quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:31 schreef Remzz het volgende:
Maar hebben wel allemaal vrienden, terwijl TS zielig alleen in een hoekje in de klas zit te huilen.
Maar hebben wel allemaal vrienden, terwijl TS zielig alleen in een hoekje in de klas zit te huilen.
Pas maar op, dadelijk kom je op je vervolgopleiding en dan ben je faler nummero EINS omdat je nooit hebt leren werken...quote:
Nee hoor. Ts is is een vwo'er die niet kan rellen en neuken. That's it.quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
VWO'ers zijn nerds, Havo'ers kunnen rellen en neuken als de besten. Ze zijn net zo slim als VWO'ers maar hebben ook nog een sociaal leven. I know![]()
Zegt de user die anderen verwijt een hokjes-mentaliteit te hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
VWO'ers zijn nerds, Havo'ers kunnen rellen en neuken als de besten. Ze zijn net zo slim als VWO'ers maar hebben ook nog een sociaal leven. I know![]()
Het eerste verstandige wat ik deze nacht lees...quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Dus: Denk niet in niveau's van VMBO, Havo, VWO, MBO, HBO & WO... Ik heb al in de eerste klas van de middelbare school geleerd dat dit niets zegt, net als leeftijd.
Indien uitgedaagd wil ik weleens bijten ja, dat jij dat niet ziet zegt genoeg over jouquote:Op donderdag 3 juli 2008 05:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zegt de user die anderen verwijt een hokjes-mentaliteit te hebben.
Wat ijl jij nou, 'HAVO' wordt nergens genoemd in de OP of de reacties, en jij trekt ze er met de haren bij omdat ze 'gaver' zijn. Niet alleen heeft dit niks met het topic te maken, het bewijst ook maar weer eens wat een dom volk het is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Indien uitgedaagd wil ik weleens bijten ja, dat jij dat niet ziet zegt genoeg over jou
Ik bijt waar ik wil jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 05:19 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat ijl jij nou, 'HAVO' wordt nergens genoemd in de OP of de reacties, en jij trekt ze er met de haren bij omdat ze 'gaver' zijn. Niet alleen heeft dit niks met het topic te maken, het bewijst ook maar weer eens wat een dom volk het is.
Met andere woorden: Je bijt zonder aanleiding.
Edit: Klapperkut, HAVO wordt wel genoemdMaar dan nog!!!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:28 schreef DaFan het volgende:
Het zijn trouwens wel elke nacht dezelfde mensen die nog online zijn
Voor veel schijnt het al ochtend te zijn..quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:28 schreef DaFan het volgende:
Het zijn trouwens wel elke nacht dezelfde mensen die nog online zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:38 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
TS. even iets anders...er wordt hier niet gevraagd om je mavo eindexamen te postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
handig, er zijn enorme tekorten in de bouwquote:Op donderdag 3 juli 2008 04:26 schreef Klautje het volgende:
- De helft gelooft niet in zwaartekracht (Want als ze hun vingers betoveren kunnen ze driemaal zoveel tillen als normaal)
TS, hoe doen ze dat dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:26 schreef Klautje het volgende:
- De helft gelooft niet in zwaartekracht (Want als ze hun vingers betoveren kunnen ze driemaal zoveel tillen als normaal)
Omdat je aan blokken nog altijd veel meer hebt dan hersenen op het VWO. Er zijn zat mensen die slim genoeg zijn om het VWO te doen maar gewoon te lui zijn. Ik weet honderd procent zeker dat je met een IQ van 85 het VWO kan halen... het gaat allemaal om discipline.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:25 schreef BabblingBrook het volgende:
VWO zei je? "Help mij uit te leggen hoe het kan dat zulke mensen VWO doen."
Is er nog zoveel vraag naar LTS lassers dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
*vogeltjesdans leunt nog even achterover wetende dat hij wel nog waardevaste diploma's heeft
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Is er nog zoveel vraag naar LTS lassers dan?
Geen idee, ik zou als ik jou was eens bij het UWV vragen of je ertussen kunt komen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:41 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Is er nog zoveel vraag naar LTS lassers dan?
Misschien met C&M ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:36 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Omdat je aan blokken nog altijd veel meer hebt dan hersenen op het VWO. Er zijn zat mensen die slim genoeg zijn om het VWO te doen maar gewoon te lui zijn. Ik weet honderd procent zeker dat je met een IQ van 85 het VWO kan halen... het gaat allemaal om discipline.
Ik ben echt niet zo oud dat ik nog LTS lassen gedaan kan hebben hoor, oude bokquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee, ik zou als ik jou was eens bij het UWV vragen of je ertussen kunt komen...
Inzicht... laat me niet lachen. Omdat ze op je examen vragen doe 2+2 ipv 1+1?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:59 schreef Agiath het volgende:
Misschien met C&M ofzo
de rest haal je echt niet door te blokken, inzicht is belangrijker
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:00 schreef Logitik het volgende:
Wat een arrogantie van de TS. Daar irriteer erger ik me veel meer aan!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Dus: Denk niet in niveau's van VMBO, Havo, VWO, MBO, HBO & WO... Ik heb al in de eerste klas van de middelbare school geleerd dat dit niets zegt, net als leeftijd.
Hoezo? Bestond die opleiding toen nog niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo oud dat ik nog LTS lassen gedaan kan hebben hoor, oude bok
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoezo? Bestond die opleiding toen nog niet?
Begrijpend lezen, sufkut. Het is aan TS gericht.quote:Op donderdag 3 juli 2008 05:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
er wordt hier niet gevraagd om je mavo eindexamen te posten
Hitler is er ook gekomen zonder vrienden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:31 schreef Remzz het volgende:
true storyquote:Op donderdag 3 juli 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
Ik heb ook geen vrienden!quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:31 schreef Remzz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |