudeerpresentatie te horen dat het toch niet goed genoeg was en ik nog niet mocht afstuderen.
2 maanden valt ook wel mee, maar had gepland dat ik vandaag gewoon lam in mijn bed zou liggen omdat ik gister gevierd had dat ik geslaagd was..
Nou ja, ik zat ook 3 maanden zonder begeleider. Ja, ben met 2 bedrijven in vergaande gesprekken, nu het gaat goed komen.. en heb dus schijnbaar gesolliciteerd voor een afstudeerplaats bij een grote ICT'er.. zonder dat ik het weetquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:10 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, echt?!?! Kan dat nog, na 3 maanden?! Lekker klote!!!
Heb je inmiddels een nieuwe stage gevonden?? Wanneer kun je nu afstuderen?
Dan is het niveau ook laag voor een Uni..quote:
blijkbaar...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Huh?! Mag dat een dag van te voren?? Zooo, dat is fucked up zeg!!![]()
Wat moet je nu nog allemaal doen dan, voor je wel mag afstuderen?
Hoezo is het niveau laag?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is het niveau ook laag voor een Uni..Zorg dan of voor een snelle verbinding of dat je dingen kan downloaden thuis.
Verlate lunchquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef nicomart het volgende:
of gewoon iedereen?
Zorg eens dat ze terugkomenquote:
Uhhm, zulke dingen kun je toch prima afschermenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
Zulke dingen kan je thuis niet downloaden omdat het geen openbare informatie is, dus niet zomaar iedereen mag erbij.
Daar heb je toch wachtwoorden voor? En als je het nu daar download, kan je het thuis toch alsnog keihard online knallen. Dus dat is een non-argumentquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo is het niveau laag?
Zulke dingen kan je thuis niet downloaden omdat het geen openbare informatie is, dus niet zomaar iedereen mag erbij.
Dan is het goedquote:
Ik was alleen maar een beetje aan het dollenquote:[..]
Zorg eens dat ze terugkomen![]()
Ik kan ook niet o.a. lexusnexus benaderen van thuis.. download ik citrix en login ik in via weblogin... dan haal ik ze gewoon binnenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
Net overlegt met die vriendin met wie ik naar Schotland ga.... En je mag dus maar 15 klio bagage meenemenDat is veuls te weinig extra kilo's kosten 15 euro(!) per extra kilo....dat is fet duur...
ik weet niet of ik 15 kilo haal hoor
en met easyjet betaal je minder, maar kost de vlucht weer meer.....
Grrrrr....
trein/auto/bus geen optie natuurlijk?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
Net overlegt met die vriendin met wie ik naar Schotland ga.... En je mag dus maar 15 klio bagage meenemenDat is veuls te weinig extra kilo's kosten 15 euro(!) per extra kilo....dat is fet duur...
ik weet niet of ik 15 kilo haal hoor
en met easyjet betaal je minder, maar kost de vlucht weer meer.....
Grrrrr....
Fijn is dat hèquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Californium het volgende:
Grrrrr....
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dan loop je kans op claims van weet ik hoeveel duizend euroquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daar heb je toch wachtwoorden voor? En als je het nu daar download, kan je het thuis toch alsnog keihard online knallen. Dus dat is een non-argument
Ryan air...via dusseldorf....quote:
Tuurlijk kan dat. Je kan het ook op laptop/USB whatever zetten, dat doe ik nuquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kunnen ze het dan niet uitprinten. Als je thuis wilt leren dan kan dat niet..
Of kon je het al de hele periode downloaden maar heb je het gewoon nooit gedaan
Nah...nee denk het niet....quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
trein/auto/bus geen optie natuurlijk?
Moet je ook niet met zo'n budgetmaatschappij gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ryan air...via dusseldorf....Ik ga fucking 9 maanden weg
Ik heb meer als 15 kilo nodig
Ik heb veel rommel....maar denk dat ik me me kleren alleen al aan 15 kilo komquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Fijn is dat hè
Neem je tenminste ook niet zoveel rommel mee
Gewoon alles aandoenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb veel rommel....maar denk dat ik me me kleren alleen al aan 15 kilo kom
dat weet ik..maar ik ga niet 90 euro betalen om daar te komen en dan 20 kilo bagage hebben.... Nu betaal ik denk ik nog geen 50 euro....Alleen die 15 kilo bagagequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je ook niet met zo'n budgetmaatschappij gaan
Die maken juist de winst op die extra kilo's
Ik zou alvast voor augustus gaan downloaden.. Kun je er altijd bij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Je kan het ook op laptop/USB whatever zetten, dat doe ik nu
Hebben we ook naar ziten kijken....Waar is dat van? we hebben gekeken naar fedex en dat soort bedrijven.....quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Cali, kun je je bagage niet opsturen? Verzekerd kost het:
0 - 2 kg € 12,75
2 - 5 kg € 18,95
5 - 10 kg € 24,75
10 - 20 kg € 37,95
20 - 30 kg* € 39,57
Uitklaringsservice € 5,-
Ji
Gewoon de TNTquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Hebben we ook naar ziten kijken....Waar is dat van? we hebben gekeken naar fedex en dat soort bedrijven.....
quote:
linkjequote:
dat zijn tips!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Cali, kun je je bagage niet opsturen? Verzekerd kost het:
0 - 2 kg € 12,75
2 - 5 kg € 18,95
5 - 10 kg € 24,75
10 - 20 kg € 37,95
20 - 30 kg* € 39,57
Uitklaringsservice € 5,-
Ik ken het probleem.. Ik had iets van 50kg bij mij toen ik naar Zweden ging. Ging dan wel met de auto.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb veel rommel....maar denk dat ik me me kleren alleen al aan 15 kilo kom
dat kan dus dan weer niet.... Idee is om daar wat kleren te kopen....Wat ik zowiezo moet...Maar sommige dingen kun je nou eenmaal niet op minderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.. Ik had iets van 50kg bij mij toen ik naar Zweden ging. Ging dan wel met de auto.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef Piles het volgende:
Anders gaan we Cali gewoon wegbrengen met z'n allen![]()
Feliquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef Jipje het volgende:
Ik ga naar huis
Mijn moeder is jarig
Fijne middag en tot morgen!
Kleren heb ik daar ook gekocht, want dan ook weer mee terug moest. Ook andere spullen heb ik daar gekocht en ook daar gelaten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:31 schreef Californium het volgende:
[..]
dat kan dus dan weer niet.... Idee is om daar wat kleren te kopen....Wat ik zowiezo moet...Maar sommige dingen kun je nou eenmaal niet op minderen
Hehe, voor 3 weken zomervakantie neem ik al meer mee!!! Maar dat is pretty fucked up.... na laten zenden is een goed idee denk ik!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ryan air...via dusseldorf....Ik ga fucking 9 maanden weg
Ik heb meer als 15 kilo nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |