- De helft van mijn klas gelooft in geesten (Want als we die op plaatjes zien, dan bestaan ze ook

)
- De helft gelooft niet in zwaartekracht (Want als ze hun vingers betoveren kunnen ze driemaal zoveel tillen als normaal

)
- Mooie schoenen zijn goudgekleurd of hebben 5 verschillende kleuren (en dat voor maar ¤120 + ¤20 verzendkosten, nou nou

)
- Als hele klas een petitie tekenen (getypt in gebroken Nederlands in Times New Roman 8) om te bewijzen dat een leraar slecht is is dat slim, maar als TS daar "opkankeren" op zet is het onsmakelijk en achterlijk uiteraard.
- Als iemand voor de grap een domme actie maakt, komt het kanker en kankerhard aan om diegene er daarna mee te pesten
- Als men een brief schrijft zonder enige punctuatie of hoofdletters en in Times New Roman is het raar als men een 6 krijgt en TS 3 punten hoger met een wakka pimp layout.
- De PS3 is triljoenduizendhonderd keer beter dan een Xbox 360 of andersom
Ik zit op het 4e van het VWO en het verbaast me elke keer weer dat mensen zo dom kunnen zijn. Als ik al deze mensen uit mijn leerjaar zou filteren blijven er misschien vijf over. Help mij uit te leggen hoe het kan dat zulke mensen VWO doen. Zelf snap ik in de eerste plaats niet hoe deze mensen langs de test in groep 8 zijn gekomen. Volgens mij moeten deze tests er juist op gemaakt zijn om intelligentie en kennis te testen en zo kinderen te sorteren op niveau, en niet zoals alle andere toetsen op keihard leren en hopen dat je het onthoudt.
Aanvankelijk snapte ik ook nooit dat iedereen altijd riep dat ze sport hadden en liever geen proefwerken hadden op de dag erna, maar blijkbaar zit dus bijna iedereen 3 á 4 uur per dag te leren om uiteindelijk maar een krappe voldoende te halen. En ze zijn er nog blij mee ook. Waarom snap ik niet dat dit kan? Zit ik zover boven hun niveau dat ik zo ver ga om ze uit te lachen omdat ze zoveel leren, of horen ze gewoon niet in het VWO of zelfs het HAVO?
Graag zou ik de discussie een beetje serieus houden dus alvast wat inb4s:
inb4 TS kan er niet mee omgaan
inb4 TS is een huillie
inb4 verkapt-zie-mij-slim-zijn-topic
inb4 inb4tl