wat een heerlijk stofje om te naaien is dat he, ik heb hem hier liggen met een roze streep en een effen grijs van dezelfde stof (voor Alicia)quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:43 schreef maok het volgende:
Ik ben bijna klaar met het zwangerschapsrokje. Alleen de zoom nog, maar voor ik die ga maken wil ik dat hij eerst nog even gepast wordt nu hij afgespeld is.
[ afbeelding ]
Buikband:
[ afbeelding ]
Boven in zit knoopsgatelastiek:
[ afbeelding ]
Inderdaad, en je kunt nog eens een foutje maken, als je een naad weer uit haalt zie je er daarna niets meer van.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef knorretje het volgende:
[..]
wat een heerlijk stofje om te naaien is dat he, ik heb hem hier liggen met een roze streep en een effen grijs van dezelfde stof (voor Alicia)
Wat een stoere broek E.T.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:00 schreef E.T. het volgende:
crosspost:
Hij is nog iets te lang, maar daar groeit ie vanzelf in. Das wel makkelijk met zo'n wijd model. En ik moet nog even kijken of ik een merkje ofzo op z'n kont doe (had ik eigenlijk moeten doen voor ik die op de broek zette.. maar waarom makkelijk doen als het moeilijk kan)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maok, die zijn echt gaaf, die zakken, hoe heb je dat precies gedaan?
Gewone rijst er in en dan werkt het als die hittepit zakken?
Met een goede binnenzak dan neem ik aan?
Die wil ik ook wel maken voor mn honden, ze hebben 1 zo'n hittepit en daar duwen ze elkaar de hele tijd van af. Tis weer echt naaiweer nu, ik ga snel weer nieuwe pakken voor de mannen naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |