abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:28:07 #151
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59887952
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Misschien ga je gewoon met de verkeerde mensen om
[..]

Waarom is het bij vrouwen raarder dan bij mannen dan
zit hem niet zo te voeren dit vindtie leuk
Doei.
pi_59888064
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef Faithy het volgende:

[..]

zit hem niet zo te voeren dit vindtie leuk
Wie? Ik?
pi_59888149
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wie? Ik?
Zo gaat dat altijd. Als men geen argumenten meer heeft, dan probeert men te doen alsof de ander eigenlijk niet serieus is of niet spoort. Natuurlijk is dat een erg slechte argumentatietechniek.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:41:07 #154
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_59888283
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:01 schreef MLF het volgende:
mannen zijn bang door een vrouw genomen te worden, dan voelen ze zich onderdanig
kan niet met hun stoere mannen nacho gedrag

watjes zijn het
Nou graag zelfs. Heb ooit 1 bedpartner gehad die me 'nam' maar dat was voor herhaling vatbaar hoor! Mijn huidige vriendin is helaas meer van het ouderwetse en wil graag genomen worden. Daarbij is het ook geen dominant type. Maar dat de rollen een keer omdraaien heb ik geen probleem mee.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_59888297
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:35 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Zo gaat dat altijd. Als men geen argumenten meer heeft, dan probeert men te doen alsof de ander eigenlijk niet serieus is of niet spoort. Natuurlijk is dat een erg slechte argumentatietechniek.
Dat klopt. De prevalentie bij vrouwen lijkt overigens hoger te zijn. Niet gek, nu het hier het emotioneel instabiele geslacht betreft, waar de ratio geregeld overvleugeld wordt door storende emoties.
pi_59888318
Kijk trouwens ook hier weer eens in het volgende topic
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?

pi_59888349
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat klopt. De prevalentie bij vrouwen lijkt overigens hoger te zijn. Niet gek, nu het hier het emotioneel instabiele geslacht betreft, waar de ratio geregeld overvleugeld wordt door storende emoties.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die het vrouwen toevertrouwen hoge functies te bekleden. In tijden van crisis wordt dat een regelrechte ramp.
pi_59888411
Dus floris.exe, als ik het goed begrijp heb jij liever vrouwen die niet goed zijn in/met/over seks?

Das maf
pi_59888482
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:42 schreef floris.exe het volgende:
Kijk trouwens ook hier weer eens in het volgende topic
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?

Nou, dat is geen klein probleem hoor, je zal er maar mee zitten, als vrouw zijnde terwijl we in verhouding zijn tot de man, zeg maar. (wat wilde je daar nu toch mee zeggen ). Jullie willen natuurlijk liever horen dat het niet uitmaakt he, hoe groot ie is. Nou wake up and smell the koffie, dude, want d'r is niks an, aan de Pinkelman!

Dik en groot en kloppend, zo hoort een pielemuis te zijn.
pi_59888518
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou, dat is geen klein probleem hoor, je zal er maar mee zitten, als vrouw zijnde terwijl we in verhouding zijn tot de man, zeg maar. (wat wilde je daar nu toch mee zeggen ). Jullie willen natuurlijk liever horen dat het niet uitmaakt he, hoe groot ie is. Nou wake up and smell the koffie, dude, want d'r is niks an, aan de Pinkelman!

Dik en groot en kloppend, zo hoort een pielemuis te zijn.
En vervolgens een vuist op je smoel voor je gebrek aan respect.
pi_59888532
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En vervolgens een vuist op je smoel voor je gebrek aan respect.
Yeah, baby!!
pi_59888590
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Yeah, baby!!
Dat vind jij wel kinky hè? En aansluitend een paar slagen met een leren riem her en der over je lichaam en afwisselend aan het uiteinde het leer en de grote metalen gesp.
pi_59888656
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat er mensen zijn die het vrouwen toevertrouwen hoge functies te bekleden. In tijden van crisis wordt dat een regelrechte ramp.
Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Dat glazen plafond is er niet voor niets, dat dient het algemeen belang.
pi_59888694
Hmm.. was mijn vraag te lastig?
pi_59888709
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Dat glazen plafond is er niet voor niets, dat dient het algemeen belang.
En wellicht is dan nu de tijd aangebroken om de vrouw uit haar droom te helpen door het glazen plafond te vervangen door eentje van beton. Anders is het zo sneu dat het gewenste doel in het zicht is maar nooit bereikt zal worden.
pi_59888761
Verkapt: ik kan er niet tegen dat ik voor lul sta als ik een vrouw in bed heb omdat ik niet weet wat ik ermee moet topic.
pi_59888790
TS heeft geen vriendin en is bitter omdat hij er ook geen kan krijgen
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59888815
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
Dus floris.exe, als ik het goed begrijp heb jij liever vrouwen die niet goed zijn in/met/over seks?

Das maf
Seks is niet zo heel belangrijk hoor. Ik bedoel, je kunt er heel veel heisa om maken, maar uiteindelijk is het een even een ontlading in een aantal seconden en dan heeft het je interesse al niet meer. Ik steek dan liever mijn tijd in meer duurzame projecten.
pi_59888861
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Seks is niet zo heel belangrijk hoor. Ik bedoel, je kunt er heel veel heisa om maken, maar uiteindelijk is het een even een ontlading in een aantal seconden en dan heeft het je interesse al niet meer. Ik steek dan liever mijn tijd in meer duurzame projecten.
Wat ben ik blij dat ik jou niet ben
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 14:05:53 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59888868
quote:

[..]

Vergis je niet... *piep* kan de oorzaak zijn van een van de meest duurzame projecten in je leven

Deze post is gecensureerd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_59888912
quote:

[..]

Dit is voor mij gewoon een regelrechte bekentenis dat je ontzettend slecht in bed bent! Dan snap ik wel dat je je geintimideerd voelt door vrouwen die praten over dingen waarvan jij het vermogen niet hebt om het op dezelfde manier te ervaren.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:09:48 #172
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_59888951
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:07 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dit is voor mij gewoon een regelrechte bekentenis dat je ontzettend slecht in bed bent! Dan snap ik wel dat je je geintimideerd voelt door vrouwen die praten over dingen waarvan jij het vermogen niet hebt om het op dezelfde manier te ervaren.
Midden in de roos. (En blijkbaar niet in de doos)
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_59888981
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk ook niet wenselijk, maar het is wel meer normaal gezien hun verhouding tot de vrouw.

Nou, heel in het begin van dit topic kon ik me er nog wel wat bij voorstellen, oa wat je familie betreft en dat je bepaalde dingen in je relatie prive wil houden, maar het lijkt er steeds meer op dat je vasthoudt aan zwart/wit rollen omdat je gewoon niet goed met vrouwen kan opschieten, punt.

Niemand zal ontkennen dat mannen en vrouwen anders zijn en dat is leuk, vrouwen willen helemaal niet de bouwvakker uithangen. Als je zo denkt snap je er niets van. Maar wil je zo kort door de bocht gaan: de sterke mannen waar jij het over hebt dwingen vrouwen ertoe om mondiger in de wereld te staan, aangezien ze kinderen op de wereld zetten terwijl ze maar blijven rondklooien, financieel hun verantwoordelijkheid niet nemen, vervreemden van het lichaam van hun eigen beeb omdat ze liever nachtenlang achter hun pctje zitten op zoek naar rukvoer. En als er dan vrouwen zijn die hun leven aan man en kinderen wijden, vindt hij ergens rond zijn 45e dat hij recht heeft op een modelletje van 22 ondanks zijn kalende inhammen en ondanks dat hij zijn piemel allang niet meer gezien heeft.

Dus als jij per se vindt dat mannen dominanter zijn en vrouwen vrouwen moeten blijven, moeten mannen het voortouw nemen door naar hun eigen normen en waarden te leven en hun vrouwen ook als vrouwen te behandelen. Want er zelf een zootje van maken en dan van vrouwen onbesproken gedrag verwachten zodat jij je weer een man voelt, dat heeft niets meer met het sterke geslacht te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 04-07-2008 14:18:46 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59888992
quote:

[..]

Doe niet zo oppervlakkig. Seks is leuk hoor, maar andere dingen zijn veel bevredigender. Maar wellicht dat je daar nog te jong voor bent.
pi_59888995
quote:

[..]

Mensen die nog steeds niet doorhebben dat TS een 30jarige maagd is die altijd bij zn moeder zal blijven wonen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')