Terwijl ik atm geen regen heb en maar iets noordelijker zit...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lees op twitter wat meldingen dat 't 'lekker' doorregent bij REM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haar optreden op Glastonbury was echt tof
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:10 schreef Timo20 het volgende:
Oh oh oh wat is dit een lekker liedje
Was Gabriella Cilmi op Glastonbury?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haar optreden op Glastonbury was echt tof
Ik heb dat hele Glastonburyverhaal gemist.. ik lag even onder een steen.
Ik heb het hier ook droog en ik zit ten zuiden van het westerpark.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Terwijl ik atm geen regen heb en maar iets noordelijker zit...
en wat westelijker in Slotervaart ook vrijwel droogquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Terwijl ik atm geen regen heb en maar iets noordelijker zit...
quote:
quote:Ik heb dat hele Glastonburyverhaal gemist.. ik lag even onder een steen.
En nog wat westelijker (Haarlem/Haarlemmermeer) is het ook droog.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wat westelijker in Slotervaart ook vrijwel droog
dat is mijn requestquote:
Was dat niet de eerste request in Weekend DnA ooit? Toen had je liever de gewone versie meen ik mij te herinneren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is mijn requesthad alleen en kind op de arm en te weinig tejst in een SMS, Had bij weekend DNA destijds nog een kleine discussie met Domien of nu het origineel of de mix gedraaid moest worden
Staat deze mix niet op. Wel de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Dat is wel een lekkere remix trouwens. Moet volgens mij toch eens Sawdust gaan aanschaffen![]()
Dat schiet dan weer niet opquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat deze mix niet op. Wel de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside.
in ieder geval de eerste uitzending. weet niet of het de eerste request was. volgens mij niet, want Annemieke belde mij volgens mij een uur na het sturen van de SMS met: "Hoi! Met Annemieke. Wil je nog steeds de Killers horen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat niet de eerste request in Weekend DnA ooit? Toen had je liever de gewone versie meen ik mij te herinneren.
Aircoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Over killer(s) gesproken... alle deuren en ramen staan hier tegenover elkaar open om de warmte te verdrijven.
Het wil alleen nog niet echt werken...
aircoquote:
Het rondje door de supermarkt vanmiddag was geen straf idd, het was haast fijn dat de rij voor de kassa zo lang was.quote:
Topplaat en nog maar 16 jaar. Kan het niet vaak genoeg zeggen maar zo jong en dan al zo'n plaat uitbrengen. Damn!quote:
OK, wij hebben in ons iets grotere kantoor met veel meer computers wel ramen (op het zuiden en westenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
In een kantoor van 3 x 4, met 5 computers, zonder ramen mag het anders ook best
En toch ga ik hem zo ff aanzetten, want anders drijf ik vannacht m'n nest uit...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
airco
alleen in de auto is het 100%
Airco ben ik ook niet zo heel erg fan van, maar zolang het bij een paar graden verschil blijft is het net lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef Againzender het volgende:
OK, wij hebben in ons iets grotere kantoor met veel meer computers wel ramen (op het zuiden en westen) die in ieder geval open kunnen
Ik ben gewoon niet zo'n airco man, daar zal ik straks denk ik echt aan moeten wennen bij mijn nieuwe baan. Ben van huis uit gewend denk ik aan werken in een omgeving waar het tegen de 30 graden is met een luchtvochtigheid van >80% ...
dat laatste is de pest inderdaad. die knal die je dan krijgt als je buiten staat daarnaquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Airco ben ik ook niet zo heel erg fan van, maar zolang het bij een paar graden verschil blijft is het net lekker
Kantoren van 20 graden terwijl het buiten 30 graden is
Dat moet ik idd ook niet hebben, maar zo 's avonds vind ik het wel ff lekker...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat laatste is de pest inderdaad. die knal die je dan krijgt als je buiten staat daarna
maar ja, mijn nieuwe werkgever heeft wel airco had ik al gemerkt, zal ik ook wel aan wennen
hehehe, had het kunnen wetenquote:
Nu het nog kan want het gaat niet al te best met Starbucks..quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
uitgebreid genieten van een heerlijke Frapuccino bij Starbucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |