dat zou miss iets voor mij zijn nuquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zou miss iets voor mij zijn nu
Neequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je er beter door gaat leren...Who cares![]()
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
Hoezo dat?![]()
[..]
Want ik vind alles (om me heen) leuk en hip en tof en blablabla
Je zei net dat leren relaxt gingquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
[..]
NeeWant ik vind alles (om me heen) leuk en hip en tof en blablabla dus ik kom niet aan leren toe
Gaat het ookquote:
Adem in... Adem UIt..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat het ookWåt ik leer gaat als een malle, maar ik heb amper rust om te leren
Wel eens geprobeerd danquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef Bravebart het volgende:
XTC is wel tof hoorJe vindt opeens alles mooi, iedereen is lief en je wil met iedereen knuffelen
Cola is meestal genoeg voor mequote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef Bravebart het volgende:
XTC is wel tof hoorJe vindt opeens alles mooi, iedereen is lief en je wil met iedereen knuffelen
Ik heb het altijdquote:
Mijn lichaam krijgt naast het gebruikelijke zooi echt geen extra rommel hoor. Ik wil helemaal niet iedereen lief en leuk vinden. En ik vind al heel veel mooi. En ik ben ook altijd vrolijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola is meestal genoeg voor me
XTC gaat echt nooit gebeuren bij mij, maar dat verbaasd je vast niet
Nee, maar wil nog wel eens doenquote:
Maar die wijze man (quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het altijd
oké een wijs man () zei laatst tegen mij dat altijd en nooit uit het woordenboek geschrapt moeten worden.Want soms ben ik een beetje chago maar vaak ben ik happy
![]()
Serieus. Dat je dát wilt proberen. Dat is echt rommel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wil nog wel eens doenVriend van me heeft het een paar keer gedaan en die vond het echt tof
Je vindt alles en iedereen leuk, je vindt de muziek nog mooier dan normaal en je wil met iedereen praten, maar je verliest niet de controle zoals bij bijvoorbeeld alcohol, dus je weet precies wat je doet
Alleen kreeg die vriend last van stijve kaken (vrij bekende bijwerking) dus hij zat steeds met stijve kaken en beet af en toe op zn tong en wang, dat is wel iets vaags
Jij bent als kind gewoon in een ketel XTC gevallenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:22 schreef Yesse het volgende:
Mijn lichaam krijgt naast het gebruikelijke zooi echt geen extra rommel hoor. Ik wil helemaal niet iedereen lief en leuk vinden. En ik vind al heel veel mooi. En ik ben ook altijd vrolijk
quote:Mensen met astma, een zwak hart, hoge bloeddruk, suikerziekte of epilepsie moeten zeker geen XTC gebruiken. XTC kan ook depressies, angstaanvallen en psychoses versterken. Tenslotte is XTC tijdens de zwangerschap en bij borstvoeding af te raden.
Nee, iemand een OD zien krijgen is leukquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:18 schreef Bravebart het volgende:
Is ie zwanger?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef Yesse het volgende:
Oja en jij moet er zeker niet aan beginen:
[..]
Hoezo is het rommelquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Serieus. Dat je dát wilt proberen. Dat is echt rommel.
OD alsin? Overdosis?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, iemand een OD zien krijgen is leuk
quote:De gebruiker wordt opgepept. Hij krijgt zowel lichamelijk als geestelijk een energiek gevoel. Vermoeidheid wordt onderdrukt. Dat wil niet zeggen dat deze verdwenen is. Als de pil uitgewerkt is, komt de vermoeidheid in versterkte mate terug. Tegelijkertijd wordt de waarneming intenser.
Onder invloed van XTC worden mensen sneller intiem en vertrouwelijk met anderen.
Een ingenomen pil of capsule begint na 20 tot 60 minuten te werken. Het eerste uur daarna is het effect het sterkst. Na 4 tot 6 uur is het effect verdwenen. Sommige gebruikers blijven ook de volgende dag een licht na-effect voelen. Dat kan een prettig maar ook een leeg en gedeprimeerd gevoel zijn. Een depressieve of chagrijnige stemming kan dagen blijven hangen.
Daarnaast komen een stijf gevoel in de kaken, hartkloppingen, een droge keel en mond, misselijkheid en benauwdheid voor. Af en toe zijn de bewegingen moeilijk te coördineren. Deze onaangename bijeffecten kunnen tot paniek leiden.
De sterkte van de effecten hangt af van de soort pil en de ingenomen hoeveelheid. Maar ook van de gevoeligheid, de stemming, de verwachting en de conditie van de gebruiker. Tenslotte is de omgeving waarin gebruikt wordt ook van invloed.
quote:
Je hebt zelfs bij 1 keer gebruiken kans op problemen, risico's en problemen. Dan noem ik het rommel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo is het rommelJe hebt er op de lange termijn 0 bijwerkingen van als je het maar heel af en toe gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Heb je weleens gezien wat voor bijwerkingen iets simpels als neusspray kan hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:29 schreef Yesse het volgende:
Ik zou het trouwens zelf ook niet doen. Het is een lijst met risico's waar je u tegen zegt en daarnaast vind ik de 'bijwerkingen' echt vreselijk:
[..]
OD's zijn nooit goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al bleek het niet door XTC te zijn... gewoon op een doordeweekse dag in het centrum van Den Haag
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je hebt zelfs bij 1 keer gebruiken kans op problemen, risico's en problemen. Dan noem ik het rommel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als bij alcohol, paracetamol, voetschimmelzalf en ga zo maar door
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat lees ik alleen als er zo'n grote gele sticker op zitquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien wat voor bijwerkingen iets simpels als neusspray kan hebben
Niet iedereen is zo totaal-niet-willen-experimenteren als jij lieverdquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef Yesse het volgende:
Ik ga weer te serieus er op in maar ik zie gewoon niet graag dat mensen die ik ken aan (een) drug gaat... Want dat kan gewoon enge dingen met je doen.
Daarnaast vind ik het nutteloos want het is niet realistisch. Dan heb je een keer alles leuk gevonden.. Dan lijkt het leven me gelijk een stuk minder leuk en juist depressief
Waarom denk je dat ik niks gebruik als ik ziek ben. Ik slik niet eens paracetamol zomaar.. Alleen als ik denk dat het niet meer gaat....quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je weleens gezien wat voor bijwerkingen iets simpels als neusspray kan hebben
Of die mensen houden zich stilquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Niet iedereen is zo totaal-niet-willen-experimenteren als jij lieverd
Als ik jou was zou ik zeker niet aan de XTC gaan met astma.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo totaal-niet-willen-experimenteren als jij lieverd
Net zoals de meeste mensenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat lees ik alleen als er zo'n grote gele sticker op zit
Voordat ik dingen doe laat ik eerst testen, zo verstandig ben ik welquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik zeker niet aan de XTC gaan met astma.
Niet helemaal waar; een paracetamol kan in sommige gevallen beter helpen dan helemaal niks doen, ook voor de gezondheid van je lichaam zelfquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niks gebruik als ik ziek ben. Ik slik niet eens paracetamol zomaar.. Alleen als ik denk dat het niet meer gaat....
Het is dat ik maagmedicijnen en de pil nodig heb.. Anders had ik beide niet gebruiken. Je stopt troep in je lichaam. En als dat niet verplicht/nodig is dan moet je het niet doen.
Dan heb ik toch juist recht op spreken. Ik slik niks tenzij ik de bijsluiter van voor naar achter heb gelezen. Ik weet zelfs het hele boekje van mijn tampons. Maar ik zou me echt kut voelen als jij aan de XTC gaat. Vooral omdat XTC dingen met je doet die niet normaal zijn. Het is niet normaal voor een mens om alles en iedereen leuk te vinden. Plus als je moe bent voel je het niet (kans op oververmoeidheid) of juist oververhitting. Nou lekker als je toevallig net die persoon bent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net zoals de meeste mensenJe zou versteld staan wat huis tuin en keukenmedicijnen voor bijwerkingen kunnen hebben. Daarom is dat geflip over de bijwerkingen van drugs ook zo overdreven, het is niet veel erger dan veel medicijnen, maar de herrie die erover wordt gemaakt is 10 keer zo groot.
Ook goede XTC is geen goed idee voor mensen met astma.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voordat ik dingen doe laat ik eerst testen, zo verstandig ben ik wel
Ooit eens voor maagkramp medicijnen gehad, en in de bijsluiter stond.. bijwerkingen maagkrampen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net zoals de meeste mensenJe zou versteld staan wat huis tuin en keukenmedicijnen voor bijwerkingen kunnen hebben. Daarom is dat geflip over de bijwerkingen van drugs ook zo overdreven, het is niet veel erger dan veel medicijnen, maar de herrie die erover wordt gemaakt is 10 keer zo groot.
Voor mannen is gebleken dat het inderdaad goed kan zijn. Of bij koorts. Maar ik heb geen koorts en pijn is maar een bijwerking van bijvoorbeeld te veel snot in je hoofd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet helemaal waar; een paracetamol kan in sommige gevallen beter helpen dan helemaal niks doen, ook voor de gezondheid van je lichaam zelf
Staat in mijn maagmedicijnen ook. Maar die bijwerkingen zijn dan heel gering.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ooit eens voor maagkramp medicijnen gehad, en in de bijsluiter stond.. bijwerkingen maagkrampen..
Ik zei ook niet wat ik liet testenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook goede XTC is geen goed idee voor mensen met astma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |