zit hem niet zo te voerenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:19 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Misschien ga je gewoon met de verkeerde mensen om
[..]
Waarom is het bij vrouwen raarder dan bij mannen dan![]()
Wie? Ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
zit hem niet zo te voeren![]()
dit vindtie leuk
Zo gaat dat altijd. Als men geen argumenten meer heeft, dan probeert men te doen alsof de ander eigenlijk niet serieus is of niet spoort. Natuurlijk is dat een erg slechte argumentatietechniek.quote:
Nou graag zelfs. Heb ooit 1 bedpartner gehad die me 'nam' maar dat was voor herhaling vatbaar hoor! Mijn huidige vriendin is helaas meer van het ouderwetse en wil graag genomen worden. Daarbij is het ook geen dominant type. Maar dat de rollen een keer omdraaien heb ik geen probleem mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:01 schreef MLF het volgende:
mannen zijn bang door een vrouw genomen te worden, dan voelen ze zich onderdanig
kan niet met hun stoere mannen nacho gedrag
watjes zijn het
Dat klopt. De prevalentie bij vrouwen lijkt overigens hoger te zijn. Niet gek, nu het hier het emotioneel instabiele geslacht betreft, waar de ratio geregeld overvleugeld wordt door storende emoties.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:35 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zo gaat dat altijd. Als men geen argumenten meer heeft, dan probeert men te doen alsof de ander eigenlijk niet serieus is of niet spoort. Natuurlijk is dat een erg slechte argumentatietechniek.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die het vrouwen toevertrouwen hoge functies te bekleden. In tijden van crisis wordt dat een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat klopt. De prevalentie bij vrouwen lijkt overigens hoger te zijn. Niet gek, nu het hier het emotioneel instabiele geslacht betreft, waar de ratio geregeld overvleugeld wordt door storende emoties.
Nou, dat is geen klein probleem hoor, je zal er maar mee zitten, als vrouw zijnde terwijl we in verhouding zijn tot de man, zeg maar. (wat wilde je daar nu toch mee zeggenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:42 schreef floris.exe het volgende:
Kijk trouwens ook hier weer eens in het volgende topic
Je nieuwe vriend heeft een klein pikkie, en nu?
En vervolgens een vuist op je smoel voor je gebrek aan respect.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, dat is geen klein probleem hoor, je zal er maar mee zitten, als vrouw zijnde terwijl we in verhouding zijn tot de man, zeg maar. (wat wilde je daar nu toch mee zeggen). Jullie willen natuurlijk liever horen dat het niet uitmaakt he, hoe groot ie is. Nou wake up and smell the koffie, dude, want d'r is niks an, aan de Pinkelman!
Dik en groot en kloppend, zo hoort een pielemuis te zijn.
Yeah, baby!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En vervolgens een vuist op je smoel voor je gebrek aan respect.
Dat vind jij wel kinky hè?quote:
Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Dat glazen plafond is er niet voor niets, dat dient het algemeen belang.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:43 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die het vrouwen toevertrouwen hoge functies te bekleden. In tijden van crisis wordt dat een regelrechte ramp.
En wellicht is dan nu de tijd aangebroken om de vrouw uit haar droom te helpen door het glazen plafond te vervangen door eentje van beton. Anders is het zo sneu dat het gewenste doel in het zicht is maar nooit bereikt zal worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Dat glazen plafond is er niet voor niets, dat dient het algemeen belang.
Seks is niet zo heel belangrijk hoor. Ik bedoel, je kunt er heel veel heisa om maken, maar uiteindelijk is het een even een ontlading in een aantal seconden en dan heeft het je interesse al niet meer. Ik steek dan liever mijn tijd in meer duurzame projecten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef MarMar het volgende:
Dus floris.exe, als ik het goed begrijp heb jij liever vrouwen die niet goed zijn in/met/over seks?
Das maf
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Seks is niet zo heel belangrijk hoor. Ik bedoel, je kunt er heel veel heisa om maken, maar uiteindelijk is het een even een ontlading in een aantal seconden en dan heeft het je interesse al niet meer. Ik steek dan liever mijn tijd in meer duurzame projecten.
Vergis je niet... *piep* kan de oorzaak zijn van een van de meest duurzame projecten in je levenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Seks is niet zo heel belangrijk hoor. Ik bedoel, je kunt er heel veel heisa om maken, maar uiteindelijk is het een even een ontlading in een aantal seconden en dan heeft het je interesse al niet meer. Ik steek dan liever mijn tijd in meer duurzame projecten.
Dit is voor mij gewoon een regelrechte bekentenis dat je ontzettend slecht in bed bent! Dan snap ik wel dat je je geintimideerd voelt door vrouwen die praten over dingen waarvan jij het vermogen niet hebt om het op dezelfde manier te ervaren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Midden in de roos. (En blijkbaar niet in de doos)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dit is voor mij gewoon een regelrechte bekentenis dat je ontzettend slecht in bed bent! Dan snap ik wel dat je je geintimideerd voelt door vrouwen die praten over dingen waarvan jij het vermogen niet hebt om het op dezelfde manier te ervaren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk ook niet wenselijk, maar het is wel meer normaal gezien hun verhouding tot de vrouw.
Doe niet zo oppervlakkig. Seks is leuk hoor, maar andere dingen zijn veel bevredigender. Maar wellicht dat je daar nog te jong voor bent.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dit is voor mij gewoon een regelrechte bekentenis dat je ontzettend slecht in bed bent! Dan snap ik wel dat je je geintimideerd voelt door vrouwen die praten over dingen waarvan jij het vermogen niet hebt om het op dezelfde manier te ervaren.
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat TS een 30jarige maagd is die altijd bij zn moeder zal blijven wonenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |