Trots op Hilversum ... dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar goed, je was toch al een nepper in dit topic, rare ex-Voorburgerquote:
Het is niet eens echt Hilversum, maar een dorpje in de buurt van. Beetje zoals Voorburg - Den Haag dusquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Trots op Hilversum ... dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar goed, je was toch al een nepper in dit topic, rare ex-Voorburger.
1. Vergelijk he Hilversum nou met Den Haagquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Het is niet eens echt Hilversum, maar een dorpje in de buurt van. Beetje zoals Voorburg - Den Haag dus. En van jou mocht ik hier posten als Voorburger hoor!
.
Van die dromen dat wanneer je het droomt al zoiets hebt van WTF is dit?quote:
* Elegy schreeuwt vanaf zijn balkon naar Tristan en/of Esmeralda...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:05 schreef LoessieG het volgende:
Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand. Vandaag is mijn vriend zijn telefoon kwijt geraakt. Gelukkig is die gevonden (er zijn dus nog zeker eerlijke mensen..) en die mensen hebben mij opgebeld, zodat we deze telefoon op kunnen halen.
We kregen een telefoonnummer.. maar er is dus iets mis gegaan met dat telefoonnummer, waardoor we het niet meer hebben.
Nu ben ik dus op zoek naar ene Tristan en Esmeralda uit Den Haag (laakkwartier), die de telefoon hebben gevonden.
Ben of ken jij Tristan of Esmeralda.. Dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Nadat ze je portemonnee hebben gepikt en je vriendin aangerand natuurlijk!quote:
Ja dat is inderdaad echt te makkelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef ook_gek het volgende:
het is zeker nu te makkelijk scoren als ik zeg loes geef je tel nummer maar, mocht ik hem vinden bel ik je wel![]()
![]()
dat weet ik nog niet, ik ken je nog nietquote:Op zondag 20 juli 2008 13:46 schreef LoessieG het volgende:
hahaha... Je denkt toch niet dat ik gek ben he..
MEEEN je niet ik was gisteren bijna naar de plaza gegaanquote:Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad echt te makkelijk.
Ik ben gister na een hele lange tijd in de Plaza beland , het blijft toch een beetje een foute tent vind ik..
Samen met mijn nieuwe drinnetjequote:Op zondag 20 juli 2008 18:31 schreef Charisma het volgende:
hoezoe RATMEN?
nou ik zit weer achter de pc , hier gebeurd van alles op werk
Rare dromen hoor, een trambaan in de oceaan!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Van die dromen dat wanneer je het droomt al zoiets hebt van WTF is dit?
Met klasgenoten die ik echt al 10 jaar niet heb gezien, een trambaan die een oceaan inloopt, oceaan die ook gewoon aan het einde van de straat ligt en een blok verder is geen water meer. Vaagheid alom
Kom trouwens net terug uit het ziekenhuis. Familielid heeft vanmiddag een zware hersenbloeding gehad en dat komt dus niet meer goed. En dat gebeurde echt toen ik net terug kwam van de hondencursus dus meteen door gegaan, directe familie btje opgevangen, nog even snel wat andere familie opgepikt zodat ze afscheid konden nemen. Echt geen fijne dag.
Zo nog even met de hond lopen, arme beest heeft ook sinds 12.00 uur alleen gezeten. En dan ga ik echt ff douchen...want ik voel me echt te iew...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |