EN ZO HOORT HET !quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef afcajos het volgende:
TS zn pa schenkt meer aandacht aan zn ongeregistreerde dochter in de kelder!
je hebt een d en een t omgewisseld.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef Luciferra het volgende:
Nee maar je moet af en toe wel kunnen communiceren met je ouders. Soms wil je gewoon eens samen eten of zo, maar zelfs dat is al een probleem
Of je wilt gewoon eens gezellig zijn en langs komen, of wat dan ook, maar nee, meneer vergeet het altijd, me kleine (half) broerttje woond daar nu, klein is ie niet meer, maar me pa vind het raar dat hij hem niet onder controle kan houden, hij loopt altijd weg blah die blah die blah, bij zijn moeder deed ie dat nooit of zo. Wat raar toch, die man is gewoon een idioot die niet eens elke avond fatsoenlijk eten heeft klaar staan. Maar dat is niet zijn schult, nee het is zijn fucking ADD
You have been post-quotedquote:Oh ja het is mijn schult dat hij zich opeens totaal anders gaat gedragen zodra hij hoorde dat ie fucking ADD had, en iets van asperge symdroom. Het is mijn schult dat hij sins dien alles daar op af schruift. Het is mijn schult dat ik het huis ben uit gezet, hij na twee weken langs zou komen en dan de afspraak is `vergeten`
Het is fucking mijn schult dat ik fucking 3 jaar depresief ben geweest, het enisgste wat fucking mijn schult is dat ik me zelf ben gaan snijden en dat ik maar telkens probeerde om weer een normaal leven met hem te beginnen zoals elke tiener van fucking 13 wilt.
Maar ach, inderdaad het zal wel mijn schult zijn dat mijn vader een imbeciel is, daarom heb ik dit topic ook gestart om van nog meer mensen te horen dat het mijn schult is terwijl ze de situatie niet kennen, dit is toch klaagbaak, hier mag ik toch klagen of niet soms
omg ben je allochtoons ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Luciferra het volgende:
Dan niet, ik dacht dat dit gewoon een forum was waar je mocht klagen, en waar niet iedereen je direct ging beoordelen, dan niet, fuck it. Ik was gewoon down en ik wou klachen, jullie kennen de situatie niet, en ja andere mensen hebben het moelijker dan mij, maar dat betekend niet dat ik niet mag klachen omdat ie teriing leijer weer eens een kut streek geleverd heeft en niet eens kan accepteren dat het zijn eigen fout is.
Ik zal wel een vervelende dochter zijn geweest, weten jullie veel, Misschien is het wel een klootzak die niks met zijn dochter te maken wilt hebben, nog zijn andere zoon, maar enkel de ene zoon accepteerd die ooh zo veel op hem lijkt, want hij is net zo'n kut homo als hem.
Dus weet je fuck it, ik hou me mening voortaan wel voor me, en ik klaar wel ergens anders, waar men niet direct idiote opmerkingen terug hoeft te schrijven.
En dat riagg, steek lekker in je kont of zo, want riagg is naast jeugdzorg de slechte instelling waar ik ooit me heb moeten werken.
Ts is ook nog een meeloperquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Luciferra het volgende:
Ps. fuck it dat ik niet kan spellen, wie wel tegenwoordig.
FRIETquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
ik weetsquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
TS : Van mij mag je best klachen hoor !![]()
en het isPATAT
utfsquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef sungaMsunitraM het volgende:
nkhg
pauperquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:56 schreef Luciferra het volgende:
Ps. fuck it dat ik niet kan spellen, wie wel tegenwoordig.
KLACHEN?!?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Luciferra het volgende:
Dan niet, ik dacht dat dit gewoon een forum was waar je mocht klagen, en waar niet iedereen je direct ging beoordelen, dan niet, fuck it. Ik was gewoon down en ik wou klachen, jullie kennen de situatie niet, en ja andere mensen hebben het moelijker dan mij, maar dat betekend niet dat ik niet mag klachen
Whehehehquote:
Who gives a crap. Als ze medestanders had gewilt had ze het maar in erenpee moeten postenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Vush het volgende:
Daar gaat het toch helemaal niet om?
Dus als ik hier post.. krijg ik alleen maar Hersenloze Imbicielen die mensen de grond in boren die reacties geven ?quote:Who gives a crap. Als ze medestanders had gewilt had ze het maar in erenpee moeten posten
Ooh en TS ; riagg heeft niet geholpen, misschien een tbs kliniekje opzoeken?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:29 schreef Vush het volgende:
[..]
Dus als ik hier post.. krijg ik alleen maar Hersenloze Imbicielen die mensen de grond in boren die reacties geven ?
Dat betekent mijn dood. Ik heb kinderen, heb geen ADHD, dus ze gaan me missen.quote:
Dat zou kunnen, ben ik het mee eens, maar het is toch niet normaal dat ze zo de grond in wordt geboord? Ze vraagt tenslotte om reacties, misschien heeft ze 't zelf inderdaad ook. Misschien heeft ze die mogelijkheid nooit bekeken...quote:Nou zoals ik al zei, het is erfelijk, en TS kan dus ook iets soorteglijks hebben. Ook begrijpt TS niet wat ADD/ADHD/asperger of een andere aanverwante stoornis betekent, en inhoud. ik heb dit wel meegemaakt, want mijn ma heeft e.e.a, en ik ook.
Je bent gewoon weer een kloon van TS.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Vush het volgende:
Mensen, waar zijn we hier mee bezig... TS heeft het hier moeielijk mee, en jullie stampen haar gewoon de grond in... Ze reageerd misschien een beetje fel op haar vader, maar ik denk dat ik dat ook zou doen na 6 jaar. Verder vroeg ze om reacties van mensen die er ervaringen mee hebben. En eerlijk gezegd denk ik dat geen enkele van jullie er ervaring mee heeft... Dit is een serieus probleem, en het loopt al een lange tijd.. Is het normaal dat jullie haar dan de grond in stampen ? Hoe zou jij je voelen als je nu in haar positie zat?... erg leuk van jullie.
Om terug op het topic te komen, ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar het toeval wilt dat de vader van mijn vriendin psycholoog is.. Als je wilt kan ik hem vragen of hij mensen heeft geholpen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt.
Groetjes
Voor serieuze reacties op dit soort dingen is er RP, als je rondkijkt op klaagbaak zie je dat onze reacties behoorlijk gemiddeld zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:36 schreef Vush het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ben ik het mee eens, maar het is toch niet normaal dat ze zo de grond in wordt geboord? Ze vraagt tenslotte om reacties, misschien heeft ze 't zelf inderdaad ook. Misschien heeft ze die mogelijkheid nooit bekeken...
Ik vind het gewoon triest dat sommige mensen dan niet normaal kunnen reageren.
Kijk eens een beetje uit met wat je zegt, m'n beste vriend is 3 jaar geleden voor de trein gesprongen..quote:quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef Vush het volgende:
Mensen, waar zijn we hier mee bezig... TS heeft het hier moeielijk mee, en jullie stampen haar gewoon de grond in... Ze reageerd misschien een beetje fel op haar vader, maar ik denk dat ik dat ook zou doen na 6 jaar. Verder vroeg ze om reacties van mensen die er ervaringen mee hebben. En eerlijk gezegd denk ik dat geen enkele van jullie er ervaring mee heeft... Dit is een serieus probleem, en het loopt al een lange tijd.. Is het normaal dat jullie haar dan de grond in stampen ? Hoe zou jij je voelen als je nu in haar positie zat?... erg leuk van jullie.
Om terug op het topic te komen, ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar het toeval wilt dat de vader van mijn vriendin psycholoog is.. Als je wilt kan ik hem vragen of hij mensen heeft geholpen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt.
Groetjes
Je bent gewoon weer een kloon van TS.
Ga naar R&P of spring voor de IC, stumper.
Fitter,
Happier,
More productive
Last.Fm
Ik vind het toch maar een beetje laag. Maar het zal wel.quote:Voor serieuze reacties op dit soort dingen is er RP, als je rondkijkt op klaagbaak zie je dat onze reacties behoorlijk gemiddeld zijn
for gods sake, klikquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:42 schreef Luciferra het volgende:
Ik hoef geen medelijde, en ja misschien heb ik wel ADD, en ja ik ben ook ongeorganiseerd, net als me pa, en dat kan me niet eens iets schelen, het feit waarom ik klaag is omdat hij alles op zijn zogenaamde ziekte afschruift. En ja het is makkelijk om mij belachelijk te maken, KIJK ZE KAN NIET SPELLEN. Wat heb dat er mee te maken. Ik hoef geen steun, ik had alleen gehoopt op andere reacties van mensen die hun ouders ook spug zat zijn af en toe, of andere mensen spug zat zijn omdat ze nooit toe geven dat ze fout zitten of zo.
Ik heb af en toe te veel woede, en dat wil ik er dan uit hebben, dus ik denk, hee hier is dat een mooie pleg, gewoon lekker klagen over dingen die je normaal niet eens heel erg vind, maar soms is het gewoon even te veel en dan word je pist off.
Blijkbaar zijn jullie nooit pist off, en hebben jullie alleen maar zin om andere mensen sogenaamd nog kutter te laten voelen, maar eigenlijk voel ik me al een stuk beter, want jullie zijn niks anders dan me pa, jullie zijn precies het zelfde, alleen maar makkelijke opmerkingen terug plaatsen zodat jullie noet geconfronteerd hoeven te worden. Ach het voelt zo goed aan om te weten dat er zo veel monogolen om me heen lopen, voel ik me ten minste niet helemaal alleen.
dan moet je op een trapje gaan staan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:44 schreef Vush het volgende:
[..]
Ik vind het toch maar een beetje laag. Maar het zal wel.
Of een kraan!!quote:
ehh... Begin nou niet met taalcursussen te gooien als je zelf praat met dingen zoals : "stfu'en"quote:for gods sake, klik
En nou stfu'en
jij bent een zeurderige kloon. Ksst !quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:48 schreef Vush het volgende:
[..]
ehh... Begin nou niet met taalcursussen te gooien als je zelf praat met dingen zoals : "stfu'en"
En het is trouwens for god's sake... Leer schrijven idioot.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:42 schreef Luciferra het volgende:
Ik hoef geen medelijde, en ja misschien heb ik wel ADD, en ja ik ben ook ongeorganiseerd, net als me pa, en dat kan me niet eens iets schelen, het feit waarom ik klaag is omdat hij alles op zijn zogenaamde ziekte afschruift. En ja het is makkelijk om mij belachelijk te maken, KIJK ZE KAN NIET SPELLEN. Wat heb dat er mee te maken. Ik hoef geen steun, ik had alleen gehoopt op andere reacties van mensen die hun ouders ook spug zat zijn af en toe, of andere mensen spug zat zijn omdat ze nooit toe geven dat ze fout zitten of zo.
Ik heb af en toe te veel woede, en dat wil ik er dan uit hebben, dus ik denk, hee hier is dat een mooie pleg, gewoon lekker klagen over dingen die je normaal niet eens heel erg vind, maar soms is het gewoon even te veel en dan word je pist off.
Blijkbaar zijn jullie nooit pist off, en hebben jullie alleen maar zin om andere mensen sogenaamd nog kutter te laten voelen, maar eigenlijk voel ik me al een stuk beter, want jullie zijn niks anders dan me pa, jullie zijn precies het zelfde, alleen maar makkelijke opmerkingen terug plaatsen zodat jullie noet geconfronteerd hoeven te worden. Ach het voelt zo goed aan om te weten dat er zo veel monogolen om me heen lopen, voel ik me ten minste niet helemaal alleen.
Open dan ook geen topic mutsquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Luciferra het volgende:
LAat me lekker pist off zijn en fuck off
Ok, doei.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Luciferra het volgende:
Ik weet dondersgoed wat die ziektes zijn, ik heb me er minimaal een jaar in verdiept om me pa hopelijk beter te begreipen, het probleem alleen is dat hij het accepteerd en voor de rest niks doet. HIj probeert er niet mee om te gaan, nee hij zegt alleen, je weet toch dat ik ADD heb en dat ik er niks aan kan doen. Dat vind ik bull-shit. En ja misschien heb ik ADD, misschien word ik wel scyzofreen (net als me ma) maar dat betekend niet dat je er zelf ook iets aan moet proberen te doen, je moet je zelf ook inzetten voor dergelijke problemen, en niet alleen zo nu en dan je medicijnen nemen en dna zeggen dat je er iets aan doet.
hoeren werken toch ook overdagquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:57 schreef Luciferra het volgende:
Ik ga denk ik meer van deze topics openen,
Goed tijdsverdrijf, Wat doen jullie eigenlijk overdag dat jullie hier tijd voor hebben ?
Tis dat ik 's avonds pas hoef te werken maar fuck it, jullie doen volgens mij echt nisk anders dan op forums een beetje onzin uit te kramen, wel een leuke hobby zeg.
Ga ik vaker proberen
Ik zit op werkquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:57 schreef Luciferra het volgende:
Goed tijdsverdrijf, Wat doen jullie eigenlijk overdag dat jullie hier tijd voor hebben ?
Tis dat ik 's avonds pas hoef te werken maar fuck it, jullie doen volgens mij echt nisk anders dan op forums een beetje onzin uit te kramen, wel een leuke hobby zeg.
Ga ik vaker proberen
lekkere fucked up familie heb je dan !quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Luciferra het volgende:
Ik weet dondersgoed wat die ziektes zijn, ik heb me er minimaal een jaar in verdiept om me pa hopelijk beter te begreipen, het probleem alleen is dat hij het accepteerd en voor de rest niks doet. HIj probeert er niet mee om te gaan, nee hij zegt alleen, je weet toch dat ik ADD heb en dat ik er niks aan kan doen. Dat vind ik bull-shit. En ja misschien heb ik ADD, misschien word ik wel scyzofreen (net als me ma) maar dat betekend niet dat je er zelf ook iets aan moet proberen te doen, je moet je zelf ook inzetten voor dergelijke problemen, en niet alleen zo nu en dan je medicijnen nemen en dna zeggen dat je er iets aan doet.
wij krijgen er voor betaaldquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:57 schreef Luciferra het volgende:
Ga ik vaker proberen
quote:
quote:Dank je wel allemaal. dank je wel dat jullie zo laag zijn!!! Ik voel me zo veel beter.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:10 schreef Luciferra het volgende:
Lekkere baan heb je dan, wil ik ook wel, waar je lekker uit je neus kan peuteren.
Ooh ja lekker gezin, ja helaas wel, maar ach je maakt er het beste van he,
Ik wijs altijd naar andere inderdaad! maar ik ken wel me fouten en erken deze ook
En Spellen zijn jullie daar nog steeds over bezig, what the fuck maakt het uit.
Je begrijpt toch wat ik bedoel. en op de een of andere manier heb ik toch een 9 1\2 gekregen voor Nederlands
Zal wel hebben gespiekt of met de examinator geneukt of zo?
volgens mij kan ik beter de naam van het topic veranderen in, wie kan de beste grap over spellen verzinnen terwijl hij zelf ook niet kan spellen.
Maar ik vermaak me hier wel, het is niet het topic wat ik dacht dat het zou worden, maar ik voel me gewoon echt goed, gewoon levendig en gewoon blij. Dank je wel allemaal. dank je wel dat jullie zo laag zijn!!! Ik voel me zo veel beter.
Weet je wat ik ga doen, ik ga me pa bellen en me excuus aanbieden dat ik hem zo'n idioot heb genoemd, want wat ik vandaag ben tegen gekomen slaat echt alles, bijhalve jij Vush je bent echt een schat (K)
Dus dank je wel iedereen dat jullie mijn dag toch zo hebben opgebeurt, echt geweldig echt ik heb er geen woorden voor!
Go lowlife! zonder jullie had ik me echt verloren gevoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |