waarom dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Miss_S het volgende:
En nog steeds niet officieel ingeschreven
Dankzij de HAN die nog steeds geen propedeuse bewijs voor mij hebben, nu heb ik wel al een studentnummer en Kiss toegang gekregen van de RU dus het moet wel goed komenquote:
Ahh das ook mooi klotequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:34 schreef Soempie het volgende:
* vloekt![]()
Ik had me ingeschreven voor de goede werkgroepen, maar op de een of andere manier heeft de studieadviseur bedacht dat ik HBO-instromer ben en me overal weer uitgegooid.Nu is het haar geraden dat ze me op dezelfde tijden weer inschrijft, want ik heb m'n werkrooster op m'n collegerooster aangepast en dat kan ik niet meer terugdraaien. Stom mens.
Lijkt me niet. Gewoon even navragen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh das ook mooi klote
Ik kan morgen waarschijnlijk beginnen met het inschrijven dus dan zullen alle fijne tijden wel weg zijn, maarja niets aan te doen
Trouwens omdat ik mijn hbo P heb moest ik een wiskunde toets doen, nu is er 5 september voor alle 1e jaars een wiskunde toets, zou ik die nu weer moeten maken?
Ja dat was ik ook van plan morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Gewoon even navragen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
Yashimikkie, da's leuk!!!
Mja, ze heeft nu geregeld dat ik me weer in kan schrijven voor de vakken, terwijl ze zou regelen dat ik weer in de juiste groep zou komen. Mooi weer een mail achteraan gestuurd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef Mikkie het volgende:
Meestal is e.e.a. met een belletje of een mailtje wel op te lossen, Susy is niet de moeilijkste is mijn ervaring.
Minder handig inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ze heeft nu geregeld dat ik me weer in kan schrijven voor de vakken, terwijl ze zou regelen dat ik weer in de juiste groep zou komen. Mooi weer een mail achteraan gestuurd.![]()
Voor je actie onderneemt neem je toch even contact op met de student om te vragen of het wel klopt.Scheelt in elk geval een hoop werk om niks.
![]()
Begint lekker zo.Heb ook al een boek gekocht uit 2008, terwijl ze werken met de editie uit 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |