quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik moet ook nog steeds lachen om
Hallo, met wie?
Ha Wie, met Lo.
Maar die is dan ook geniaal.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Hallo, met wie?
Ha Wie, met Lo.
IK WEET HET IK WEET HOE ZE DOOD IS GEGAANquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
Afgezaagd, afgezaagd! Het meisje van Nulde! Dat is pas afgezaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb je vader gedaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:33 schreef Nastyman het volgende:
ts is milf
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
Afgezaagd, afgezaagd? Het meisje van Nulde! Dat is pas afgezaagd.
quote:
keu (de; keuen, keus)quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:51 schreef Matje-1989 het volgende:
Matje-1989 snapt de grap na 45x lezen nog niet
Tering zeg, haha.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:59 schreef Bolster het volgende:
[..]
keu (de; keuen, keus)
1 biljartkeu
2 big
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Guanine en Cytosine! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:03 schreef KingOfPop het volgende:
Wat krijg je als je een Negerin kruist met een paard??Wat krijg je als je een neger kruist met een octopusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt een man bij de bakker en zegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker en zegtHAAHAHHAhahaAHAHAHA IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!! AHAHAHAHAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
umtot het grappig isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:30 schreef zwaaibaai het volgende:
Ok, waarom moet ik hier om lachen?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker en zegtHAAHAHHAhahaAHAHAHA IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!! AHAHAHAHAH
Die doet het altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat krijg je als je een neger kruist met een octopusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
en ik moet nog lachen ook.
Ik kende een Lo en daar belde ik soms meequote:Op woensdag 2 juli 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Hallo, met wie?
Ha Wie, met Lo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |