Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
had je een cb two-fifty ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat voor lesmotor was dat, ik haalde met moeite 110 als ik tegenwind had.
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
had je een cb two-fifty ofzo?
tijdens lessen reed ik op een (al dan niet naar 25kw afgeknepen) cbf 500. ik kwam daarmee met gemak naar de 130, dus 160 moet ook kunnen.
cb500 zou vrijwel hetzelfde moeten zijn als de cbf500 op de ABS en de nieuwigheid van die tweede na.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
cb 500, volledig afgeragd door een leger aan mongolen zonder gevoel voor de techniek.
ja maar jij bent schattig, dan mag dat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:"voor een vrouw is dat best snel."
Krijg gewoon allemaal de raptyfus, mensen uitlachen omdat ze hun rijbewijs niet ineens halen, hilarisch hoor. Die lijers van het CBS zijn gewoon te onvoorspelbaar.
EN JA IK HEB GODVERDOMME ER OOK FUCKING VAAK OVER GEDAAN HIHI LACHEN MAN
Ja, alleen zal op 25kW dat stuk van 130 -> 160 wel heeeeeul lang gaan durenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
had je een cb two-fifty ofzo?
tijdens lessen reed ik op een (al dan niet naar 25kw afgeknepen) cbf 500. ik kwam daarmee met gemak naar de 130, dus 160 moet ook kunnen.
zal idd niet zo snel zijn als onbegrensd, maar het duurt ook weer niet teringlang, 160-180 moet wel langzaam gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, alleen zal op 25kW dat stuk van 130 -> 160 wel heeeeeul lang gaan duren.
Wellicht ben je hierom gezakt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Beach het volgende:
Toch 160 geklokt op de snelweg met inhalen gister hoor
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:"voor een vrouw is dat best snel."
Krijg gewoon allemaal de raptyfus, mensen uitlachen omdat ze hun rijbewijs niet ineens halen, hilarisch hoor. Die lijers van het CBS zijn gewoon te onvoorspelbaar.
EN JA IK HEB GODVERDOMME ER OOK FUCKING VAAK OVER GEDAAN HIHI LACHEN MAN
Ja godver, CBR dan, ik wordt al gek als ik er aan moet denken en dan krijg je datquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:49 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
![]()
_!!!
en wat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek er mee te maken?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Maisnon het volgende:
Die lijers van het CBR zijn gewoon te onvoorspelbaar.
Noem jij dan even hier alles op om ervoor te zorgen dat nooit meer iemand hoeft te zakken, wil je?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]ja geeft het CBR maar de schuld.... jij bent ook zo'n type die de docent de schuld geeft als je een slecht cijfer haalt.
als je gewoon geen fouten maakt is er niets aan het handje
FYI: het is morgen zondag.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar rij je morgen? Dan weet ik dat ik daar niet veilig ben.
Ja, dus? Oh is het een hoax, lemming geval dan?!quote:
Nee, een topic van een paar dagen oud wat nog hoog staat.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dus? Oh is het een hoax, lemming geval dan?!
Ah volgende keer dus maar de OP+tijd bekijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, een topic van een paar dagen oud wat nog hoog staat.
Danny heeft het allemaal ook nog niet door hoor....
nouja, een pieksnelheid met lessen zullen ze echt niet als een VROS-wagen gaan bijhouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Wellicht ben je hierom gezakt?.
Met lessen is een instructeur meestal wel relaxed... maar om dit nu op je rijexamen te doen?
Ja je hebt me helemaal doorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]ja geeft het CBR maar de schuld.... jij bent ook zo'n type die de docent de schuld geeft als je een slecht cijfer haalt.
als je gewoon geen fouten maakt is er niets aan het handje
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef sander89 het volgende:
Jammer dat je gezakt bent, wel opvallend dat je eerst aan je A begint op je 22ste.
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen, en verreweg de meeste mensen doen dat ook. Dus ja, het is opvallend.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hoezo opvallend? Omdat iedereen eerst zn B haalt moeten wij dat ook maar doen?
Ik heb ook geen B rijbewijs, en wel mn A, gelijk AVB gehaald 1 dag na mn 21e verjaardag (geen 25kW ftw).
Verder no hurt feelings ofzo hoor, motorrijders onder elkaar. Maar ga mensen nu niet aanpraten dat het 'opvallend' is om eerst voor je A te gaan
.
staliquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
Door wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het wordt je aangeraden om eerst je B te halen,
Aha! Maar dat is heel iets anders...en dit is inderdaad wel redelijk opvallend jaquote:Op zondag 6 juli 2008 02:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie praat hier iemand precies iets aan? Verder is het wel een ietsje opvalllend om meer dan 60 lessen te hebben en nog niet kunnen afrijden.
60 lessen is toch eigenlijk best wel heel erg veel, denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |