Ik moet vandaag m'n inschrijving nog opsturen (door gedoe met bewijs betaald collegegeld zo laat), daarom vermoed ik dat ik alle info pas heel laat krijg. Als je het rooster door zou kunnen sturen, dan zou dat heel mooi zijn. Mijn mailadres is ook bekend dacht ik zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Soempie, voor jou geldt hetzelfde natuurlijk, mits je interesse hebt het mailadres moge bekend zijn.
Consider it done, thnx!quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Marit, stuur me even een PM als je wilt. Ik meen me te herinneren dat de studie-adviseuse een week of wat geleden de roosters voor het komende jaar (eerste semester althans) heeft rondgestuurd via een mailinglijst. Die mail kan ik natuurlijk naar je forwarden, daar kun je vast wel iets mee.
Soempie, voor jou geldt hetzelfde natuurlijk, mits je interesse hebt het mailadres moge bekend zijn.
Ik ook, heb mijn nieuwe registratiekaart alweer binnen. Boeken trouwens ook..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben alweer ingeschrevende eerste studie waar ik het tot het 3e jaar heb volgehouden
Ik had de studiegids wel al gevonden maar niet het rooster? staat dat bij de gids?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:30 schreef Operc het volgende:
Op www.ru.nl kun je bij faculteiten de studiegidsen vinden van de verschillende studies en daar staat ook het rooster bij. (iig bij de sociale faculteit)
Pedagogiek 1ejaarsquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef Operc het volgende:
Ja, als het goed is wel, welke studie en welk jaar doe je? dan zoek ik wel even voor je.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut ben ik vandaag nog vergeten die brief op de post te doen
Naja morgen weer een dag.. Heb ook het eerste mailtje van een mentorkindje al binnen..
Wordt al gezellig, ze kan op zondag niet mee doen met de kroegentocht omdat ze christen is, daar voelt ze zich dan niet prettig bij![]()
Ach hou op, ik merk er echt niets vanquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat is het risico van een Katholieke universiteit natuurlijk
Daarom heet het ook al geen KU meerquote:Op maandag 4 augustus 2008 19:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Dat is het risico van een Katholieke universiteit natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |