De TT en de plaatjes en mijn filmpje en dan nog die foto van Cristo met het ondertitel erbij heeft niks meer nodigquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:28 schreef donroyco het volgende:
Beetje slechte OP, niet echt een Joviaal ontvangst
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
De TT en de plaatjes en mijn filmpje en dan nog die foto van Cristo met het ondertitel erbij heeft niks meer nodig. Perfectie
preciesquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:26 schreef NFP het volgende:
Is er geen centraal topic over de Braziliaanse competitie hier op FOK!?
Schande!
quote:Leverkusen haalt Braziliaanse jeugdinternational
10 juli 2008
Bayer Leverkusen heeft de selectie versterkt met de 20-jarige Renato Augusto. De Duitse club legde de Braziliaanse jeugdinternational van Flamengo voor vijf jaar vast.
"De onderhandelingen met Flamengo waren moeilijk en complex", aldus directeur Wolfgang Holzhäuser van Bayer Leverkusen. "We zijn erg blij dat de transfer rond is gekomen."
Nee, ook rivaal Fluminense speelt daar. En Vasco da Gama ook. En nu vergeet ik volgens mij nog een club...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:38 schreef JoachimXXII het volgende:
Is Flamengo de enige club die in Maracana speelt?
Botafogoquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, ook rivaal Fluminense speelt daar. En Vasco da Gama ook. En nu vergeet ik volgens mij nog een club...
Ja klopt ik was naar een wedstrijd geweest van Flamengo tegen Nacional (uruguay) voor de Copa Libertadores en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt met 100.000 fanatieken Brazilianen. En als je er naar toe gaat merk je het al alle auto's hebben bijna vlaggen van Flamengo en je ziet overal in de stad mensen opduiken die voor Flamengo zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:24 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn foto's te zien.
Vriend van me woont in Brazilië en is altijd lyrisch als ie een wedstrijd heeft bezocht. Is niet te vergelijken met hier.
whaha nice! Im so jealousquote:Op dinsdag 16 september 2008 03:16 schreef JoachimXXII het volgende:
Ga volgend jaar in de zomer weer naar Rio de Janeiro toe. (L)
Heb een tijdje wedstrijden gezien op Canal+ .. Vond het om te huilen, zo slechtquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:24 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn foto's te zien.
Vriend van me woont in Brazilië en is altijd lyrisch als ie een wedstrijd heeft bezocht. Is niet te vergelijken met hier.
Niveau is iets anders als beleving.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef BonJovi het volgende:
Misschien is dat ook wel soms maar als je daar een wedstrijd kijkt in het stadion praat je wel anders.
Ja inderdaad die verdomde hete winternachtenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:09 schreef BonJovi het volgende:
Klimaat speelt ook een grote rol he, je kan gewoon niet in de hitte 100% alles geven. Maar ze spelen best wel slim gewoon een normale tempo en dan af en toe een dodelijke versnelling. Daar zijn de Brazilianen de beste in om opeens als je denkt dat ze het rustig aan doen opeens te versnellen.
Ja schandequote:Op woensdag 9 juli 2008 14:26 schreef NFP het volgende:
Is er geen centraal topic over de Braziliaanse competitie hier op FOK!?
Schande!
Nou, beetje meer clubgeschiedenis. De prijzen enzovoorts.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
De TT en de plaatjes en mijn filmpje en dan nog die foto van Cristo met het ondertitel erbij heeft niks meer nodig. Perfectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |