quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Familielid is vanmorgen overleden![]()
Het was wel beter ook, hij deed alleen nog zelfstandig ademen - voor de rest was zn lichaam er al mee opgehouden. Iedereen heeft nog afscheid kunnen nemen enzo. En om m nou nog weken zo in leven te hebben is natuurlijk ook slopend voor zn vrouw, kinderen, kleinkinderen enzo.
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 16:35 schreef Charisma het volgende:
RATMEN, lekker he met drinnetje ? wanneer gaat ze naar jou verhuizen?
Is ze dakloos?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja. Enne ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet heel lang zal duren
.
quote:
Doeiquote:
Neuh, dan krijg ik na elke post commentaarquote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef zeemonster het volgende:
Addict , je blijft gewoon schrijven heal is het alleen maar om Ratmen te pesten toch?
76 issie geworden.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:27 schreef becky27 het volgende:
gecondoleerd Jill-RMC. Is hij oud geworden?
Aan de andere kant. Het is geen verkeerde manier zeg maar om te overleiden. En dan bedoel ik dat in de zin van dat hij niet maanden heeft moeten lijden. Maar dat het snel over is.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
76 issie geworden.
Hij was nog heel fit en alles. Daarom kwam het echt als een schok. Hij ging voor de lunch een kommetje soep halen uit de keuken, in de gang laat ie zn kop vallen omdat zn hele linkerkant uitviel. Nouja iedereen dacht in eerste instantie van: beroerte, paar maanden revalidatie en dan loopt ie weer vrolijk rond en dan krijg je nog geen uur later in het ziekenhuis te horen van niks meer aan te doen
Dan zit ie onder de plak idd hehequote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik na elke post commentaar. Weinig zin in.
En jij denkt dat ik die op FOK ga postenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar is de foto van de dame
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Neuh, dan krijg ik na elke post commentaar. Weinig zin in.
Ik vraag toch geen naaktfoto van jequote:Op maandag 21 juli 2008 20:39 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik die op FOK ga posten.
Je krijg ook geen naakt foto van mij. En nee, ik post ook geen foto van haar op FOKquote:Op maandag 21 juli 2008 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vraag toch geen naaktfoto van jemaar gewoon of jouw smaak ook onze is
Dat dusquote:
En jij schaamt je voor haarquote:Op maandag 21 juli 2008 20:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je krijg ook geen naakt foto van mij. En nee, ik post ook geen foto van haar op FOK.
Whehehehequote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
En jij schaamt je voor haar
Ik nu al, dus ik mag er ook niet meer zoveel achter, dat scheeltquote:Op maandag 21 juli 2008 20:31 schreef zeemonster het volgende:
Joh die woont straks samen dan mag hij er niet meer zoveel achter
Zelfs als overloper?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Ik vind dat "mijn" broekkie wel moeten blijven posten hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |