abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59898697
Inmiddels meldt Ingrid Betancourt: "Ingrid Betancourt liet weten niets te geloven van het verhaal. 'Wat ik meegemaakt heb, kan niet in scène zijn gezet.' Ook de Colombiaanse regering ontkende de berichten van het Zwitserse radiostation." Elsevier.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:59:50 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_59898932
Ze is weer vrij en dat is het belangrijkste, wat er nu waar is van de verhalen erom heen is toch niet echt te achterhalen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 5 juli 2008 @ 01:57:17 #128
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_59903426
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_59903483
Toffe vrouw.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:16:40 #130
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59903611
Er zijn nu overigens beelden van de bevrijding.
pi_59903638
Fantastie's dat deze vrouw weer vrij is.
Maar waarom geen aandacht voor de andere gijzelaars die vrij zijn gekomen,ze zijn in de media niet bekent maar toch vind ik wel dat ze enige aandacht moet hebben.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:23:05 #132
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_59903672
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:19 schreef vronie het volgende:
Fantastie's dat deze vrouw weer vrij is.
Maar waarom geen aandacht voor de andere gijzelaars die vrij zijn gekomen,ze zijn in de media niet bekent maar toch vind ik wel dat ze enige aandacht moet hebben.
De drie Amerikanen zijn direct naar de VS gegaan en hebben daar misschien op nationaal niveau aandacht gekregen, misschien ook niet.

De andere elf zijn allemaal militairen en ik betwijfel of die zitten te wachten op net zoveel media-aandacht als dat Betancourt nu krijgt. Ik denk dat ik zelf liever rust zou willen na zo'n tijd.

Betancourt is een publiek persoon met een andere functie, en in alle realiteit, ze was wel het kroonjuweel van de FARC.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 5 juli 2008 @ 02:29:02 #133
111528 Viajero
Who dares wins
pi_59903718
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 02:23 schreef Strani het volgende:

[..]

De drie Amerikanen zijn direct naar de VS gegaan en hebben daar misschien op nationaal niveau aandacht gekregen, misschien ook niet.

De andere elf zijn allemaal militairen en ik betwijfel of die zitten te wachten op net zoveel media-aandacht als dat Betancourt nu krijgt. Ik denk dat ik zelf liever rust zou willen na zo'n tijd.

Betancourt is een publiek persoon met een andere functie, en in alle realiteit, ze was wel het kroonjuweel van de FARC.
Inderdaad, die andere elf kwamen op het vliegveld in Bogota ook niet echt over als goede redenaars of beroepsaandachtzoekers zoals politici als Betancourt dat per definitie wel zijn. Ik denk dat ze gelukkig zijn met het weerzien van hun, in Colombia meestal grote en hechte familie, en ik ben echt blij voor ze.

De Amerikanen worden volgens mij nog gedebriefed, maar ik ben ook oprecht blij voor hun en hun familie
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_59905702
De BBC heeft wat meer info+bevrijdingsfilmpje:
quote:
"Officials denied reports payments were made to free the hostages, but said Colombia did reward information."

'100% Colombian'

Colombian Defence Minister Juan Manuel Santos denied reports that $20m had been paid to some Farc members to assist the operation. He said no money had changed hands to complete the operation but that $20m would have been a bargain as $100m had been offered in the past.

"He said, however, that there was an ongoing policy of paying for information regarding Farc. "We have a very aggressive and successful policy of offering awards," he said at a news conference in Bogota to display the rescue video.

"We pay for information and we have paid millions of dollars to many people for information of all different kinds. If we had paid on this occasion we would have been the first to admit it because it is part of our politics." He also denied reports that Israeli and US agents had been involved in the operation, saying it had been "100% Colombian".
Ach, wat kan het ook schelen, soms zijn 'middelen' inderdaad geoorloofd om de goede zaak te bevechten als het niet anders kan.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:52:57 #135
111528 Viajero
Who dares wins
pi_59906962
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:25 schreef Suko het volgende:
De BBC heeft wat meer info+bevrijdingsfilmpje:
[..]

Ach, wat kan het ook schelen, soms zijn 'middelen' inderdaad geoorloofd om de goede zaak te bevechten als het niet anders kan.
Inderdaad, en Colombia bewijst dat een juiste mix van deze middelen succesvol kan zijn in het bestrijden van organisaties als de FARC.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2008 @ 18:38:18 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_59912073
Mooie beelden net van de bevrijding.

Het was nu al net een speelfilm.

Die bevrijders hebben wel lef gehad zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59926081
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:09 schreef Suko het volgende:
Zou dit echt waar zijn?
[..]

(bron)
Dit zal wel weer een hoax zijn van die linkse rebellen, want wanneer mensen losgeld betalen aan de linkse rebellen, worden de rechtse paramilitairen weer woedend op de mensen die losgeld betaald hadden en op de gijzelaars.

Dat is ook de macht van de communisten, ze zijn een ster in het manipuleren van informatie, zij hebben ook dat NWO -sprookje bedacht.

20 miljoen zou overigens een koopje geweest zijn, want ze hebben er zelfs 100 miljoen voor geboden destijds.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_59926632
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:38 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden net van de bevrijding.

Het was nu al net een speelfilm.

Die bevrijders hebben wel lef gehad zeg.

Youtube linkje?
lekker faxen heel de dag echt genot
  Trouwste user 2022 zondag 6 juli 2008 @ 19:41:47 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_59931695
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Youtube linkje?
Ik zag het op het NOS journaal.

Met een beetje zoeken moet het te vinden zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59935283
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik zag het op het NOS journaal.

Met een beetje zoeken moet het te vinden zijn.

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_59939439
Prachtig om te zien die blijdschap,van hun bevrijding.
Dank je

Wolfrolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')