quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat is toch lekker geil om te horen.
Die vat ik ff niequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik erger mij er ook aan. Daarom ga ik voornamelijk om met lesbische vrouwen, net zoals jij.
Vertel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is niet nodig, het tij keert uiteindelijk vanzelf.
Het komt overal voor hoor, ook op televisie. En dan heb je ook nog dat jumptyle enzo, ik bedoel, waar gaan we naar toe met z'n allen??quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:![]()
Sorry. In het vervolg zal ik het alleen over Wondersponsjes en halvarine versus margarine hebben.
Gewoon niet meer in SEX kijken op FOK!.
Je denkt toch niet dat een bepaalde moraal voor altijd in stand blijftquote:
Lesbische vrouwen praten niet graag over seks (met mannen) dus sowieso al minder over seks. En wat ik zag jouw naam staan in het fobo van Viking84, dus zo knoop ik dan de eindjes aan elkaar.quote:
Dat gaat niet werken, aangezien ik atheïst benquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:28 schreef daftme het volgende:
Vrouwen hebben ook hersens en gevoelens? gebruiken of misbruiken, ze doen het allemaal. En jij moet maar een gelovige dame aan de haak slaan. Een moslima bijvoorbeeld, die schijnen ook heel preuts te zijn. Ze bedekken zelfs hun haren! Veel succes daarmee!
Nou loop je wel erg hard van stapel. Hoe weet je precies wat ik denk, en vooral, wat ik graag zou willen dat blijft? Je geeft feitelijk geen antwoord op mijn vraag; je stelt alleen een tegenvraag. Het is totaal niet relevant wat ik denk van deze veranderde moraal. Ik vroeg het aan jou, maar je gaf geen antwoord. Probeer het nog eens?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een bepaalde moraal voor altijd in stand blijft? Dat zou de allereerste keer zijn in de gehele geschiedenis van de mensheid. En als je kijkt naar de mondiale ontwikkelingen, dan is het nogal naief om dat geloof vast te houden. Maar ik begrijp dat je graag wìlt dat het zo blijft. Ik zou ook wel willen dat ik 10 miljoen euro op mijn bankrekening had, maar ja dat is nite zo.
Dat heeft niets te maken met de geaardheid van Viking84, maar met het feit dat ze erg intelligent is en ontwikkeld en weet waar de grenzen liggen. Erg onwetenschappelijk van je om op basis daarvan de eindjes zo effe aan elkaar te knopen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen praten niet graag over seks (met mannen) dus sowieso al minder over seks. En wat ik zag jouw naam staan in het fobo van Viking84, dus zo knoop ik dan de eindjes aan elkaar.
Ik hoopte op deze reactie. Je bent zelf namelijk net zo erg, want ligt altijd aan vrouwen, tenzij ze erg intelligent en ontwikkeld zijn, maar een kans om dat te bewijzen krijgen ze zelden, want dan wordt er weer zo'n topic door je geopend. Het feit dat je niet goed om kunt gaan met vrouwen en hun rol in de maatschappij zegt niets over vrouwen, maar meer over de rol die mannen, vrouwen geven en hebben gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de geaardheid van Viking84, maar met het feit dat ze erg intelligent is en ontwikkeld en weet waar de grenzen liggen. Erg onwetenschappelijk van je om op basis daarvan de eindjes zo effe aan elkaar te knopen.
Wat is het probleem? Kies het goede antwoord (meerdere antwoorden zijn mogelijk):quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, aangezien ik atheïst ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |