quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef On het volgende:
Toen ik de doos open maakte bleek maar weer dat het er altijd beter uitziet op het plaatje.![]()
Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
6 mini-hamburgers in 1 keer opeten
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niets mis mee.5 6 hamburgers bij de Mac is ook makkelijk te doen
De kfc is meer negertent dan BKquote:
Nee, ik heb het over de onverstaanbare bosnegers die bij de BK achter de balie rondhangen.quote:
Het vult niet veel meer in ieder geval, en wij dachten er met zijn 3en nog wel over na om één doos te delen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:07 schreef Morrigan het volgende:
Maar zijn die kleintjes bij elkaar ongeveer evenveel als die gewone hamburger?
Maar toch KFCquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De kfc is meer negertent dan BK
Idd, alleen ben ik er al heeeel lang niet meer geweest.quote:
Vet eten is verslavend.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:52 schreef On het volgende:
Ik verbaas me ook telkens weer hoe ik mezelf beloof niet meer naar een fast food restaurant te gaan maar mezelf een week later gewoon weer in de Mac of BK terug vind. Dan voel ik me vies van het eten en maak ik weer diezelfde belofte.
Wtf, die laatste Whopper ?!??quote:
Hebben ze daar muizen ofzoquote:
Dat dus, wie koopt er nou gewone hamburgers bij de BKquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:02 schreef McFearless het volgende:
Whoppers FTW!!!1
Heinekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:54 schreef Krullenkut het volgende:
[ afbeelding ]
De enige echte six pack!![]()
Goeie ervaringen mee
Lijkt zo een beetje op die burgers van Harold and Kumar go to Whitecastle trouwens.quote:
Die zagen er wel lekker uit, na die film ging ik meteen naar de Mac.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:22 schreef error32 het volgende:
[..]
Lijkt zo een beetje op die burgers van Harold and Kumar go to Whitecastle trouwens.
Haha maar die gasten gingen er ook echt 20 van eten ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef On het volgende:
[..]
Die zagen er wel lekker uit, na die film ging ik meteen naar de Mac.
Lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
zoiets moet je natuurlijk ook niet met z'n zessen eten.
Per hamburgert wel ja, maar als je het als 1 broodje zou zien met een evengroot lap vlees ertussen, lijkt het me best een klus om weg te krijgenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:16 schreef On het volgende:
http://flickr.com/photos/quarkness/2622395554/
Hier één of andere dude van flickr die ik niet ken, kijk hoe klein.
Ik had het niet erg gevonden iets meer te betalen voor wat fatsoenlijke burgers want deze burgers zatten letterlijk aan elkaar vast. Toch waren de chili burgers best te doen maar dat kwam gewoon door de aanwezigheid van pepers. Het vlees was echt niet lekker en over die bacon burgers was een enorme lading aan barbeque saus geklapt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:03 schreef Remzz het volgende:
Tja veel groter kun je het ook niet verwachten, je kunt moeilijk 6 normaal formaat hamburgers krijgen. Die broodjes zien er trouwens nog wel net een tikkeltje ranziger uit dan normaal.
ik moest lachenquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:56 schreef On het volgende:
Samenvatting: www.scholieren.nl daar staan samenvattingen.
Gewoon wat meer?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:41 schreef Erasmo het volgende:
Dude wat dacht je nou zelf? Dat die chillischijfjes ter grootte van een paprika waren ofzo?
LOL nee hoor, het lijkt er nog niet eens op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:54 schreef error32 het volgende:
De veramerikanisering met te grote porties begint hier dus ook al kennelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |