Sjonge... is Tjibbe er alweer?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:15 schreef on_air het volgende:
Waarom zit er iemand bij en wie is het en waarom blijft die hangen?!
Ah! Dan is het goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sjonge... is Tjibbe er alweer?
(ja ik weet dat je hem niet bedoeld, maar hij lijkt wel tot het AV-meubilair te gaan horen)
Nou nou, dat kan wel iets minder. Sommige mensen nemen aanstoot aan zulke taal van vrouwenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Simone, I wish I could bone ya.
Anyhoe.
.
Concurrent voor de functie?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:15 schreef on_air het volgende:
Waarom zit er iemand bij en wie is het en waarom blijft die hangen?!
Ben ik het roerend mee eens. Hoeren. Allemaal. Sinds deze ochtend al aan het meelezen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou nou, dat kan wel iets minder. Sommige mensen nemen aanstoot aan zulke taal van vrouwen
Ik zag em toen ik op dit topic zat te wachten. De nr.1-fan van Hans heeft er ook een uitgesproken mening over.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Ben ik het roerend mee eens. Hoeren. Allemaal. Sinds deze ochtend al aan het meelezen.
Want posten is eng.
Apart topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
Ben ik het roerend mee eens. Hoeren. Allemaal. Sinds deze ochtend al aan het meelezen.
Want posten is eng.
De enige taal die over seks moet gaan, is body language.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Apart topic
Waarom zou het raar zijn dat vrouwen er openlijk over praten? Communiceert juist handig
Duidelijkheid is tof, zo simpel is het.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Apart topic
Waarom zou het raar zijn dat vrouwen er openlijk over praten? Communiceert juist handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |