Mijn voorraadje begint weer wat te slinken, opeens wil mevrouwtje meer drinken...quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:13 schreef Neva het volgende:
Hmm zou ook kunnen, persoonlijk zou ik eerder voor afkolf voorraadje hebben, omdat ze reactie veel milder is.
Maar goed het niet kunnen troosten met de borst is ook wel een gemis.
Misscien wat afgekolde melk mengen met wat yoghurt ?
Mag ik vragen waarom ze bijvoeding krijgt? In mijn beleving moet een kleine juist de boel goed op gang helpen. Als je gaat bijvoeden dan drinkt ze dus minder uit de borst en dus ga je minder melk maken, of geef je bv als bijvoeding?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:19 schreef Llewella het volgende:
Ambertje is ook aan de borst, en het is even tanden op elkaar bij aanleggen, maar eigenlijk gaat het denk vrij goed!
Ze moet alleen we goed wakker gehouden worden, ligt rustig een uur aan de borst iedere keer.
Gisteravond was ik even bang van dit trek ik niet meer van de pijn, terwijl ik het echt wil doorzetten, maar nu door de nacht heen en vandaag gaat het al wat beter.
Schijnt dat m'n tepels als roodharige nog eens extra gevoelig zijn, en zij heeft behoorlijk wat zuigkracht vanaf dag 1, dus dat is een leuke combi
De melk lijkt nu op gang te komen, vannacht zag ik duidelijk ook dat er melk in d'r mondhoek hing na de borst. Ze krijgt wel bijvoeding iov kraamzorg en verloskundige als toetje, pink in de mond en met een spuitje beetje melk erbij.
Ja, maar zelfs als er nog duidelijk druppels opstaan en hij het proeft, heeft hij er geen interesse inquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja Troel, hij zal wel niet weten dat daar melk uit kan komen... Jammer. (of zou ie dat nog wel weten?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |