abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60208922
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:18 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En ik ben er trots op ook .
Trots op Hilversum ... dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar goed, je was toch al een nepper in dit topic, rare ex-Voorburger .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60209251
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:19 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Trots op Hilversum ... dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar goed, je was toch al een nepper in dit topic, rare ex-Voorburger .
Het is niet eens echt Hilversum, maar een dorpje in de buurt van. Beetje zoals Voorburg - Den Haag dus . En van jou mocht ik hier posten als Voorburger hoor! .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60211068
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:35 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het is niet eens echt Hilversum, maar een dorpje in de buurt van. Beetje zoals Voorburg - Den Haag dus . En van jou mocht ik hier posten als Voorburger hoor! .
1. Vergelijk he Hilversum nou met Den Haag ! .
2. Van mij?? Zal dan of onder druk zijn geweest, of ik heb het uit medelijden gedaan! .

Succes daar .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_60211185
Zal vast wel goed komen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_60212510
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 09:21 schreef becky27 het volgende:
mogge!

wat voor rare dromen Jill?
Van die dromen dat wanneer je het droomt al zoiets hebt van WTF is dit?
Met klasgenoten die ik echt al 10 jaar niet heb gezien, een trambaan die een oceaan inloopt, oceaan die ook gewoon aan het einde van de straat ligt en een blok verder is geen water meer. Vaagheid alom

Kom trouwens net terug uit het ziekenhuis. Familielid heeft vanmiddag een zware hersenbloeding gehad en dat komt dus niet meer goed. En dat gebeurde echt toen ik net terug kwam van de hondencursus dus meteen door gegaan, directe familie btje opgevangen, nog even snel wat andere familie opgepikt zodat ze afscheid konden nemen. Echt geen fijne dag.

Zo nog even met de hond lopen, arme beest heeft ook sinds 12.00 uur alleen gezeten. En dan ga ik echt ff douchen...want ik voel me echt te iew...
pi_60214600
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand. Vandaag is mijn vriend zijn telefoon kwijt geraakt. Gelukkig is die gevonden (er zijn dus nog zeker eerlijke mensen..) en die mensen hebben mij opgebeld, zodat we deze telefoon op kunnen halen.

We kregen een telefoonnummer.. maar er is dus iets mis gegaan met dat telefoonnummer, waardoor we het niet meer hebben.

Nu ben ik dus op zoek naar ene Tristan en Esmeralda uit Den Haag (laakkwartier), die de telefoon hebben gevonden.

Ben of ken jij Tristan of Esmeralda.. Dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:09:08 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60214652
als ze zo eerlijk zijn bellen ze nog wel een keetje toch
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_60214729
Daar hoop ik dus ook op
  zondag 20 juli 2008 @ 00:41:43 #259
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60217810
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:05 schreef LoessieG het volgende:
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand. Vandaag is mijn vriend zijn telefoon kwijt geraakt. Gelukkig is die gevonden (er zijn dus nog zeker eerlijke mensen..) en die mensen hebben mij opgebeld, zodat we deze telefoon op kunnen halen.

We kregen een telefoonnummer.. maar er is dus iets mis gegaan met dat telefoonnummer, waardoor we het niet meer hebben.

Nu ben ik dus op zoek naar ene Tristan en Esmeralda uit Den Haag (laakkwartier), die de telefoon hebben gevonden.

Ben of ken jij Tristan of Esmeralda.. Dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt!
* Elegy schreeuwt vanaf zijn balkon naar Tristan en/of Esmeralda...

Niemand
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60218401
Ook flauw! Ze hadden best wel even terug kunnen schreeuwen

Misschien was het niet hard genoeg?!
  zondag 20 juli 2008 @ 01:23:59 #261
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60218485
In de hele straat gingen de lichten aan en kwam men boos naar buiten, ik denk dat ze toch niet bij me in de straat wonen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60220784
Laakkwartier en je telefoon terugkrijgen
Where facts are few, experts are many.
  zondag 20 juli 2008 @ 10:33:23 #263
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_60221083
quote:
Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Atreidez het volgende:
Laakkwartier en je telefoon terugkrijgen
Nadat ze je portemonnee hebben gepikt en je vriendin aangerand natuurlijk!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 20 juli 2008 @ 13:12:20 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60223461
het is zeker nu te makkelijk scoren als ik zeg loes geef je tel nummer maar, mocht ik hem vinden bel ik je wel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_60223870
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:12 schreef ook_gek het volgende:
het is zeker nu te makkelijk scoren als ik zeg loes geef je tel nummer maar, mocht ik hem vinden bel ik je wel
Ja dat is inderdaad echt te makkelijk .

Ik ben gister na een hele lange tijd in de Plaza beland , het blijft toch een beetje een foute tent vind ik..
pi_60224121
hahaha... Je denkt toch niet dat ik gek ben he..
  zondag 20 juli 2008 @ 14:13:55 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_60224668
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:46 schreef LoessieG het volgende:
hahaha... Je denkt toch niet dat ik gek ben he..
dat weet ik nog niet, ik ken je nog niet
quote:
Op zondag 20 juli 2008 13:33 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad echt te makkelijk .

Ik ben gister na een hele lange tijd in de Plaza beland , het blijft toch een beetje een foute tent vind ik..
MEEEN je niet ik was gisteren bijna naar de plaza gegaan ik was ook in een foute tent, danielz
Tempo zater goed in gister avond. Jammer alleen dan van die ochtend er na

En er na maar een satetje happen.
pi_60224707
Ik heb er toch best een tijd gezeten edit gedanst (want ik zit nooit ) Ik was tegen zessen thuis . na een boterham bij een vriendin te hebben gegeten (ik ben moeilijk met eten lust bijna niks )

[ Bericht 5% gewijzigd door zeemonster op 20-07-2008 14:25:54 ]
pi_60228390
Wat zijn weekenden tegenwoordig fijn zeg !
pi_60229381
hoezoe RATMEN?

nou ik zit weer achter de pc , hier gebeurd van alles op werk
pi_60229842
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:31 schreef Charisma het volgende:
hoezoe RATMEN?

nou ik zit weer achter de pc , hier gebeurd van alles op werk
Samen met mijn nieuwe drinnetje .
  maandag 21 juli 2008 @ 08:49:35 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_60238480
Ik ga ook van werkgever wisselen, nou ja... van klant eigenlijk. Van werkgever is 2 maanden geleden al gelukt...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 21 juli 2008 @ 09:29:27 #273
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60238996
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Van die dromen dat wanneer je het droomt al zoiets hebt van WTF is dit?
Met klasgenoten die ik echt al 10 jaar niet heb gezien, een trambaan die een oceaan inloopt, oceaan die ook gewoon aan het einde van de straat ligt en een blok verder is geen water meer. Vaagheid alom

Kom trouwens net terug uit het ziekenhuis. Familielid heeft vanmiddag een zware hersenbloeding gehad en dat komt dus niet meer goed. En dat gebeurde echt toen ik net terug kwam van de hondencursus dus meteen door gegaan, directe familie btje opgevangen, nog even snel wat andere familie opgepikt zodat ze afscheid konden nemen. Echt geen fijne dag.

Zo nog even met de hond lopen, arme beest heeft ook sinds 12.00 uur alleen gezeten. En dan ga ik echt ff douchen...want ik voel me echt te iew...
Rare dromen hoor, een trambaan in de oceaan!
Maar hoe is het met het familielid?

BTW goedemorgen!
pi_60240505
Familielid is vanmorgen overleden
Het was wel beter ook, hij deed alleen nog zelfstandig ademen - voor de rest was zn lichaam er al mee opgehouden. Iedereen heeft nog afscheid kunnen nemen enzo. En om m nou nog weken zo in leven te hebben is natuurlijk ook slopend voor zn vrouw, kinderen, kleinkinderen enzo.
  maandag 21 juli 2008 @ 11:27:18 #275
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60241011
gecondoleerd Jill-RMC. Is hij oud geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')