abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2008 @ 04:26:50 #1
217719 Klautje
IK KOM HIER OM TE HATEN GEK
pi_59857485
- De helft van mijn klas gelooft in geesten (Want als we die op plaatjes zien, dan bestaan ze ook )
- De helft gelooft niet in zwaartekracht (Want als ze hun vingers betoveren kunnen ze driemaal zoveel tillen als normaal )
- Mooie schoenen zijn goudgekleurd of hebben 5 verschillende kleuren (en dat voor maar ¤120 + ¤20 verzendkosten, nou nou )
- Als hele klas een petitie tekenen (getypt in gebroken Nederlands in Times New Roman 8) om te bewijzen dat een leraar slecht is is dat slim, maar als TS daar "opkankeren" op zet is het onsmakelijk en achterlijk uiteraard.
- Als iemand voor de grap een domme actie maakt, komt het kanker en kankerhard aan om diegene er daarna mee te pesten
- Als men een brief schrijft zonder enige punctuatie of hoofdletters en in Times New Roman is het raar als men een 6 krijgt en TS 3 punten hoger met een wakka pimp layout.
- De PS3 is triljoenduizendhonderd keer beter dan een Xbox 360 of andersom

Ik zit op het 4e van het VWO en het verbaast me elke keer weer dat mensen zo dom kunnen zijn. Als ik al deze mensen uit mijn leerjaar zou filteren blijven er misschien vijf over. Help mij uit te leggen hoe het kan dat zulke mensen VWO doen. Zelf snap ik in de eerste plaats niet hoe deze mensen langs de test in groep 8 zijn gekomen. Volgens mij moeten deze tests er juist op gemaakt zijn om intelligentie en kennis te testen en zo kinderen te sorteren op niveau, en niet zoals alle andere toetsen op keihard leren en hopen dat je het onthoudt.

Aanvankelijk snapte ik ook nooit dat iedereen altijd riep dat ze sport hadden en liever geen proefwerken hadden op de dag erna, maar blijkbaar zit dus bijna iedereen 3 á 4 uur per dag te leren om uiteindelijk maar een krappe voldoende te halen. En ze zijn er nog blij mee ook. Waarom snap ik niet dat dit kan? Zit ik zover boven hun niveau dat ik zo ver ga om ze uit te lachen omdat ze zoveel leren, of horen ze gewoon niet in het VWO of zelfs het HAVO?

Graag zou ik de discussie een beetje serieus houden dus alvast wat inb4s:

inb4 TS kan er niet mee omgaan
inb4 TS is een huillie
inb4 verkapt-zie-mij-slim-zijn-topic
inb4 inb4tl
© Bafnek
pi_59857492
Maar hebben wel allemaal vrienden, terwijl TS zielig alleen in een hoekje in de klas zit te huilen.
pi_59857510
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 04:31 schreef Remzz het volgende:
Maar hebben wel allemaal vrienden, terwijl TS zielig alleen in een hoekje in de klas zit te huilen.
pi_59857514
quote:
pi_59857515
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 04:26 schreef Klautje het volgende:
heul verhaal
Pas maar op, dadelijk kom je op je vervolgopleiding en dan ben je faler nummero EINS omdat je nooit hebt leren werken...
pi_59857522
VWO'ers zijn nerds, Havo'ers kunnen rellen en neuken als de besten. Ze zijn net zo slim als VWO'ers maar hebben ook nog een sociaal leven. I know
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59857526
Zwaartekracht is een hoax.
pi_59857528
Wat een lap tekst...
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_59857536
Hey Jongen. Ik volg een universitaire studie, maar het niveau daar is net zo brak. Misschien helpt het om later natuurkunde of iets dergelijks te gaan studeren (maar dat kan ik niet bevestigen).
pi_59857538
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
VWO'ers zijn nerds, Havo'ers kunnen rellen en neuken als de besten. Ze zijn net zo slim als VWO'ers maar hebben ook nog een sociaal leven. I know
Nee hoor. Ts is is een vwo'er die niet kan rellen en neuken. That's it.
pi_59857539
Dus: Denk niet in niveau's van VMBO, Havo, VWO, MBO, HBO & WO... Ik heb al in de eerste klas van de middelbare school geleerd dat dit niets zegt, net als leeftijd.
pi_59857541
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 04:59 schreef Morwen het volgende:
Zegt de user die anderen verwijt een hokjes-mentaliteit te hebben.
pi_59857542
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:11 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Dus: Denk niet in niveau's van VMBO, Havo, VWO, MBO, HBO & WO... Ik heb al in de eerste klas van de middelbare school geleerd dat dit niets zegt, net als leeftijd.
Het eerste verstandige wat ik deze nacht lees...

YAAAAAAAY
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  donderdag 3 juli 2008 @ 05:17:12 #14
84524 Morwen
I got life
pi_59857546
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:13 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Zegt de user die anderen verwijt een hokjes-mentaliteit te hebben.
Indien uitgedaagd wil ik weleens bijten ja, dat jij dat niet ziet zegt genoeg over jou
Only Human
pi_59857549
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:17 schreef Morwen het volgende:

[..]

Indien uitgedaagd wil ik weleens bijten ja, dat jij dat niet ziet zegt genoeg over jou
Wat ijl jij nou, 'HAVO' wordt nergens genoemd in de OP of de reacties, en jij trekt ze er met de haren bij omdat ze 'gaver' zijn. Niet alleen heeft dit niks met het topic te maken, het bewijst ook maar weer eens wat een dom volk het is.

Met andere woorden: Je bijt zonder aanleiding.

Edit: Klapperkut, HAVO wordt wel genoemd Maar dan nog!!!
  donderdag 3 juli 2008 @ 05:27:07 #16
84524 Morwen
I got life
pi_59857554
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:19 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wat ijl jij nou, 'HAVO' wordt nergens genoemd in de OP of de reacties, en jij trekt ze er met de haren bij omdat ze 'gaver' zijn. Niet alleen heeft dit niks met het topic te maken, het bewijst ook maar weer eens wat een dom volk het is.

Met andere woorden: Je bijt zonder aanleiding.

Edit: Klapperkut, HAVO wordt wel genoemd Maar dan nog!!!
Ik bijt waar ik wil ja En dan nog idd
Only Human
pi_59857555
Het zijn trouwens wel elke nacht dezelfde mensen die nog online zijn
  donderdag 3 juli 2008 @ 05:33:43 #18
84524 Morwen
I got life
pi_59857560
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:28 schreef DaFan het volgende:
Only Human
pi_59857565
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:33 schreef Morwen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet, vind het wel grappig
  donderdag 3 juli 2008 @ 05:38:03 #20
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_59857567
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:28 schreef DaFan het volgende:
Voor veel schijnt het al ochtend te zijn..
Ik moet nog even kijken wanneer ik mijn werk af heb en kan gaan slapen..
niets
pi_59857568
TS. even iets anders...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59857574
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 05:38 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
TS. even iets anders...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er wordt hier niet gevraagd om je mavo eindexamen te posten
  donderdag 3 juli 2008 @ 06:01:23 #23
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_59857576
quote:
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 3 juli 2008 @ 06:09:31 #24
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_59857584
TS ga VMBO doen
pi_59857754
De toekomst van Nederland.

Waar zit TS op school? Drenthe?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')