waar heb ik de kusjekroel aan verdiend?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:22 schreef Stereotomy het volgende:
Kusjekroel voor Nynkevoor FW
![]()
![]()
voor Tezz en ook kusjekroel
Etc.
Wordt mij zelfs wat teveel
MSN berichtjes? Waar heb je t over? We hebben gister avond de hele avond zitten WoW'en... Buiten dat is het internet niet of nauwelijks gebruikt...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:14 schreef Den_Haag het volgende:
Lein en Isa, leuke msn-berichtjes waren dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MSN berichtjes? Waar heb je t over? We hebben gister avond de hele avond zitten WoW'en... Buiten dat is het internet niet of nouwelijks gebruikt...Geloof er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geloof er niks vanGod jong, zo snel reageer je nooit als het niet over jou gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je het liefste meisje van de SC bent, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar heb ik de kusjekroel aan verdiend?
* Isabeau rent huilend wegquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
Omdat je het liefste meisje van de SC bent, natuurlijk.
gevalletje F5!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
God jong, zo snel reageer je nooit als het niet over jou gaat
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat je het liefste meisje van de SC bent, natuurlijk.
Ik vind jou de liefste hoor en ik ben veul stoerder dan Steer!quote:
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet lief..
Iemand noemde mij laatst prinses..
Je maakt het alleen maar ergerquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..
Ik ken Nynke wel, maar vind r geen princes. Wel echt oprecht een leuk mens en heel gezellig!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:04 schreef AKnynke het volgende:
![]()
je kent me helemaal niet?
en ik heb echt een gruwelijke hekel aan koosnaampjes..
Dat is ook erg, dat ze plotseling meneer tegen me gaan zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar ergerGisteravond kwam er ook een tienermeisje naar me toe: "Mevrouw, mag ik u iets vragen?" Arghhhh!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |