Omdat je er geen zadel op hebt zitten!!!1!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben het echt helemaal zat. Als ik lekker op mijn racefietsje ga fietsen wordt ik overal uitgelachen.
Ik wordt uitgelachen als ik mijn hand uitsteek als ik wil afslaan.
Ik wordt uitgelachen als ik voor het rode licht stop.
Ik wordt ook uitgelachen als ik op een rotonde 3 kwart rond wil en mijn hand uitsteek.
Ik wordt uitgelachen omdat ik netjes auto's laat passeren als ik in een groep rijd.
Ik wordt uitgelachen omdat ik het overige verkeer niet hinder.
Ik wordt uitgelachen zodra ik mensen wil passeren ik netjes pardon zeg en dan met een normale snelheid
passeer.
En ook nog
Ik wordt uitgelachen als ik op mijn gewone fiets licht heb aan staan.
Klacht: Ik kan er niet meer tegen
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je er geen zadel op hebt zitten!!!1!![]()
!
!!1!!
!!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:36 schreef Lausteen het volgende:
Ik hoop dat je niet serieus bent met je ' ik wordt'
anders
9 TIMES EPIC FAIL
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:36 schreef Lausteen het volgende:
Ik hoop dat je niet serieus bent met je ' ik wordt'
anders
EPIC FAIL
Precies, gewoon laten scheppen door auto'squote:Op woensdag 2 juli 2008 17:00 schreef Baffelkas het volgende:
Op een racefiets stop je niet voor verkeerslichten...
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze denken allemaal dat je een bochel hebt Ts!!!
Of RugTumor![]()
pics mmkayquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:37 schreef Heatseeker het volgende:
Heb jij ook zo'n lekker strak fiets kontje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
Wendy
Laat haar met rust stelletje rotfokkers
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
Wendy
Laat haar met rust stelletje rotfokkers
ey kill , luister je bent zelf een witte boeler.quote:
Wat een comeback!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ey kill , luister je bent zelf een witte boeler.
ik ben gewoon Suri dus kom geen grappen met me maken
ik ken de hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
dus kom me niet lullen...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
ik ken de hoodz, van Bimri tot Roffa en ik ben groot geworden op Moksi-a-Lesi en Klaroeng en Antroewa
Hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben het echt helemaal zat. Als ik lekker op mijn racefietsje ga fietsen wordt ik overal uitgelachen.
Ik wordt ...
Lust jij ook geen soproppo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer, misschien ga ik alleen kijken? En even ter kennisgeving.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef PusKut het volgende:
TS is mongool, zie China ParaLympics
Dus, een beetje respect ja!
Nou volgens het gros van de Fokkers houden alle wielrenners zich niet aan de verkeersregels en ik doe dat wel dus iedereen lacht om me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:00 schreef Baffelkas het volgende:
Op een racefiets stop je niet voor verkeerslichten...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:07 schreef Gripper het volgende:
Jij en ik komen elkaar vandaag wel tegen in alle topics waar het over fietsen gaat he?
nog steeds niet helemaalquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
...
En ook nog
Speciaal voor de taalpuristen aangepast, ben er zo verdrietig van dat zelfs mijn kennis van de Nederlandse taal naar de afgrond gaat.
HAHAHAHA 1 POT NAT STELLETJE MONGOLEN HAHAHA EINZ ZWEI KEIN BEIN HAHAHAquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zo kan ie wel weer, misschien ga ik alleen kijken? En even ter kennisgeving.
De special olympics zijn voor mongolen de paralympics voor mensen met een lichamelijke handicap.
mwah. ze draagt ook wel andere dingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:03 schreef Maisnon het volgende:
IK kan me alleen maar voorstellen dat ze je om je outfit uitlachen. En vooral met dit weer
Oh okay, ja daar hield iedereen die dr zag natuurlijk wel rekening mee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah. ze draagt ook wel andere dingen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lekker lekker van lassiequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:54 schreef Adidah het volgende:
Hahaha, ik weet niet of iemand het al op was gevallen, maar er staat "ik wordt" in de OP.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:54 schreef Adidah het volgende:
Hahaha, ik weet niet of iemand het al op was gevallen, maar er staat "ik wordt" in de OP.
Nee, ik heb ook liever dat ze iets uittrekt!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:25 schreef maidho het volgende:
Wat een pestkoppen hier zeg!
Trek je er maar niks van aan hoor, CyclingGirl!
komt gewoon omdat je kont te ver over je zadeltje uitpuiltquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik word uitgelachen als ik mijn hand uitsteek als ik wil afslaan.
Ik word uitgelachen als ik voor het rode licht stop.
Ik word ook uitgelachen als ik op een rotonde 3 kwart rond wil en mijn hand uitsteek.
Ik word uitgelachen omdat ik netjes auto's laat passeren als ik in een groep rijd.
Ik word uitgelachen omdat ik het overige verkeer niet hinder.
Ik word uitgelachen zodra ik mensen wil passeren ik netjes pardon zeg en dan met een normale snelheid
passeer.
En ook nog
Speciaal voor de taalpuristen aangepast, ben er zo verdrietig van dat zelfs mijn kennis van de Nederlandse taal naar de afgrond gaat.
Hey, if it turns you onquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook liever dat ze iets uittrekt!![]()
[ afbeelding ]
Het is nog veel 'schattiger' dat je dezelfde fout maaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:45 schreef Adidah het volgende:
Ik vindt het overigens wel schattig dat je de OP even aangepast hebt.
zomgquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:21 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
Het is nog veel 'schattiger' dat je dezelfde fout maakt!
!
!
!
!
!
Ik loop -> Dus ik vind (zonder T)quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:45 schreef Adidah het volgende:
Ik vindt het overigens wel schattig dat je de OP even aangepast hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verkeerd geslacht
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
Maar jij bent 50+quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef patty het volgende:
Ik denk dat je te lelijk bent TS, trek anders eens een zak over het hoofd tijdens het fietsen
Opgelost slotje.
Lekkertjequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:47 schreef Laertes het volgende:
TS =Hij lijdt aan het nichterig-handje-syndroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: verkeerd geslacht![]()
*zucht*quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik word(t) in TT en word(t) ik in de eerste zin..![]()
![]()
![]()
Fail!!!!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:01 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
pssssssssssst, je Caps Lock staat nog aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:50 schreef PusKut het volgende:
[..]
*zucht*
DAT HAD NOG NIEMAND GEZIEN
RESPECT VOOR JOUW OPLETTENDHEID EN JOUW GROTE HOOFD VOL HERSENS ENZO.
het is niet mijn fout dat al die witmeids me blaka bana willen tjappen en hun poenie voor me kieren.quote:
Wat zijn nou weer tettenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:28 schreef PusKut het volgende:
Had er al iemand om tetten gevraagd?
Als dat Cyclinggirl is, ga ik ook wel een keertje mee wielrennenquote:
mwahquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:03 schreef Maisnon het volgende:
IK kan me alleen maar voorstellen dat ze je om je outfit uitlachen. En vooral met dit weer
Een prachtige pet ook! En check die bomen!quote:
Nah, omdat jullie zo van de natuur houden zal ik er nog eentje postenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:00 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Een prachtige pet ook! En check die bomen!
Jij zou wel bij natuurmonumenten kunnen gaan werkenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nah, omdat jullie zo van de natuur houden zal ik er nog eentje posten![]()
[ afbeelding ]
enne @Cycling girl, mss moet je eens een dagje met mij gaan fietsen anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |